Gå til innhold

Dere som ikke er flyttbare, tinder, FD etc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som i utgangspunktet tenker at dere ikke ønsker å flytte, av ulike årsaker, trykker dere noen ganger "liker" på folk man i utgangspunktet tenker nok heller ikke vil flytte i din retning? Type pga barn, man ser de bor på gård etc.... Da tenker jeg på Tinder, Facebook Dating, eller kontakter på annen måte på andre sjekkeapper. Eller om dere møter vedkommende i sosiale sammenhenger for den saks skyld.

Jeg har tenkt litt på det at jeg er kanskje vel sær, og går nok glipp av mange fine fyrer.... Men jeg orker liksom ikke å bruke tid på- og involvere meg i noe jeg ser for meg at vil havarere uansett

Så sikkert en teit tråd, men hvordan tenker dere andre rundt det der? Og hva med andre ting? Hva går dere etter mtp hvem dere gir en "like" og ikke? Annet en utseendet i seg selv, for der kan jo bilder lyve ganske grovt, i begge retninger. Og, hvor lang radius tenker dere det er OK å date folk innenfor?

Anonymkode: 5ef97...9a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, voksne folk kan vel gjerne være kjærester uten å på død og live skulle bo sammen ? Jeg føler det er mer normen i min verden i allefall. 

Anonymkode: 81029...ad6

• Liker 1
Skrevet

Jeg har barn, så er ikke flyttbar. jeg søker også helst en mann som har barn selv, eller evt har store barn, så noen stor avstand er ikke aktuelt. Jeg er også av typen om trenger en del tid sammen. Annenhver helg er ikke nok for meg. Har satt en grense på oppimot 1 time reise, litt avhengig av omstendigehetene rundt (som at man har barneløse uker samtidig, fleksibel jobb som gir rom for å kunne treffes uteom bare helgene, at det ikke er veldig små barn slik at man evt kan flytte sammen etter noen år osv.) Jeg har uansett ikke noen plan om å bli samboer så lenge det er hjemmeboende barn på begge sider. Selv om jeg møter en som bor i nabogata.

Jeg ser lite på utseendet utover at han ikke må være lavere enn meg (jeg er høy), og at han må klare å kle seg greit og stelle hår osv. Altså gjør det beste ut av det utseendet han har. Jeg ser etter felles interesser, at han er like aktiv som meg, felles verdier, felles ønsker for fremtiden.

Har akkurat nå vært superheldig å møtt en veldig lovende match som bor bare 10 min unna. Han har ikke "drømmeutseendet", men alt annet er innertier. Og tro meg, jeg er i ferd med å bli skikkelig forelsket! Og han blir bare kjekkere og kjekkere i mine øyne.😍

Anonymkode: 9f4f1...d37

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...