Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Få høre...

Anonymkode: 7502c...ed5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

at jeg drømmer om at kjæresten låner meg ut til kompisene sine og at de knuller meg 😕 

kommer nok aldri til å si det til kjæresten.. han har nok ikke det seksualiteten 

Anonymkode: 9f0e2...3ff

• Liker 15
Skrevet

Jeg hater jobben min og valgte helt feil utdannelse. Jobben jeg ønsker meg har så mye lavere lønn at jeg blir nødt til å selge bolig og bil, så jeg kan ikke.

Anonymkode: b72e5...bc2

• Liker 7
Skrevet

Jeg elsker min eldste, men jeg liker ikke personligheten til barnet. En hvilken som helst annen person med den personligheten ville jeg styrt langt unna. 

Anonymkode: 4ead4...87d

• Liker 10
Skrevet

Jeg vet at min farfar ikke et biologisk far til min pappa. 

Det vet ikke faren min.. 

Anonymkode: 5505c...6b2

• Liker 6
Skrevet

Jeg har vært prostituert. Litt morsomt med tanke på at jeg per idag er en grå mus som knapt fremstår som et seksuelt vesen.

Anonymkode: 2ab7b...583

• Liker 11
Skrevet

Jeg er fortsatt enormt forelsket i exen, som gjorde det slutt fordi han ikke hadde romantiske følelser for meg lenger (og det var vondt, men glad for at han fortalte meg det enn å gå i et forhold som tærte på han. Vi beholdt vennskapet siden det var sterkt vennskap i forholdet). 

For noen uker siden lånte jeg laptopen hans for å skrive en søknad, og fanen på Facebook var åpen. Jeg ble i tidspunktet grepet av nysgjerrighet og så samtalen hans med en annen venninne hvor ho spør hvordan det egentlig er å være venn og omgås meg så ofte når "du har fått følelsene tilbake for ho?" Han syns det er vanskelig siden jeg "før jul sa at jeg endelig hadde mistet følelser for han" tilbake, og han syns det er vanskelig å skulle nevne det når han tror jeg ikke har følelser. Likeså forteller han at han tror ikke det er lurt å fortelle om sine følelser siden vi nå er på vennskapsbånd og han vil ikke ødelegge vennskapet. 

Han vet ikke at jeg aldri mistet følelsene, ei heller at jeg vet han har følelser igjen. 

Jeg kan ikke akkurat si at jeg vet det heller, og det blir aldri naturlig å spørre hvordan det er mellom oss for det føles som vi er gamle venner som aldri har hatt noe, så å ta det fra løse lufta er skremmende. Redd for å bli avvist med at han ikke vil mer igjen, redd for hva som skjer om jeg spør. 

Men vi har tydeligvis følelser for hverandre, men vi vet ikke om den andres følelser. Og jeg tilegnet meg den på særdeles uærlig vis. 

Damned if I do, damned if I don't. 

Anonymkode: 0ee89...c75

• Liker 22
Skrevet

Dette må du ikke fortelle til en eneste person. Lov meg det. Jeg er usedvanlig god i senga. 

• Liker 5
Skrevet

At jeg gleder meg til å dø. Jeg skammer meg for det. Men det er sannheten.🙈

• Liker 4
Skrevet
Nathea skrev (4 minutter siden):

Vi skal jo alle dø uansett, så det er bare å slappe av. Du får det jo som du vil til slutt. I mellomtiden går det masse bra på kino. 

• Liker 19
Skrevet (endret)

.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 3
Skrevet
Nathea skrev (11 minutter siden):

Beklager. Det var ikke meningen å være ufølsom. 

• Liker 1
Skrevet
Gjenferdet skrev (1 minutt siden):

Et seksuelt overgrep jeg ikke har fortalt noen om, bortsett fra en person. Og nå MÅ jeg. 💔

❤️ Lykke til. Heier på deg❤️

• Liker 4
Skrevet
Nathea skrev (Akkurat nå):

❤️ Lykke til. Heier på deg❤️

Takk❤️

• Liker 1
Skrevet
Gjenferdet skrev (Akkurat nå):

Takk❤️

❤️

Skrevet
Michaelhe skrev (2 minutter siden):

Beklager. Det var ikke meningen å være ufølsom. 

❤️ Neida. Tenkte ikke på det sånn.❤️ 

Michaelhe skrev (10 minutter siden):

Vi skal jo alle dø uansett, så det er bare å slappe av. Du får det jo som du vil til slutt. I mellomtiden går det masse bra på kino. 

❤️

• Liker 1
Skrevet

At jeg har vært utro mot mannen og at jeg angrer på dette..

Anonymkode: ca0bb...8ad

• Liker 1
Skrevet

-Jeg har tidligere solgt sex mot penger eller røyk fra 14-20 år. 
-Har vært utro mot min nåværende samboer og det angrer jeg på.  

Anonymkode: f8f63...9a0

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er fortsatt enormt forelsket i exen, som gjorde det slutt fordi han ikke hadde romantiske følelser for meg lenger (og det var vondt, men glad for at han fortalte meg det enn å gå i et forhold som tærte på han. Vi beholdt vennskapet siden det var sterkt vennskap i forholdet). 

For noen uker siden lånte jeg laptopen hans for å skrive en søknad, og fanen på Facebook var åpen. Jeg ble i tidspunktet grepet av nysgjerrighet og så samtalen hans med en annen venninne hvor ho spør hvordan det egentlig er å være venn og omgås meg så ofte når "du har fått følelsene tilbake for ho?" Han syns det er vanskelig siden jeg "før jul sa at jeg endelig hadde mistet følelser for han" tilbake, og han syns det er vanskelig å skulle nevne det når han tror jeg ikke har følelser. Likeså forteller han at han tror ikke det er lurt å fortelle om sine følelser siden vi nå er på vennskapsbånd og han vil ikke ødelegge vennskapet. 

Han vet ikke at jeg aldri mistet følelsene, ei heller at jeg vet han har følelser igjen. 

Jeg kan ikke akkurat si at jeg vet det heller, og det blir aldri naturlig å spørre hvordan det er mellom oss for det føles som vi er gamle venner som aldri har hatt noe, så å ta det fra løse lufta er skremmende. Redd for å bli avvist med at han ikke vil mer igjen, redd for hva som skjer om jeg spør. 

Men vi har tydeligvis følelser for hverandre, men vi vet ikke om den andres følelser. Og jeg tilegnet meg den på særdeles uærlig vis. 

Damned if I do, damned if I don't. 

Anonymkode: 0ee89...c75

Dette var spennende 🙈 Dette kunne ha vært en novelle eller en film 🍿🙈

egentlig litt romantisk..

Anonymkode: 9f0e2...3ff

• Liker 13
Skrevet

Det var en slik trod tidligere, den car nå noen år men blitt slettet? «Din største hemmelighet ingen vet om» eller noe slikt…

Anonymkode: 7822a...d95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...