Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har strøket på en eksamen, semesteroppgave. Det kom ikke som noe stort sjokk, jeg så i ettertid at oppgaven hadde mangler, men hadde selvfølgelig håpet å bestå.
Jeg har fått begrunnelse og er forsåvidt enig. Spørsmålet nå er om jeg burde klage? Jeg har jo ingenting å risikere ved å klage siden det ikke kan bli dårligere enn stryk, men jeg får dårlig samvittighet av tanken på at jeg gir sensorene ekstraarbeid når arbeidet sikkert ikke er godt nok til å gi bestått uansett.. 

Burde jeg legge fra meg den dårlige samvittigheten og klage, eller la være når jeg vet at det er formelle feil ved oppgaven som trolig gjør at jeg stryker igjen? 

Anonymkode: 1439d...bf8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe vits i å få en E da, eller må du uansett forbedre karakteren på et tidspunkt?

Anonymkode: 461f6...19a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det noe vits i å få en E da, eller må du uansett forbedre karakteren på et tidspunkt?

Anonymkode: 461f6...19a

Vi får ikke karakter på denne eksamen, bare bestått/ikke bestått. 

Skrevet

da hadde jeg klaget 😊 du skal tenke på deg selv, de får betalt for å gjøre denne jobben. 

Anonymkode: 7243f...49f

• Liker 2
Skrevet

Klag i vei. Du skal ikke ha dårlig samvittighet fordi sensor får litt mer å gjøre, dette er en del av jobben. 

Anonymkode: bc834...b88

• Liker 3
Skrevet

Du skal alltid klage om du stryker på eksamen.

Anonymkode: d4f2f...47a

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det om jeg var ganske sikker på at det ikke ble endret. Har man gjort dårlig arbeid får man stryk. Ta heller eksamen igjen.

Anonymkode: d3df7...3ea

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg hadde ikke gjort det om jeg var ganske sikker på at det ikke ble endret. Har man gjort dårlig arbeid får man stryk. Ta heller eksamen igjen.

Anonymkode: d3df7...3ea

Ja, tror sensor skal ha ganske mye godvilje for å gi meg bestått.. Men man vet jo aldri. Men bør vel kanskje bare ta den om igjen. 

Skrevet

Forstår det er kjipt å stryke, men ikke klag. Begrunnelsen viser jo at jobben du gjorde ikke var god nok, og en klage medfører bare merarbeid. 

Anonymkode: 91b34...88c

Skrevet

Du har ingenting å tape på å klage. Kjenner flere som har klaget, for så å bestå etter klage.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...