AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1 Skrevet 17. august 2021 Flere som har det sånn? Vi er enda høvelig ferske. Tolker mye negativt og tenker ofte at han egentlig vil gå. Sliten av å ha det sånn. Anonymkode: 0471d...049
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #2 Skrevet 17. august 2021 Ja! Har katastrofetanker hver gang jeg ikke er med han. Var ofte sikker på at han snart ville dumpe meg. Men nå har vi faktisk vært sammen i ett år. Begynner å roe meg litt nå. Anonymkode: 1d92f...2b1 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #3 Skrevet 17. august 2021 Føler med deg, jeg har det sånn periodevis, og mye da forholdet var ferskt. I begynnelsen var det et helvete, men det har roet seg med årene. De få gangene jeg føler det nå er dersom jeg tror eller har oppført meg teit på en eller annen måte, og da pleier jeg å prate med han om det. Jeg nevner ikke at jeg er redd for at han skal dra fra meg, men vi prater ut om det jeg tenker på. Dersom jeg faktisk gjorde noe dumt, prater han ut om sine følelser også. Etter det pleier jeg å tvinge meg selv på trening (noe jeg syns er jævlig først, for er redd for at han skal dra mens jeg er borte), men tankekjøret pleier å roe seg etterhvert. Etter det blir det distraksjoner så godt det lar seg gjøre. Det hjelper hvertfall for meg og oss. Anonymkode: 739c5...307
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #4 Skrevet 17. august 2021 Jeg begynner fort å tenke sånn hvis vi er i nærheten av jenter som er hundre ganger penere enn meg og som har mye mer utstråling og personlighet enn meg. Kan av og til merke at kjæresten blir litt spent i sånne situasjoner. Han glor ikke på de eller noe sånt, men merker på kroppsspråket hans. Da tenker jeg ofte "Hva i alle dager ser han i en mindre pen tufs som meg". Anonymkode: dafac...4db
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #5 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Flere som har det sånn? Vi er enda høvelig ferske. Tolker mye negativt og tenker ofte at han egentlig vil gå. Sliten av å ha det sånn. Anonymkode: 0471d...049 Jeg tror du bør snu om litt på tankegangen. Dere er ferske. Dette er tiden du (og han) skal bruke for å teste om dette funker. Er dere kompatible, har dere felles verdigrunnlag, tenker dere likt nok om fremtid og kan din drøm om hvordan livet skal være på sitt beste forenes med hans drøm uten at noen av dem lider? Dette er ikke tiden der du skal tenke "dette må vare". Det verste som kan skje et forhold er aldri at det ender. Det verste som kan skje er at det fortsetter, selv om en eller begge drømmene lider. Spesielt kvinner er oppdratt til at å "få seg en mann" (og holde på han) skal og må være selve livsdrømmen. Men de personene du finner deg i livet skal være med på din livsreise, og du på deres. Her og nå trives dere med hverandres reise. Når det ender så skal og må forholdet ende. Så ikke forsøk å holde krampaktig på forholdet - bare nyt nåtiden og tenk at forholdet er nå. Det er ikke evig. Når det ender finner du en ny reisekamerat i livet. Han er ikke og vil aldri bli din (han er nemlig ikke en ting) - han er med deg nå. Når du bare legger av deg tanken om at en partner skal eies og beholdes kommer livet seg. Anonymkode: 9592f...965 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #6 Skrevet 17. august 2021 Så lenge du leter etter tegn på at han vil slå opp, så finner du det. Uansett hvor bra forholdet er. Leter du etter tegn på at han elsker deg og har lyst til å leve resten av livet sammen med deg, så finner du det i stedet ❤️ Anonymkode: baafb...e43 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #7 Skrevet 17. august 2021 Jeg begynte med dating som 38 åring og tenkte at jeg hadde gode sjangser, men etter et par avvisninger så sliter jeg med det samme som deg ts. Har datet en mann siden juni, men er stadig bekymret for at han vil dumpe meg. Jeg tror at alt vi kan gjøre er å jobbe med oss selv. Fysisk og psykisk. Bli så bra at man skinner. Anonymkode: 0c9d6...c0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå