AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1 Skrevet 17. august 2021 En venninne (voksen/27år) sier at familien nakenbader sammen på sommeren noen gang. Jeg synes det høres litt unormalt ut. Flere som har hørt om lignende? Anonymkode: 1b21b...916
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #2 Skrevet 17. august 2021 Ja. Mange i det norske "bibelbeltet" gjør det. Typisk på Vestlandet Anonymkode: ddcdd...d8b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #3 Skrevet 17. august 2021 Svigerfar og kona bader nakne på hytta. Sånn er det. Kropp er topp. Anonymkode: 363cf...d24 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #4 Skrevet 17. august 2021 Jeg dusjet med pappa da jeg var 14-15. Ikke noe galt i det. Kropp er naturlig. Anonymkode: 3157b...486
Raven.Writingdesk Skrevet 17. august 2021 #5 Skrevet 17. august 2021 Svigermor har nakenbadet foran meg. Er ikke noen fan. Kunne ikke falt meg inn å nakenbade foran eller sammen med mine barn nå, men badet med dem i badekar da de gikk i barnehagen. De ser meg jo naken om jeg går inn/ut av dusj osv, men jeg går ikke aktivt inn for at ungene skal eksponeres for meg (eller deres far) naken. Har ingen planer om å endre det når de blir eldre heller, synes det er helt greit at man opprettholder visse intimsoner. 1
Hunmedham Skrevet 17. august 2021 #6 Skrevet 17. august 2021 (endret) Hvem/hva er "familien" i denne sammenhengen. Hvis hun på 27 og mannen har med småbarn er det jo fullstendig vanlig på en hytte. Litt mindre vanlig er det hvis halve slekta hopper uti sammen i nettoen, men jeg er ellers ganske laidback med tanke på å bade uten klær i en slik feriesetting. Jeg tror det er ganske mye av dette langs kysten, i skogen og på fjellet. Det er jo ikke sånn at nakenhet handler om sex. Faktisk ikke. Men nå kommer sikkert alle de vanlige frontene frem. Fra de som synes nakenhet er ekkelt, via de som får pedo-assosiasjoner, via friluftsfolket til de ivrige naturistene. Alle argumentene er gjentatt og gjentatt i haugevis av tråder allerede, og til slutt dør tråden ut av utmattelse. Endret 17. august 2021 av Hunmedham 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #7 Skrevet 17. august 2021 Hunmedham skrev (1 minutt siden): Hvem/hva er "familien" i denne sammenhengen. Hvis hun på 27 og mannen har med småbarn er det jo fullstendig vanlig på en hytte. Litt mindre vanlig er det hvis halve slekta hopper uti sammen i nettoen, men jeg er ellers ganske laidback med tanke på å bade uten klær i en slik feriesetting. Jeg tror det er ganske mye av dette langs kysten, i skogen og på fjellet. Det er jo ikke sånn at nakenhet handler om sex. Faktisk ikke. Hun og hennes foreldre, og evt. andre gjester som er med på hytta. Anonymkode: 1b21b...916
Hunmedham Skrevet 17. august 2021 #8 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hun og hennes foreldre, og evt. andre gjester som er med på hytta. Naturlig for noen, mindre naturlig for andre - inkludert deg. Noe big deal, egentlig. Hadde jeg vært der og alle badet uten klær, hadde nok jeg og mannen min joinet. 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #9 Skrevet 17. august 2021 Aldri hørt om. Ikke noe jeg ønsker å bli med på. Ser på det som ganske spesielt. Anonymkode: 1c50b...1b2 4
Gjest Alterego666 Skrevet 17. august 2021 #10 Skrevet 17. august 2021 Helt vanlig i store deler av min omgangskrets, meg inkludert.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #11 Skrevet 17. august 2021 Hunmedham skrev (42 minutter siden): Naturlig for noen, mindre naturlig for andre - inkludert deg. Noe big deal, egentlig. Hadde jeg vært der og alle badet uten klær, hadde nok jeg og mannen min joinet. Ingen grunn til å være spydig. Jeg bare lurer på hva andre synes jeg. Anonymkode: 1b21b...916 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #12 Skrevet 17. august 2021 Ja, har da hørt om lignende 🙂. Har også vært i Tyskland med fellesbadstu for hele storfamilien. Det er ikke unormalt. Anonymkode: b44a8...d83
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #13 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hun og hennes foreldre, og evt. andre gjester som er med på hytta. Anonymkode: 1b21b...916 Det er jo mest behagelig å bade naken? Da slipper man hele det tullet med å bytte på seg tørt tøy etter badet. Altså - den eneste grunnen til at man kler på seg på badestranda er jo at det historisk har vært kjørt hardt fra de gamle religionene om at "nakenhet er synd". I et rasjonelt samfunn burde folk badet nakne eller i våtdrakt, solt seg i undertøy/shorts og gjort som de ville. her omkring bader man i sin badebukse/bikini, kommer opp, tar den av sånn noenlunde skjult under håndduk, har på seg shorts igjen, og så gjentar man ved flere badeturer. Irrasjonelt, men bedre enn alternativet (å sitter der som en tulling i en våt badesak). Anonymkode: 9a8ca...af0
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #14 Skrevet 17. august 2021 Takk for alle svar. Jeg synes det hadde vært litt rart å være med dem på hytta og se kuken til faren hennes ved bading for eksempel.. Anonymkode: 1b21b...916 2
Hannah80 Skrevet 17. august 2021 #15 Skrevet 17. august 2021 Jeg har 0 interesse av å se foreldrene mine eller søsken nakne. Bare tanken på det gjør meg faktisk uvel. 5
Arkana Skrevet 17. august 2021 #16 Skrevet 17. august 2021 Jeg ser ikke problemet. Det er da ingenting unormalt med å ha den typen forhold til familien sin selv om du, og sikkert andre, ikke har det. 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #17 Skrevet 18. august 2021 Jaja. Fint folk er forskjellige Anonymkode: 1b21b...916
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #18 Skrevet 18. august 2021 Når voksne barn bader med voknse foreldre eller dusjer sammen naken...æsj....! Ikke normalt! Snakket med en som var 20 engang og hun var vant til det hele oppveksten sin. De gikk på nudiststrender hele tiden. Og fortsatte når de var voksne. Litt spesielt men vi er alle heldivis ulike. Kanskje det var det rette for de. At kropp skal være naturlig osv ja. Men fins en grense.. Anonymkode: 174a1...461 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #19 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Når voksne barn bader med voknse foreldre eller dusjer sammen naken...æsj....! Ikke normalt! Snakket med en som var 20 engang og hun var vant til det hele oppveksten sin. De gikk på nudiststrender hele tiden. Og fortsatte når de var voksne. Litt spesielt men vi er alle heldivis ulike. Kanskje det var det rette for de. At kropp skal være naturlig osv ja. Men fins en grense.. Anonymkode: 174a1...461 Og en annen som ikke syns noe om det men ble dradd med av foreldrene sine.. Anonymkode: 174a1...461 2
Mnjah Skrevet 18. august 2021 #20 Skrevet 18. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 17.8.2021 den 15.38): Ingen grunn til å være spydig. Jeg bare lurer på hva andre synes jeg. Anonymkode: 1b21b...916 Vedkommende var jo OVERHODET ikke spydig, men skrev det som det var? Du skrev jo selv at du syntes det var unormalt, så da er det helt rett av den AB-en å presumere at det er mindre naturlig for deg? Hva i alle dager er spydig med det? Endret 18. august 2021 av Mnjah 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå