Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #1 Skrevet 21. september 2005 Jeg er student og bor på en relativt liten hybel. Har ikke mulighet til å sette opp tørkestativ i fellesarealet. Hvordan tørker jeg klærne mest effektivt? Sette opp vinduet eller sku på varme på ovnen?
Gjest gjest1 Skrevet 21. september 2005 #2 Skrevet 21. september 2005 Jeg tørker alltid klær på soverommet. Om vinteren så vasker jeg alltid klær om kvelden slik at mesteparten av fuktigheten forsvinner i løpet av natta. Vi sover med åpne vinduer. Skrur du på varmen kan du leke at du er på spa
Gjest GreenSky Skrevet 21. september 2005 #3 Skrevet 21. september 2005 For å spare plass, kan du jo kjøpe klesstativ til å henge på skapdøra eller døra. Et tørkestativ tar fort mye plass på en trang hybel.
gaja Skrevet 21. september 2005 #4 Skrevet 21. september 2005 har du mulighet til å lage et tørkestativ du kan heise opp i taket? du trenger 2 kroker i taket, en ramme til klærne, og så fester du tau i rammen, trer tauet gjennom krokene, og så kan du heise og fire stativet alt etter hvor du vil ha det.
Lillepuz Skrevet 22. september 2005 #5 Skrevet 22. september 2005 har du klesskap med to dører? åpne dørene, legg langkosten over og heng opp klærne på kleshengere. + pluss undertøy på sånn (hva heter det?) "ting med armer og klesklyper". kan også henge sengeklær ol over langkosten.
Pasha Skrevet 22. september 2005 #6 Skrevet 22. september 2005 sånn ting med armer og klesklyper heter paraply-tørkestaiv fyr i peisen så tørker klærne fort.. i dne gamle leiglheten som var en kjeller-leilghet så brukte klærne en evighet på å tørke.. tøker dem i mellomgangen /trangt ble det uannsett og fuktig).. men det hjalp å fyre på peisen (hvis ikke kunne klærne ruke flere dager p å tørke) eller p åsommeren tørket jeg dem ute... (hadde egen hageflekk)..
Gjest Violetta Skrevet 22. september 2005 #7 Skrevet 22. september 2005 har du klesskap med to dører? åpne dørene, legg langkosten over og heng opp klærne på kleshengere. + pluss undertøy på sånn (hva heter det?) "ting med armer og klesklyper". kan også henge sengeklær ol over langkosten. ← Så utrolig lurt! *noterer*
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #8 Skrevet 25. september 2005 Pass på at sånne dører ikke tåler all verdens tyngde da....... Våte klær veier mye.
Gjest gjest1 Skrevet 25. september 2005 #9 Skrevet 25. september 2005 Pass på at sånne dører ikke tåler all verdens tyngde da....... Våte klær veier mye. ← For å ikke nevne at klær kan få en merkelig fasong av å tørke slik..
Gjest WaterWaves Skrevet 25. september 2005 #10 Skrevet 25. september 2005 Huff hva med tørketrommel? Huff, høres ikke lett ut det der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå