AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1 Skrevet 17. august 2021 Hei Jeg startet 20 årene med feil fot. Er nå på rett vei, blir sykepleier om to år. Nedbetaler gjeld og vil være gjeldfri når jeg er ferdig. Må fortsette å bo i kollektiv to år til, for å spare nok egenkapital. Jeg vil da være 33 år, før jeg har den brikken på plass. Jeg ble seksuellmisbrukt som barn, så det tok meg lang tid å bli komfortabel med egen kropp. Har nå gått ned 50 kg, og er komfortabel som jeg kan bli med egen kropp, brukte bikini til stranden denne sommeren uten å føle angst😄. Jeg tenkte å gjøre en ordentlig innsats med datinga dette året. Jeg har lagde meg profil før, men slettet for jeg hadde for tynn hud. Det går framover, men er egentlig litt redd jeg ikke vil klare mann og barn brikken. Jeg er for gammel og uerfaren. Det hele ser ut som en uoppnåelig drøm til tider. Anonymkode: a0ff5...f43 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #2 Skrevet 17. august 2021 Du kan bli mor frem til du er 40-45 ca litt varierende men vanskeligere etter det. Litt forskjellig fra kvinne til kvinne. menn kan bli fedre selv når de er opp mot seksti men varierer endel der også. kjipt at du har opplevd det du har opplevd. menn er mer forståelsesfulle rundt sånn en kvinner. hadde hvert verre om du var mann og uerfaren da det betyr mer for kvinner en menn. Anonymkode: ba52a...d78 6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #3 Skrevet 17. august 2021 Min mor klarte å bli gravid da hun var 42 år, så det er ikke for sent for deg heller. Ellers kan du adoptere når du har ting på plass. Anonymkode: 74418...a38 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #4 Skrevet 17. august 2021 Jeg må nok finne en mann som ønsker barn, familieliv og bli gravid før jeg er 35 år. Jeg vil nok legge den drømmen død, hvis jeg passerer min 35 bursdag og ikke er i mål eller i nærheten. Da er i hvert fall mor drømmen død, da haster heller ikke manne biten heller. Å satse på at jeg er en biologisk under, som klarer å bli gravid som 40 er som å vinne i lotto. Anonymkode: a0ff5...f43 3
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #5 Skrevet 17. august 2021 Det er ikke vanskelig for en kvinne å finn en partner i Norge, så lenge du ikke er kresen. Anonymkode: 104a9...6bd 3
so_what Skrevet 17. august 2021 #6 Skrevet 17. august 2021 Du er bare 28. Det brenner ikke på dass - ennå. Men du vil gjerne bruke et par år på å bli kjent med og trygg på din partner før dere finner ut at dere vil ha barn sammen. Du gjør nok lurt i å begynne dating allerede nå, for du må forvente å gå på trynet et par ganger før du finner en som faktisk passer deg. Det høres ut som du er på vei full fart fremover i livet. Du har helt sikkert kjent på dårlig selvbilde hele veien, men du har også merket at det har snudd, og at du blir mer og mer komfortabel med deg selv. Bruk det! Tør å være fremoverlent og ta initiativ, ikke ta deg nær av avvisninger, og det vil få ytterligere positive konsekvenser for selvbildet. Ikke vent på at drømmemannen skal finne deg; vær heller den som tar kontakt, og sier hei. 5
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #7 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Det er ikke vanskelig for en kvinne å finn en partner i Norge, så lenge du ikke er kresen. Anonymkode: 104a9...6bd Kvinner er jo kresne, det er deres biologi. Akkurat som menn skal spre sine gener, dermed er de ikke kresne. Like greit å få denne biten inn først som sist, så slipper du dette tullet i hodet ditt hver gang du over en singel kvinne. Anonymkode: 50225...e64
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #8 Skrevet 17. august 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg må nok finne en mann som ønsker barn, familieliv og bli gravid før jeg er 35 år. Jeg vil nok legge den drømmen død, hvis jeg passerer min 35 bursdag og ikke er i mål eller i nærheten. Da er i hvert fall mor drømmen død, da haster heller ikke manne biten heller. Å satse på at jeg er en biologisk under, som klarer å bli gravid som 40 er som å vinne i lotto. Anonymkode: a0ff5...f43 Eh. Biologisk under er vel å bli gravid rundt 60, ikke 40... 40 er vel helt vanlig. Anonymkode: 9e5f4...ee7 6
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #9 Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Min mor klarte å bli gravid da hun var 42 år, så det er ikke for sent for deg heller. Ellers kan du adoptere når du har ting på plass. Anonymkode: 74418...a38 Det er aldersgrense på adopsjon. Anonymkode: 9f7ae...361 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #10 Skrevet 18. august 2021 19 hours ago, AnonymBruker said: Eh. Biologisk under er vel å bli gravid rundt 60, ikke 40... 40 er vel helt vanlig. Anonymkode: 9e5f4...ee7 On 8/17/2021 at 10:39 AM, AnonymBruker said: Jeg må nok finne en mann som ønsker barn, familieliv og bli gravid før jeg er 35 år. Jeg vil nok legge den drømmen død, hvis jeg passerer min 35 bursdag og ikke er i mål eller i nærheten. Da er i hvert fall mor drømmen død, da haster heller ikke manne biten heller. Å satse på at jeg er en biologisk under, som klarer å bli gravid som 40 er som å vinne i lotto. Anonymkode: a0ff5...f43 Eh ok? Hvor har du fått denne inflasjonen fra? Helt vanlig å bli gravid fra 35- 42 normalt. hvordan er det å være biologisk under?! Anonymkode: 2cc9d...9a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå