Gå til innhold

Smålige tanker om folk du har datet med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ganske ofte en som jeg datet med, og er så smålig at jeg godter meg over at han fortsatt er singel (mens jeg har barn og familie). Det mest syke er at jeg ikke var spesielt interessert i han, bare hengte meg opp i at han letet etter noe han ikke kommer til å få, og fryder meg litt over at selvfølgelig aldri kommer til å finne det han søker etter.

Det er smålig av meg, så nå kan du fortelle om dine smålige tanker :)

Anonymkode: 0eebd...fe6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei jeg var sammen med en kort periode avsluttet forholdet vårt helt uten grunn, like etter gikk hun i hand i hand med en annen. Grunnen til at hun dumpet meg var så klart fordi hun samtidig hadde funnen en annen. Jeg må innrømme skadefryd da jeg cirka 1 år etter fikk høre at hun var rundlurt av hennes nye flamme. Det viste seg at han hadde både barn og kone en annen plass 😁

Anonymkode: 729da...739

• Liker 5
Skrevet

En jeg datet var skikkelig..... bondedum... Nå er jeg fra bygda selv, men han her var virkelig oppvokst under en stein

Anonymkode: cf179...72d

Skrevet

Jeg ble avvist av en som var litt "hot-shot" i sine yngre år men som i dag er arbeidsledig, bor i koffert og flytter hit og dit og livnærer seg som mislykket musikant og gjennom NAV. Han mente jeg var kjedelig og for ordentlig men her sitter jeg jo i egen leilighet, bil, fast jobb, god inntekt, godt liv og har det helt fint. 

Ellers har jeg ikke så lave eller smålige tanker om de jeg har deita. De fleste var helt fine menn, det bare klaffet ikke av ulike årsaker.  

Anonymkode: dcc3b...ec4

• Liker 3
Skrevet

Kan ikke komme på noen smålige tanker om de jeg har datet, men de har vel sikkert det om meg

Anonymkode: b360a...422

Skrevet

Hadde en eks som var skikkelig, skikkelig stygg med meg, typ psykisk og seksuell vold. Smålig, men humret litt da jeg så ham igjen, og han hadde fått mannepupper, skikkelig viker og mage. Han hadde veldig, veldig, veldig fokus på utseende, så selv om jeg ikke hadde tenkt noe videre over disse tingene på andre, så var det annerledes med ham. 

Anonymkode: 59a32...701

• Liker 1
Skrevet

Ikke datet bare, men hadde forhold til en fyr som utviklet seg til å bli så analsex- fiksert at det ødela vårt sexliv og forhold. 

Godtet meg skikkelig da han et par år etter at jeg gikk fra ham på grunn av dette velkjente at han hadde oppført seg som en idiot. Istedenfor å glede seg over at jeg også likte analsex innimellom, som en variasjon og del av et variert sexliv, så maste han om det hver eneste gang, og plukket meg bak selv om jeg sa tydelig nei, til det altså ødela både sexliv og forhold. En del av hans erkjennelse av hvor dum han innså at han hadde vært var at INGEN kvinner han siden hadde møtt hadde vært det minste åpen for analsex, noen ganger. 

Til pass for idioten tenker jeg. I mitt hode er han bare kalt "rumpefyren ", og ja, etter slik oppførsel synes jeg det er riktig digg at han aldri igjen har fått oppleve analsex. Jeg derimot har nå en mann som respekterer meg og som jeg har et deilig variert sexliv med. 

Karma! 😊

Anonymkode: d69b2...8c7

Skrevet

En idiot som brukte meg for sex og dumpet meg når han var lei av meg. Fryder meg over at to av eksene hans i ettertid har kommet ut som lesbiske og dumpet han pga. det. 

Anonymkode: 018de...e1f

• Liker 2
Skrevet

Ikke smålig, men føler meg litt som 'the best thing you never had' når jeg har møtt menn som enten har valgt meg bort eller som har løyet i starten av relasjonen 😅 Det er sikkert stygt, for jeg er langt fra perfekt selv 😅 Men det gjør godt å tenke sånn når man er litt skuffa over en relasjon 😅

Anonymkode: 7845c...622

• Liker 3
Skrevet

Fwb som har utnyttet at jeg var svak for han mistet førerkortet i januar, 12000 i bot og må kjøre opp på nytt ett halvår senere 😁. Fikk litt at karma is a bitch. 

Anonymkode: 3076d...23f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...