Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har truffet en heelt herlig person. Som jeg har falt pladask for. 

Veldig sjarmerende, smart, har alltid mye gøy å fortelle.  Alt er så perfekt med han at det nesten er for godt til å være sant. Tok meg med ut på flere helt fantastiske dater, før han tok steget og ville ha meg med hjem, veldig ordentlig av seg. 

Alt startet så bra. 

Men nå virker det som om at han er helt obsessed/besatt av meg. 

får konstant høre om hvor fint ansiktet mitt er, hvor deilig kropp jeg har, hvor fin klesstil jeg har, det stopper liksom aldri. Og vi har veldig bra sex, men det kan også bli litt for intenst noen ganger.. 

Nå har han for 2 dager siden tatovert navnet mitt uten å spørre eller si noe på forhånd. 

Alle liker vell litt oppmerksomhet, men nå begynner jeg å føle meg litt kvelt? 

Snakker mye om fremtiden, barn, osv..som om at det haster veldig. At jeg kun er han sin. Og at den som rører meg kommer til å få svi. 

Og han forventer plutselig av meg at jeg skal være sånn som han ønsker, og gjøre alt på han sin måte. Kontrollerende på en måte. Og han ignorerer meg når jeg vil snakke om ting som betyr noe for meg eller vrir på det jeg sier sånn at jeg bare ender opp helt forvirret. 

Magefølelsen min sier at noe er feil og ikke helt stemmer, men klarer ikke å sette fingeren min på det. Burde jeg komme meg vekk eller overtenker jeg? 

Anonymkode: 750c7...390

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

🚫👹Dette er en troll-fri sone, vennligst forlat åstedet👹🚫

Anonymkode: c6042...b4c

• Liker 13
Gjest Kritisk
Skrevet

Lytt til magefølsen din du,stemmer som regel den.

Skrevet
Kritisk skrev (4 minutter siden):

Lytt til magefølsen din du,stemmer som regel den.

Enig.

Ville blitt skeptisk, ts. Det kan være en normal mann som bare er veldig forelsket, men det kan også være begynnelsen på et voldelig forhold (idealiseringsfase) og første del av voldshjulet. Pass på og lytt til magefølelsen.

• Liker 6
Skrevet

Stort rødt flagg! Kom deg vekk!

Anonymkode: bdc8d...bd7

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Gjenferdet said:

Enig.

Ville blitt skeptisk, ts. Det kan være en normal mann som bare er veldig forelsket, men det kan også være begynnelsen på et voldelig forhold (idealiseringsfase) og første del av voldshjulet. Pass på og lytt til magefølelsen.

Noen gang hørt det engelske uttrykket "jumping to conclusions"? Ev. farget av egen erfaring? Jeg synes det er en smådrøy spekulasjon å mene at en hodestups forelsket kar er i første del av "voldshjulet".

Anonymkode: c0f18...07a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen gang hørt det engelske uttrykket "jumping to conclusions"? Ev. farget av egen erfaring? Jeg synes det er en smådrøy spekulasjon å mene at en hodestups forelsket kar er i første del av "voldshjulet".

Anonymkode: c0f18...07a

Mulig, men han høres ut som en lovebomber. Overøsing med komplimenter tidlig i et forhold kan være et rødt flagg. Det må ikke være det, men det kan være det. Når noe virker for godt til å være sant er det som regel det.

• Liker 7
Skrevet

Du klarer ikke å sette fingeren på hva som skurrer? Det er jo svære røde flagg overalt her. Ingen oppegående mennesker tatoverer navnet til en de har datet en liten periode.

Dette tror jeg ingenting på. Så naiv går det ikke an å være. 

• Liker 5
Skrevet
Hannah80 skrev (Akkurat nå):

Du klarer ikke å sette fingeren på hva som skurrer? Det er jo svære røde flagg overalt her. Ingen oppegående mennesker tatoverer navnet til en de har datet en liten periode.

Dette er jo helt klart 👹

• Liker 1
Skrevet
CorvusCorax skrev (Akkurat nå):

Dette er jo helt klart 👹

Skulle ønske folk kunne trolle litt bedre. Trykker snart på anonymknappen, og forfatter noen innlegg selv🤭

• Liker 7
Skrevet

Hadde kjøpt gavekort på tattisfjerning og løpt. Helt tilbake til mine 11 små troll. 

Anonymkode: 94ce3...158

• Liker 2
Skrevet

Du setter jo fingeren på alt i dette innlegget. Det er jo ikke bare intensiteten, men på slutten beskriver du og kontrollbehov og manglende interesse for det du er opptatt av. DET burde i alle fall være grunn til å avslutte

Anonymkode: dddb2...1f8

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Og han forventer plutselig av meg at jeg skal være sånn som han ønsker, og gjøre alt på han sin måte. Kontrollerende på en måte. Og han ignorerer meg når jeg vil snakke om ting som betyr noe for meg eller vrir på det jeg sier sånn at jeg bare ender opp helt forvirret. 

Du lar selvsagt ikke andre kontrollere deg. Ta kontroll over deg selv. Se gjerne på reaksjonen hans når du setter grenser og sier nei. Ikke aksepter dårlig oppførsel! Ignorerer han deg, så ignorer tilbake. Er du hos han, så går du hjem.

Min magefølelse har aldri tatt feil på slike mennesker

Anonymkode: 8892e...7a3

• Liker 1
Skrevet
Hannah80 skrev (16 timer siden):

Jo, finnes faktisk noen individer som er so head over heals at de gjør det. Hadde ei venninne før som traff en slik galning. Var umulig å bli kvitt han. 

Anonymkode: e266c...6b8

Skrevet

Høres ut som en kjernekar dette. 

Ikke lenge før kirka blir bestilt. 

Er lenge siden jeg var forlover og var på en skikkelig bryllupsfest. Bare gi beskjed hvis dere trenger hjelp av noe slag :) 

Anonymkode: 888c0...354

Skrevet (endret)

Hvis noen oppfører seg som om de er obsessed og psykotisk, så er de antagelig det. Men han kan jo bare være litt klengete da? Han har en annen oppfatning i sitt hode av hva som skjer. Du kan enten prøve å korrigere ham, eller bare innse at dere ikke passer sammen. 

Endret av Michaelhe
Skrevet

Bare gå...please.. Ikke end opp som meg, sånn tenker jeg bare..

Dette kan bli skummel, mørkt, forvirrende, vanskelig, farlig. Psykisk vold, og plutselig blir det fysisk og. 

Kom deg bort!!! 

Anonymkode: c1c75...fb0

Skrevet

p283_p_v13_an.jpg

Anonymkode: 68ee3...132

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...