AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #1 Del Skrevet 17. august 2021 Det er 3 dager til menstruasjonen skal komme. Men jeg håper på å ha blitt gravid. Har vondt i korsryggen, lett hodepine og de vanlige symptomene som når menstruasjonen kommer. Men kan man få de samme symptomer som om man skal få menstruasjonen når man er gravid? Vondt i korsryggen er ikke det tegn på at livmoren trekker seg sammen? Jeg håper virkelig at jeg kan kjenne disse symptomene og være gravid. Hvilke symptomer hadde du da du ble gravid? Anonymkode: aff6d...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #2 Del Skrevet 17. august 2021 Hei! jeg var 11 DPO i går og har da fått greie på at jeg er gravid. Jeg kan fortelle deg om mine symptomer. Jeg har vært prøver i 3 uker, og først denne prøveperioden kunne jeg oppriktig med meg selv si at symptomene ikke var oppdikta av meg selv. Det hele begynte sent i forrige uke da jeg begynte å få vonde og ømme pupper. Dette har da vart. I tillegg har jeg sent i slutten av forrige uke fått ganske kraftige menskramper innimellom. Spesielt begynte jeg å legge merke til det på lørdag. Hadde det ikke vært for at det var 5 dagen til mensen hadde jeg nok trodd det var akkurat det som var på vei. Annet enn det har jeg ikke hatt noe annet. Men de såkalte lignende menssmertene som egt er festingen er nok så markante og vonde etter min opplevelse at man gjerne legger merke til de, sånn hadde ihvertfall jeg det. Håper dette hjalp litt! Anonymkode: 788a3...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #3 Del Skrevet 17. august 2021 Har vært prøver i 3 måneder haha ikke 3 uker forresten* Anonymkode: 788a3...f8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #4 Del Skrevet 17. august 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hei! jeg var 11 DPO i går og har da fått greie på at jeg er gravid. Jeg kan fortelle deg om mine symptomer. Jeg har vært prøver i 3 uker, og først denne prøveperioden kunne jeg oppriktig med meg selv si at symptomene ikke var oppdikta av meg selv. Det hele begynte sent i forrige uke da jeg begynte å få vonde og ømme pupper. Dette har da vart. I tillegg har jeg sent i slutten av forrige uke fått ganske kraftige menskramper innimellom. Spesielt begynte jeg å legge merke til det på lørdag. Hadde det ikke vært for at det var 5 dagen til mensen hadde jeg nok trodd det var akkurat det som var på vei. Annet enn det har jeg ikke hatt noe annet. Men de såkalte lignende menssmertene som egt er festingen er nok så markante og vonde etter min opplevelse at man gjerne legger merke til de, sånn hadde ihvertfall jeg det. Håper dette hjalp litt! Anonymkode: 788a3...f8a Har ikke vonde pupper. Men pleier å få det når jeg får mensen. Men har ikke fått det denne gangen. Men jeg håper allikevel. Anonymkode: aff6d...3b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå