AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1 Skrevet 17. august 2021 Jeg er mann (30) og har vært sammen med en jente i ni år. Vi har et barn på snart fire år og venter nestemann. Vi giftet oss i fjor og har det kjempefint på alle måter. Likevel er det en ting jeg ikke klarer å slutte og tenke på. Da vi ble sammen fortalte hun meg at hun bare hadde hatt én seksuell opplevelse før meg, og den var mislykket og dårlig. Hun var altså så godt som jomfru, mens jeg var omtrent like lite erfaren. Men da vi lå sammen den første gangen var det liksom helt naturlig for henne, og så fikk hun orgasme nesten med en gang, og deretter flere ganger. Det gikk fra å ikke ha hatt sex til å være fullstendig laidback i senga, og til å nyte nesten fra den ene dagen til den andre. Det jeg alltid har lurt på er om det er sant det hun sa den gangen, eller om det bare var noe hun sa for at jeg skulle tenke på henne som "urørt og uskyldig". Jeg har nærmet meg temaet et par ganger, men den ene gangen bare lo hun av meg og den andre ble hun sur. Jeg må legge til at alt er fint mellom oss, også seksuelt. Vi har et nært forhold og har virkelig tatt igjen den seksualiteten vi gikk glipp av i ungdommen. Men, altså. Likevel... Ville en kvinne ha løyet om noe slikt den gangen? Og er jeg en tulling som fortsatt tenker på dette? Anonymkode: a3f49...a9c
Misanthropis Skrevet 17. august 2021 #2 Skrevet 17. august 2021 Oi, jeg tror du heller skal snu fokuset rundt på deg selv. hvorfor er dette så viktig for deg å rippe opp i? dere har det jo etter din beskrivelse helt perfekt?! men for å forsøke å gi deg et svar, som kun kan være utifra min egen erfaring. Er at da jeg ble sammen med min første kjæreste som jomfru, gikk det også akkuratt som i historien deres… 11
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #3 Skrevet 17. august 2021 Det som skjedde i fortiden hører til fortiden. Uansett om hun var nærmest «urørt» eller ikke, høres det ut som du har vært veldig heldig. Ikke bruk mer energi på å tenke på det. Anonymkode: 7678e...f8c 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #4 Skrevet 17. august 2021 Ja, du er en tulling som fortsatt tenker på det. Hva om hun dro en hvit løgn siden du var såpass uerfaren, for at du ikke skulle føle deg utilpass? Vil det forandre dine følelser for henne, om hun har hatt en eller ti før deg? Anonymkode: 4be5e...da3 9
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #5 Skrevet 17. august 2021 Fyfaen ta deg sammen 😂 Anonymkode: 6f1e5...c66 11
Hunmedham Skrevet 17. august 2021 #6 Skrevet 17. august 2021 (endret) Hun har blitt kjæreste med deg. Hun har sikkert ligget med deg tusen ganger. Hun har giftet seg med deg. Hun har født deg et barn. Hun er gravid med ditt neste barn. Og hun fikk orgasmer sammen med deg den første gangen dere hadde sex. Sånn helt seriøst: Hva finnes det egentlig å være misfornøyd med her? Burde du ikke egentlig gå rundt og glise fra øre til øre? Endret 17. august 2021 av Hunmedham 23
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #7 Skrevet 17. august 2021 Sex kom også helt naturlig for meg fra første gang, og han som tok jomfrudommen kunne aldri trodd jeg ikke hadde hatt sex med noen for ham. Så ja, det er mulig. Anonymkode: fd191...a7e 4
Gjest 10.54 Skrevet 17. august 2021 #9 Skrevet 17. august 2021 Hvorfor skulle det ikke føles naturlig for henne å ha sex? Sex er jo naturlig, og vi har instinkter som tar over vi også, akkurat som andre skapninger. Noen får også lettere orgasme enn andre, uten at det trenger å mistenkeliggjøres. Ja, jeg synes du er en tulling som fortsatt tenker på det, siden du spør.
got2go Skrevet 17. august 2021 #10 Skrevet 17. august 2021 Etter å ha vært sammen med henne i 9 ÅR så lar du det ligge, herregud! 6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #11 Skrevet 17. august 2021 Ja du er en tulling som tenker på dette fremdeles, ærlig talt. Hun slappet vel av med deg fordi hun stolte på deg. Og mange jenter får lett orgasme, også første gang med noen. Anonymkode: 7c58f...e1f 4
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #12 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Fyfaen ta deg sammen 😂 Anonymkode: 6f1e5...c66 👌👌 Anonymkode: e851d...e9b 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #13 Skrevet 17. august 2021 Maaange jenter faket orgasme for å gi mannen noe bra! Kanskje hun gjorde det? Regner med du tenker på d fordi du er sinnsykt glad i henne og det plager det hvis hun har vært mer sexuell enn hun har sagt til deg? Ubehagelig uansett hva man føler man kan blir løyet til, om…. Meeeen dette her må du la gå… hvis du visste hvor dritt det er med sjalusi og utroskap så er dette ikke NOE i forhold.. kos deg heller med ett problmfritt forhold! ❤️❤️❤️ Anonymkode: 1493a...ecf 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #14 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Maaange jenter faket orgasme for å gi mannen noe bra! Kanskje hun gjorde det? Regner med du tenker på d fordi du er sinnsykt glad i henne og det plager det hvis hun har vært mer sexuell enn hun har sagt til deg? Ubehagelig uansett hva man føler man kan blir løyet til, om…. Meeeen dette her må du la gå… hvis du visste hvor dritt det er med sjalusi og utroskap så er dette ikke NOE i forhold.. kos deg heller med ett problmfritt forhold! ❤️❤️❤️ Anonymkode: 1493a...ecf misforstå meg rett! Hun kan jo såklart fått orgasme men hvis det var noe som føltes feil mente jeg.. at mange faker.. sikkert like mange som får det til!🙊 Anonymkode: 1493a...ecf
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #15 Skrevet 17. august 2021 TS: OK, jeg skal prøve å skjerpe meg. Jeg vet jo det. Og dette fake-greiene vet jeg er blindspor. Hun har alltid, i alle år, kommet lett. Ingen fake, det er jo synlig og var det den gangen også. Men mennesker er rare, det er ikke alltid man kan bestemme hva hjernen skal gå og gruble på. Anonymkode: a3f49...a9c 1
anonymLala Skrevet 17. august 2021 #16 Skrevet 17. august 2021 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker said: TS: OK, jeg skal prøve å skjerpe meg. Jeg vet jo det. Og dette fake-greiene vet jeg er blindspor. Hun har alltid, i alle år, kommet lett. Ingen fake, det er jo synlig og var det den gangen også. Men mennesker er rare, det er ikke alltid man kan bestemme hva hjernen skal gå og gruble på. Anonymkode: a3f49...a9c Vel, forsøk å ikke plag henne med det da. Ikke rart hun blir sur når du mistenkeliggjør henne uten grunn. Som en annen sier her oppe, du burde glise fra øre til øre, ikke lete etter grunner til å sabotere for dere begge, for slik tvil i forhold er farlig! Endret 17. august 2021 av anonymLala 7
Gjest Skogsalv Skrevet 17. august 2021 #17 Skrevet 17. august 2021 (endret) Vet du hva ? Vær glad for at du innfrir seksuelt 🙂 1.gang en kvinne har sex i ung alder,så er vi som regel ganske overveldet / vettskremte og uerfarne! En orgasme på 1 sammentreff tilhører sagahistorier 😆 Du tror hun har bredere erfaring enn hun har sagt ,virker det som,,,? Siden hun kommer lett med deg ?? Ta det som et kompliment! Det betyr hun er trygg og full av kjærlighet ❤ ,- med deg! Kvinner eksperimenter ifht egen kropp, som menn, FØR vi får partnere . Og har kunnskap om egen kropp. Derfor kommer hun lett med deg,og har gjort det siden begynnelsen. Hun er trygg på deg! FORDI HUN ER TRYGG PÅ SEG SELV( og har hatt hundrevis av orgasmer på " jenterommet 🙂 Så enkelt er det!! Hvorfor er ikke DU trygg på HENNE ?? Du må glemme det med å ta jomfrudommen på henne. Forstår du gjerne ville vært den første. Hun er mor til din dine barn ,- så stopp !! Du virker så umoden og lite forståelsesfull. Hun ville sikkert også ønsket og vært DIN første ,,, men SNAP OUT❤ Hun har vært der i et tiår snart ,og gitt deg to barn rundt hjørnet. Nå må du legge vekk egoet ifht tankene dine om hennes 1,seksuelle møte med en mann!! Som regel er det ikke mye å skryte av sånn teknisk 😎 Som hun er ÆRLIG om . Tipper DU har spurt! Onanerte ikke du og hadde kontroll over DIN utløsning før du traff henne? Selvsagt gjorde du det 🙂 ( en setning jeg aldri trodde jeg skulle skrive på KG 😆) Det er i beste mening ifht.seksuell helse. Sett pris på din deilige kvinne. Om du vil arrestere henne og bade i selvmedlidenhet, - etter snart 10 år,,bør du skaffe deg en psykolog eller verve deg til de som regjerer i Afghanistan for tiden😢 Du bedriver kontroll! Slutt ! Egentlig bør du skamme deg litt over hva du er opphengt i ,- om du visste hva kvinner går gjennom i graviditet ,fødsel og barsel .Samt livsdager med en mann,- nesten 10 år! Du er ikke 15 år .Skjerp deg ❤ Er ikke barna dine verdt en helt annen vinkling ? 😪🌷 Du er pappa nå,- ikke erobrer. Du HAR allerede vunnet henne. Er hun ikke GOD nok for deg ? 🤷♀️🥶 Da bør du søke en indremenighet inn i landet i Telemark. Forsake de 2 barna dine og gjøre kur til en 17 - åring der,- som er urørt...Vet du hva,- du ville IKKE blitt akseptert! Hvorfor lever du i skam og usikkerhet ?? Hva er DIN bakgrunn ? Er DU oppvokst i en menighet eller noe ? Spør fordi da gir det LITT sense...( selv om det er feil ) Jeg vet hva menigheter kan bringe av menneskeregler 🙄❤ Hva er bakgrunnen din ,siden du tenker på dette dag og natt ? Prøver å hjelpe deg her... Endret 17. august 2021 av Skogsalv
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #18 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er mann (30) og har vært sammen med en jente i ni år. Vi har et barn på snart fire år og venter nestemann. Vi giftet oss i fjor og har det kjempefint på alle måter. Likevel er det en ting jeg ikke klarer å slutte og tenke på. Da vi ble sammen fortalte hun meg at hun bare hadde hatt én seksuell opplevelse før meg, og den var mislykket og dårlig. Hun var altså så godt som jomfru, mens jeg var omtrent like lite erfaren. Men da vi lå sammen den første gangen var det liksom helt naturlig for henne, og så fikk hun orgasme nesten med en gang, og deretter flere ganger. Det gikk fra å ikke ha hatt sex til å være fullstendig laidback i senga, og til å nyte nesten fra den ene dagen til den andre. Det jeg alltid har lurt på er om det er sant det hun sa den gangen, eller om det bare var noe hun sa for at jeg skulle tenke på henne som "urørt og uskyldig". Jeg har nærmet meg temaet et par ganger, men den ene gangen bare lo hun av meg og den andre ble hun sur. Jeg må legge til at alt er fint mellom oss, også seksuelt. Vi har et nært forhold og har virkelig tatt igjen den seksualiteten vi gikk glipp av i ungdommen. Men, altså. Likevel... Ville en kvinne ha løyet om noe slikt den gangen? Og er jeg en tulling som fortsatt tenker på dette? Anonymkode: a3f49...a9c Hun har nok knulla både her og der. Det fleste jenter lyver om dette. Meg selv inkludert. Anonymkode: 3c417...a27 1
Michaelhe Skrevet 17. august 2021 #19 Skrevet 17. august 2021 Trust me, det siste man ønsker i senga er en jomfru.
Gjest Skogsalv Skrevet 17. august 2021 #20 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun har nok knulla både her og der. Det fleste jenter lyver om dette. Meg selv inkludert. Anonymkode: 3c417...a27 Tull! Dette er faenskap og dusteri! Ikke putt henne i DIN boks. Hun hører ikke hjemme der 🌷
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå