AnonymBruker Skrevet 21. august 2021 #21 Skrevet 21. august 2021 De beste merkene internasjonalt, og som du finner på internasjonale luksushoteller rundt om i verden: Abyss & Habidecor Uchino Frette Hamam Yves Delorme Anonymkode: b3d30...4a4
AnonymBruker Skrevet 19. september 2021 #22 Skrevet 19. september 2021 On 8/18/2021 at 8:50 AM, AnonymBruker said: 40 for håndklær? Hvor har du fått det fra? Håndklær i bomullsfrotte skal vaskes på minst 60 C. Håndklær og frottekluter anbefales det å vaske på minimum 60, eller 90 om man vil ha det helt rent. Siden vi vasker og tørker oss i skrittet og baken med klutene og håndklærne, så går de på 90 her, ja. De må bli ordentlig rene. Jeg liker ikke tanken på å gni meg tørr i ansiktet med et håndkle som jeg tidligere har tørket meg i skrittet, rumpa og mellom tærne med, dersom det ikke er helt rent. Anonymkode: 39669...353 Vasker du deg ikke før du bruker håndkle? Anonymkode: ba1e5...b46
Wonders Skrevet 20. september 2021 #23 Skrevet 20. september 2021 IKEA sine. Ukentlig vask i 10 år, ikke en eneste av alle sammen av alle størrelsene er blitt stygge, slitte eller ødelagte. Har små barn og vasker en del på høy varme. myke blir de da jeg bruker tøymykner, om ikke er de stive for meg. Mannen i huset elsker litt stive håndkler, så vi kjører litt med og litt uten... Kjøpte 5 av alle størrelser helt ned til vaksekluter . I to farger. https://www.ikea.com/no/no/cat/handklaer-20520/ 😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå