Gå til innhold

I går kysset bestevennen min meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjent henne siden barneskolen. I dag er vi begge studenter og 20 år gamle. 
Selvom hun er ganske fin og søt, har jeg aldri vært forelsket i henne. Iallfall aldri sett for oss to være et par. 
Vi så på en film sammen i går. I mens vi så på filmen begynte hun å lene seg inntil meg. Etter filmen så vi bare på hverandre og plutselig kysset vi. Var et ganske fint øyeblikk, men hadde aldri trodd at vi skulle ha en greie sammen.. 😮 ❤️

Noe som har opplevd det samme? At en av dine bestevenner av det motsatte kjønn har vært forelsket i deg? 

Anonymkode: 623b4...ab5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du seriøs? Trodde dette var en sånn klassisk greie når jenter tror gutten vil være venn imens han er stup forelsket i deg.

Anonymkode: 3f915...d78

• Liker 1
Skrevet

Ja, har opplevd mange ganger at mine kompiser har gitt uttrykk for følelser for meg. Dessverre har jeg aldri gjengjeldt disse følelsene og vennskapene har blitt ødelagt på grunn av dette. Har gitt opp nære vennskap med menn jeg ikke har vokst opp sammen men (i praksis søsken) eller homofile. 

Anonymkode: cce52...18f

• Liker 4
Skrevet

I sånne tilfeller kommer kjønnsforskjeller til syne. Du som gutt/mann, reagerte antagelig ikke spesielt negativt på dette kysset? Å oppgradere henne fra venn, til kjærestemateriale er ganske enkelt, men for en kvinne funker det sjelden. 

Slike mekanismer burde læres på skolen. 

Anonymkode: 02a83...c20

Skrevet

Det skjer alltid. Går ikke an å bare være venn med noen. 

Jeg er venn med mange gutter, men de henger jeg ikke med alene. Henger man alene med en fyr så er det noe mer. 

Anonymkode: e129f...084

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er du seriøs? Trodde dette var en sånn klassisk greie når jenter tror gutten vil være venn imens han er stup forelsket i deg.

Anonymkode: 3f915...d78

Det er en myte og noe kåte menn som ser kvinner som et stykke kjøtt påstår. Dette er ikke tilfelle hos alle menn. 

Anonymkode: e70be...a64

• Liker 2
Gjest padawan
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvilket skjønn du er TS men opplevd det samme med ei venninne. 

Skrevet

Ja, har opplevd mange ganger at mine kompiser har gitt uttrykk for følelser for meg. Dessverre har jeg aldri gjengjeldt disse følelsene og vennskapene har blitt ødelagt på grunn av dette. Har gitt opp nære vennskap med menn jeg ikke har vokst opp sammen men (i praksis søsken) eller homofile. 

Har også opplevd dette flere ganger.

Anonymkode: bae1d...4e3

Skrevet

Det er en myte og noe kåte menn som ser kvinner som et stykke kjøtt påstår. Dette er ikke tilfelle hos alle menn. 

Forsto du innlegget du siterte?  For jeg greier ikke å tolke svaret ditt.  At forelskede fyrer stadig setter seg i vennefella, er vel ingen myte?  

Skrevet

Har også opplevd dette flere ganger.

Anonymkode: bae1d...4e3

Det er seriøs forskning på dette :) Det er bare slik at damer ikke vil innse fakta angående dette. Det er ikke dermed sagt at "venninnen" eller vennen har veldig sterke følelser, men de er der nesten alltid fra mannen sin side i svak eller sterkere grad. Så er det bare den rette anledningen da! Der en eller begge føler et "begjær" der og da som de ikke har fått tilfredsstilt. Så er man i et forhold en av partene og man er fullstendig ute å kjøre. Aldri om jeg skal ha kvinnelige venner som jeg har følelser for på noen måte, egentlig ikke kvinnelige venner for jeg kan ikke vite hva følelser de har. Da blir det mer bekjentskaper som jeg ikke bruker tid sammen med alene. I alle fall ikke på en måte som kan lede til noe som helst.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forsto du innlegget du siterte?  For jeg greier ikke å tolke svaret ditt.  At forelskede fyrer stadig setter seg i vennefella, er vel ingen myte?  

Det er ikke sånn at alle menn blir forelsket i en venninne. Mange kunne sikkert hatt sex med dem, men forelsket blir de nødvendigvis ikke. 

Skrevet
padawan skrev (3 timer siden):

Nå vet jeg ikke hvilket skjønn du er TS men opplevd det samme med ei venninne. 

Kommer vel tydelig frem i hi at ts er en gutt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke sånn at alle menn blir forelsket i en venninne. Mange kunne sikkert hatt sex med dem, men forelsket blir de nødvendigvis ikke. 

Vedkommende skrev ikke noe om "alle" menn. Det handler om disse som ikke tør å sjekke, men som vil være "venn" slik at hun før eller siden skal oppdage hvor fantastisk han er. Det en klassiker.  

Kåte menn som tenker kjøttstykker,  har som regel enklere måter å sjekke på. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Vedkommende skrev ikke noe om "alle" menn. Det handler om disse som ikke tør å sjekke, men som vil være "venn" slik at hun før eller siden skal oppdage hvor fantastisk han er. Det en klassiker.  

Er ikke disse mennene fryktelig onde og slemme? Da er vel venninna til ts det og?

Anonymkode: 43f2e...668

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er ikke disse mennene fryktelig onde og slemme? Da er vel venninna til ts det og?

Anonymkode: 43f2e...668

Pkt 1. De har vært venner fra barndommen, så hun har ikke gått inn i noe med falsk flagg.

Pkt 2. Hun kom ikke med en kjærlighetserklæring. Kanskje hun bare ville kysse? 

Pkt 3. De er ikke onde og slemme, de oppfattes bare som falske.  

Pkt 4. Her kommer kjønnsforskjellen igjen. For en mann er ikke vennskap i veien for å tenne seksuelt på noen. 

Gjest padawan
Skrevet
Hannah80 skrev (3 timer siden):

Kommer vel tydelig frem i hi at ts er en gutt. 

Nei, jeg synes ikke det nødvendigvis kom så godt frem. Det hender at kvinnfolk får følelser for kvinnfolk innimellom. 

Skrevet
On 8/17/2021 at 7:16 PM, padawan said:

Nei, jeg synes ikke det nødvendigvis kom så godt frem. Det hender at kvinnfolk får følelser for kvinnfolk innimellom. 

Noe som har opplevd det samme? At en av dine bestevenner av det motsatte kjønn har vært forelsket i deg? 

Skriver jo her at jeg er en gutt, med andre ord. 

Anonymkode: 623b4...ab5

Skrevet

Jeg ser et annet sted at det er en utfordring på TikTok, å kysse bestevennen. Kanskje hun har blitt inspirert?  

Skrevet

Jeg (kvinne) opplevde at ei god venninne fortalte meg at hun hadde forelska seg i meg. Hun hadde aldri hatt følelser for en dame før, men hadde blitt forelska i meg. 

Dessverre var dette veldig ubehagelig, syntes jeg. Så vennskapet fadet ut og i dag har vi ingen kontakt.

Anonymkode: d4070...509

Skrevet
On 8/17/2021 at 9:37 AM, AnonymBruker said:

Samme her

Anonymkode: 5c1bd...130

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...