Gå til innhold

Litt såret over at de ikke kommer i dåpen.. Venner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lite familie av årsaker som ikke er min feil, og mamma er død. Har invitert tre venner.. Hu ene sa hun måtte jobbe, hun andre har ikke gitt noe svar da hun er sur på meg fordi jeg glemte en avtale mellom oss, og hun tredje har sagt ja, men at hun ble usikker fordi hun mente jeg hadde avlyst invitasjonen hennes etter en krangel for leeenge siden. Vi har ordnet opp, da hele greie var at hun var invitert i dåpen men hun inviterte meg ikke i 40 årsdagen sin.. Så møttes vi og alt ble bra igjen og når jeg sendte invitasjon til henne så sendte hun en melding om at hun trudde at hun ikke var invitert alikevel.. Jeg forklarte at jeg gjerne vil at hun skal komme men at jeg syntes det ble unaturlig når jeg ikke fikk komme i 40 årsdagen hennes.. 

Drama… Hva tenker dere? Har jeg dårlige venner, eller dramatiserer jeg alt selv🙈 

Er litt skuffet.

Anonymkode: b0d06...ad5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har dårlige venner og de er ikke ordentlige venner heller.

Anonymkode: 8b16d...ca5

• Liker 10
Skrevet
Brunello skrev (2 minutter siden):

Er du 16 år?

Nei, men når jeg er den eneste som ikke ble invitert i 40 årsdagen til en av mine bestevenner, så ble det kanskje litt unarlignog invitere i dåp.. Har ordnet opp for lenge siden, men igjen begynner hun å lage styr da jeg trodde vi var good. 

Er det jeg som er 16 år? Det er vel mer henne. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Du har dårlige venner og de er ikke ordentlige venner heller.

Anonymkode: 8b16d...ca5

Hm

Skrevet

.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nei, men når jeg er den eneste som ikke ble invitert i 40 årsdagen til en av mine bestevenner, så ble det kanskje litt unarlignog invitere i dåp.. Har ordnet opp for lenge siden, men igjen begynner hun å lage styr da jeg trodde vi var good. 

Er det jeg som er 16 år? Det er vel mer henne. 

Hvorfor ble du ikke invitert?

Anonymkode: 21147...b22

• Liker 3
Skrevet (endret)

De to siste virker veldig bitre som skal straffe deg for noe som har skjedd tidligere. Barnslig og umodent til å være godt voksne kvinner. 

Endret av Gjenferdet
  • Liker 2
Skrevet
Gjenferdet skrev (17 minutter siden):

De to siste virker veldig bitre som skal straffe deg for noe som har skjedd tidligere. Barnslig og umodent til å være godt voksne kvinner. 

Enig 

Er det da innafor av meg å avvise de når de skal ha dåp, og babyshower en dag? Jeg er alltid den som inviterer og fikser.

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvorfor ble du ikke invitert?

Anonymkode: 21147...b22

Hun sa at det var så lite planlagt og at jeg var glemt.. Å det var ikke meningen…….

Skrevet

Dette er ikke venner. Kanskje bekjente.

Anonymkode: 19abf...13d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Enig 

Er det da innafor av meg å avvise de når de skal ha dåp, og babyshower en dag? Jeg er alltid den som inviterer og fikser.

Spørs vel om det er så aktuelt, 40 åringer er kanskje ferdig m barn?

• Liker 6
Skrevet

Herregud, hvor msnge tråder har du opprettet om denne venninnen i løpet av sommeren?? Sykt!

Anonymkode: fb5b2...e3d

• Liker 15
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Enig 

Det kan du jo gjøre, men hvorfor skal du være venn med dem i det hele tatt dersom dette er representativt for hvordan dere vanligvis behandler hverandre?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har lite familie av årsaker som ikke er min feil, og mamma er død. Har invitert tre venner.. Hu ene sa hun måtte jobbe, hun andre har ikke gitt noe svar da hun er sur på meg fordi jeg glemte en avtale mellom oss, og hun tredje har sagt ja, men at hun ble usikker fordi hun mente jeg hadde avlyst invitasjonen hennes etter en krangel for leeenge siden. Vi har ordnet opp, da hele greie var at hun var invitert i dåpen men hun inviterte meg ikke i 40 årsdagen sin.. Så møttes vi og alt ble bra igjen og når jeg sendte invitasjon til henne så sendte hun en melding om at hun trudde at hun ikke var invitert alikevel.. Jeg forklarte at jeg gjerne vil at hun skal komme men at jeg syntes det ble unaturlig når jeg ikke fikk komme i 40 årsdagen hennes.. 

Drama… Hva tenker dere? Har jeg dårlige venner, eller dramatiserer jeg alt selv🙈 

Er litt skuffet.

Du høres ut som en dramaqueen. Ærlig talt, skjerp deg.

• Liker 8
Skrevet

Sært av voksne mennesker å oppføre seg slik, det gjelder dere alle. Du har hatt krangler og uenighet med flere venner? Hvorfor? Er du en kranglete og dramatisk type? 

Anonymkode: 5d12e...0fe

• Liker 8
Skrevet

Det er jo ikke vanlig å ha venner i dåp, med mindre det er nære venninner som også er faddere. Og ut i fra hva du beskriver er dette bekjentskaper, ikke venner. Mulig derfor de reagerer merkelig? 

Sistnevnte har sikkert lest tråden du lagde her inne, der du var tydelig på at hun var avinvitert. Etter å ha blitt uthengt på nett på den måten forstår jeg at hun ønsker å holde deg på armlengdes avstand. 

Anonymkode: 9c5fc...a40

• Liker 3
Skrevet

Hun sa at det var så lite planlagt og at jeg var glemt.. Å det var ikke meningen…….

Høres ut som om dere har ulik oppfatning over hvor gode venner dere er. Jeg har noen slike vennskap. Og det er ikke kjekt å være den som blir glemt, fordi du ikke er i tankene deres.

Jeg vil si som andre at ingen av disse folkene er virkelige venner. For venner kan fint ha en liten krangel, for så å fortsette som venner. Man skal kunne si i fra om noe til en venn, uten at de gjør tenårings greia og blokkerer deg i en måned.

Anonymkode: 57f4f...c72

• Liker 4
Skrevet

Hvis to av de tre ikke kommer fordi du har kranglet med dem, er det kanskje ikke så rart at de ikke prioriterer det? Jeg orker ikke drama i livet mitt og distanserer meg fra kranglefanter også etter man har «ordnet opp» etter siste krangel. Livet er for kort for drama. 

Enig 

Nei. Men her understreker du bare poenget mitt. 

• Liker 7
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Dere er ikke gode venner om du utelukkes fra store begivenheter i et menneskes liv. Da er du enten en overfladisk venn eller en de prøver å kutte ut av livet sitt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...