AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Skrevet 16. august 2021 Etter å ha lest en annen tråd her om blåmerker på ryggen begynte jeg å tenke på min ex. Han kom nemlig hjem fra jobbreiser med ryggen full av blåmerker. Spurte han om de, og fikk til svar at han sikkert bare hadde sovnet i sengen og lagt på brusflasker. Ingen troverdig forklaring, men hadde det veldig vanskelig selv da og orket ikke grave mer i det. Lot det bare gå selv om jeg ikke trodde på han. Men har alltid undret og aldri forstått. Så ble bdsm foreslått i den andre tråden, og det sa pling for meg. Så dere som holder på med bdsm, kan det være det blåmerkene kom av? Jeg aner ikke da det aldri har vært i tankene mine. Ryggen var full av store blåmerker. Det kom frem seinere at han var utro på jobbreise, og ble dermed en ex. Anonymkode: 4cb72...935
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #2 Skrevet 16. august 2021 Jeg har egentlig aldri opplevd at det blir så mye merker på selve ryggen av det? MEN, jeg har bodd sammen med en dørvakt og da var det ofte store blåmerker på ryggen etter slossing. Jeg sier ikke at det ikke kan være BDSM, det går jo an at det faktisk er involvert slag mot rygg i noens ønskesetting. Det virker for meg som vanskelig å si? Anonymkode: 64ad3...2b1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #3 Skrevet 17. august 2021 Det som er skummelt i BDSM er slag mot ryggraden og nyrene, samt hodet. Det gjør man ikke. Det ideelle stedet å slå eller piske er kjøttfulle steder, som rumpe, hofte og lår. Ved masse blåmerker på rygg ville jeg heller tenkt slossing, evt vill sex med mye impact mot golvet. Jeg husker jeg fikk en del blåmerker på rygg på treningsleir en gang. Anonymkode: 21279...d5a
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #4 Skrevet 17. august 2021 Jeg hadde en kort affære med en gift mann for mange år siden (ikke stolt av det, og angrer veldig selv den dag i dag). Men, vi var ikke akkurat BDSM, men var intenst og begge kunne holde hverandre veldig hardt fast mens vi holdt på. Noen ganger på gulvet. Både jeg og han hadde blåmerker innimellom, noe på ryggen og magen, men mest armer og bein. Han kom med masse merkelig bortforklaringer til kona, som jeg vel tror at hun innerst inne ikke kjøpte… Anonymkode: e94ee...daa
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #5 Skrevet 17. august 2021 Blåmerker er hard håndtering. Brusflasker tror jeg heller ikke på. Skal vel også mere til å lage slike merker på en mann,enn på en kvinne. Just saying ..Ryggen er en litt merkelig plass å få blåmerker på.? Om det hadde vært et barn med slike merker der ,,så kunne man tenkt en type mishandling i spesielle tilfeller. Vanskelig å si...uansett en eks deg. Magefølelsen sa løgn. Du har nok rett i det. Anonymkode: 3aaf3...6b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå