Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg en jobb jeg kan gjøre hjemmefra. Jeg har ingen utdannelse, men kan data nogenlunde. Jeg er 50 år og går på AAP for tiden.

Jeg kan gjøre nesten hva som helst, men ønsker å kunne jobbe når på døgnet jeg selv vil. Om jeg ikke får sove en natt, så kan jeg heller jobbe noen timer. Evt droppe å jobbe noen ukedager, men heller jobbe helg.

Jeg vet ikke hva slags jobb dette kan være og heller ikke hvor jeg kan få en slik jobb. Er det noen som vet og kan gi meg noen hint?

Jeg måtte avslutte forrige arbeidsforhold etter 17 år pga sykdom, det er derfor jeg vil ha en jobb jeg kan styre selv innløpet av døgnet.

Anonymkode: a2e81...f8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes garantert noen muligheter. Kan du andre språk? Tenkte først på oversetting. 

Anonymkode: 48816...c56

Skrevet

Som IT-utvikler har jeg en slik jobb, og arbeidsmarkedet skriker etter folk. Det er nok vanskelig å få jobb uten utdanning, men hva med å ta 120stp på fagskole? Da vil du ha så godt som garantert jobb etterpå, kanskje du kan få det som et tiltak på AAP? Jeg var ferdig med siste utdanning som 38-åring, har ikke angret!

Anonymkode: 829f5...eb8

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Som IT-utvikler har jeg en slik jobb, og arbeidsmarkedet skriker etter folk. Det er nok vanskelig å få jobb uten utdanning, men hva med å ta 120stp på fagskole? Da vil du ha så godt som garantert jobb etterpå, kanskje du kan få det som et tiltak på AAP? Jeg var ferdig med siste utdanning som 38-åring, har ikke angret!

Hvilken fagskole vil du anbefale?

Anonymkode: e2556...a6e

Skrevet

Jeg jobber litt freelance som tekstforfatter. Det er helt ok betalt, og krever ingen forkunnskaper annet enn at man er sånn nogenlunde god på rettskriving. Får som regel betalt per ord og ikke per time, så det hjelper å tenke og skrive fort.

Anonymkode: 40611...b28

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det finnes garantert noen muligheter. Kan du andre språk? Tenkte først på oversetting. 

Anonymkode: 48816...c56

Jeg kan engelsk så jeg klarer meg, men ikke så flink at jeg feks kunne skrevet artikler i aviser. gebrokken engelsk. Jeg kunne kanskje klart oversetting, problemet er kanskje å få flyt i det.

Skrevet

Jeg orker ikke noe skole og IT utvikler er så langt fra mine datakunnskaper og interesse man kan komme. Jeg ville ikke klart det om jeg så ble truet på livet engang.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg jobber litt freelance som tekstforfatter. Det er helt ok betalt, og krever ingen forkunnskaper annet enn at man er sånn nogenlunde god på rettskriving. Får som regel betalt per ord og ikke per time, så det hjelper å tenke og skrive fort.

Anonymkode: 40611...b28

Jeg er kjapp til å skrive på pc, men noen forfatter er jeg nok ikke. Jeg har ifølge norsklærer god fantasi, men manglet det å kunne klare å skrive dikt, essay og alt dette vi har i norsk.

Jeg kunne tenkt meg feks å skrive ferdige manuset på maskin, evt rette skrivefeil. Problemet er vel at alle skriver manus på maskin nå idag.

Skrevet

Hvilken fagskole vil du anbefale?

Anonymkode: e2556...a6e

Kunne også tenke meg å høre hvilken fagskole du anbefaler, fortell gjerne litt mer om jobben din :)

Anonymkode: eeab9...962

• Liker 1
Skrevet

Dersom du er nøyaktig, strukturert, systematisk og svært selvgående kunne kanskje noe innen kvalitet være aktuelt. 

Her kan man i mange bedrifter jobbe det meste hjemmefra, men man må kanskje regne med litt kontortid ifbm møter og lignende. 

Anonymkode: a9b6f...1bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...