AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1 Del Skrevet 17. august 2021 Var å skulle kjøpe maling til lister og karmer i går og ble frarådet å kjøpe noe annet en halvblank og det var bare blank maling til dette formålet. Men forstod ikke helt hvorfor? Malte over noe i går med matt veggmaling bare for å se og ble egentlig ganske ok. Anonymkode: ffe5b...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 17. august 2021 #2 Del Skrevet 17. august 2021 Det er veldig upraktisk når det kommer til vask. Tro meg 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 17. august 2021 #3 Del Skrevet 17. august 2021 Vi har silkematt. Det fungerer utmerket og er lett å vaske. Har vinduer i samme farge som veggen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #4 Del Skrevet 17. august 2021 Hmmmmmm skrev (1 minutt siden): Det er veldig upraktisk når det kommer til vask. Tro meg Jeg tror deg. Men hvor ofte vasker man listene liksom? Anonymkode: ffe5b...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wtfiwwm Skrevet 17. august 2021 #5 Del Skrevet 17. august 2021 Mal med matt viss du vill. Silkematt kanskje litt bedre enn mat med tanke på støv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #6 Del Skrevet 17. august 2021 Nok fordi matt maling tar i mot skraper og skitt, og det ofte sitte godt på uten at du kan få det bort. Anonymkode: 0673a...c36 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #7 Del Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror deg. Men hvor ofte vasker man listene liksom? Anonymkode: ffe5b...64a Det kommer an på om man har barn 🙈 Anonymkode: 8ea53...ad9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tangent Skrevet 17. august 2021 #8 Del Skrevet 17. august 2021 Dørkarmer utsettes for mye slitasje og den typen maling holder lengre. Lister er ofte en fortsettelse av Dørkarmer sånn visuelt sett, så da maler man i samme glans. Men selvfølgelig gjør man akkurat som man vil. Er ingen lov på det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #9 Del Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tror deg. Men hvor ofte vasker man listene liksom? Anonymkode: ffe5b...64a hele tiden siden det ofte er der folk "holder" når de skal gjennom en dør for eksempel eller dra for / Fra gardiner osv.. Anonymkode: 13308...4c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #10 Del Skrevet 17. august 2021 Mal gjerne med matt, det er ikke regler for det. Men det er veldig praktisk med tanke på renhold og slitasje. Estetisk ville jeg særlig styrt unna matt maling om det ikke er samme farge som vegger. Anonymkode: 1433b...587 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #11 Del Skrevet 17. august 2021 Jeg malte over listene rundt dørene med matt maling. Det ble ikke særlig pent. Anonymkode: 8bbd3...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #12 Del Skrevet 17. august 2021 Silkematt 10 holder i massevis. Vi malte med supermatt og det anbefaler jeg ikke mtp flekker. Dører og karmer er veldig utsatt. Du sier "hvor ofte vasker man dører og karmer" og svaret er annenhver dag så lenge du maler med supermatt 😬 værre på mørkere farger da skal sies. Anonymkode: 88b66...834 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #13 Del Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Var å skulle kjøpe maling til lister og karmer i går og ble frarådet å kjøpe noe annet en halvblank og det var bare blank maling til dette formålet. Men forstod ikke helt hvorfor? Malte over noe i går med matt veggmaling bare for å se og ble egentlig ganske ok. Anonymkode: ffe5b...64a Det ser ikke bra ut. Matt maling er til store veggflater. Supermatt maling brukes på tak. Anonymkode: dd8c7...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #14 Del Skrevet 17. august 2021 Har dere ikke pensel hjemme? Må dere bruke glansen til å male med? Stakkars penis. Anonymkode: dd8c7...b81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå