Gå til innhold

Dere som reagerte på corona vaksine

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

goldlion skrev (1 time siden):

Meldte legene det inn som mistanke om bivirkning? Det er avgjørende for at de skal vurdere om han bør ta dose 3, og evt. få erstatning fra staten i ettertid dersom det viser seg å være vaksinen. Den er trygg for de fleste, men slike ting bør tas på alvor. 

Nei, de nevnte ingenting om at de skulle melde det inn, så det vet jeg ikke. Jeg regner med de hadde sagt ifra om de hadde tenkt å gjøre det? Det får meg bare til å tenke på at kanskje det er mange andre i samme situasjon der det ikke er meldt inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest goldlion
Afropuffs skrev (3 minutter siden):

Nei, de nevnte ingenting om at de skulle melde det inn, så det vet jeg ikke. Jeg regner med de hadde sagt ifra om de hadde tenkt å gjøre det? Det får meg bare til å tenke på at kanskje det er mange andre i samme situasjon der det ikke er meldt inn. 

Det skal du ikke se bort i fra, men bare fokuser på faren din og hjelp han å melde det inn. Håper alt går bra med han. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Afropuffs skrev (5 timer siden):

Helsepersonell (i dette tilfellet legen) er pålagt å melde inn dette, så dere bør sjekke opp at det ble gjort. Det gjøres via melde.no

Endret av Sweetheaven
Korrektur
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...