AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1 Skrevet 17. august 2021 Jeg og min kjære samboer ønsker å gifte oss innen et par år. Vi har lenge snakket om drømmestedet vårt å gifte oss og vært i kontakt for å høre om litt datoer. Nå viser det seg at det snart er fullbooket flere år frem i tid, og samboeren min foreslo om ikke vi skulle booke inn så vi er sikret plass og ikke må vente alt for lenge. Han har jo enda ikke fridd og sier han kommer til å gjøre det, men er det rart å booke inn før vi offisielt er forlovet? Føler det er så rart å sette en dato før dette, men risikoen er jo at vi må vente mye lenger eller gifte oss et annet sted.... Noen som har gjort det samme for å få tak i det de vil da? 🙈🙈🙈 Anonymkode: 999b1...2bc
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #2 Skrevet 17. august 2021 Vi gjorde dette! Men ble på en måte "forlovet" i det vi bestemte oss for å booke det lokalet, det var bare ikke "offisielt". Anonymkode: c4750...e16
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #3 Skrevet 17. august 2021 Dere ønsker å gifte dere innen et par år, men avventer fortsatt at HAN frir? Hvorfor det? Dere er jo alt enige? Og dersom en av dere skal fri - hvorfor tar ikke du bare ansvar? Dette er ikke 1970 - det er ikke et "manneansvar" å fri. Anonymkode: 0e09a...54e 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #4 Skrevet 17. august 2021 Bare å booke det. Dere vet jo at dere skal gifte dere og er enige om det. Det er jo i prinsippet å børe forlovet. Det er mange som gifter seg uten amerikansk frieri 😊 Anonymkode: 5aa70...eae 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #5 Skrevet 17. august 2021 Vi booket og fikset. Og droppet frieriet. Vi var jo enige om å gifte oss, og snakket om detaljene, så frieriet blir jo ganske meningsløst? Anonymkode: 47477...8ae 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #6 Skrevet 17. august 2021 Når dere blir enige om å gifte dere og setter en dato, da er dere forlovet Å bli enige om å konkret gifte seg, det er en forlovelse. Bare uten et klassisk frieri. Så jeg mener dere er forlovet nå, og det er bare å booke. Anonymkode: d5f0d...ff0 2
Lou Salome Skrevet 17. august 2021 #7 Skrevet 17. august 2021 Dere er jo forlovet. Bare å booke, det. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #8 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere ønsker å gifte dere innen et par år, men avventer fortsatt at HAN frir? Hvorfor det? Dere er jo alt enige? Og dersom en av dere skal fri - hvorfor tar ikke du bare ansvar? Dette er ikke 1970 - det er ikke et "manneansvar" å fri. Anonymkode: 0e09a...54e Jeg vil ikke "ta fra han" det. Vet han har tanker om hvordan han vil gjøre det og om hvilken ring han vil gi. Jeg tror han har "avventet" litt lenger pga. corona.. hadde en følelse av at han skulle gjøre det i fjor sommer hvor vi egentlig hadde planlagt en romantisk ferie. Han har sagt han vil overraske meg, og jeg liker også det.. Anonymkode: 999b1...2bc 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #9 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg vil ikke "ta fra han" det. Vet han har tanker om hvordan han vil gjøre det og om hvilken ring han vil gi. Jeg tror han har "avventet" litt lenger pga. corona.. hadde en følelse av at han skulle gjøre det i fjor sommer hvor vi egentlig hadde planlagt en romantisk ferie. Han har sagt han vil overraske meg, og jeg liker også det.. Anonymkode: 999b1...2bc Jaja, da er det jo bare å si "nå er lokalet booket, du har et år på deg til å fri" da Hvert til sitt, kjør på, men i praksis har dere allerede gjort det viktigste steget i bryllupsplanleggingen. Anonymkode: d5f0d...ff0 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #10 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jaja, da er det jo bare å si "nå er lokalet booket, du har et år på deg til å fri" da Hvert til sitt, kjør på, men i praksis har dere allerede gjort det viktigste steget i bryllupsplanleggingen. Anonymkode: d5f0d...ff0 Hehe, godt poeng 😁 Tenker han da får litt fart på seg og gjør det beste ut av situasjonen. ❤️ Anonymkode: 999b1...2bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå