AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Del Skrevet 16. august 2021 Og nei, dette er ingen tulletråd selv om det ser sånn ut. HERREMINSKAPER så vondt det gjør. Dette er liksom ingenting jeg snakker med venninner om så da lurer jeg bare på om det er mine øyne det er noe galt med 😅 Han får i blant sprute meg i fjeset og da kan det havne i øyekroken naturligvis (jeg har øynene lukket altså). Jeg skyller så raskt det går men likevel blir øynene ildrøde og vonde i mange timer etterpå 🥵 Noen tips? Hatt samme partner i 10 år og ikke prøvd det med noen andre så vet ikke om hans sæd og mine øyne er dårlig match eller om dette er vanligere enn jeg tror? Anonymkode: dfdca...104 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #2 Del Skrevet 16. august 2021 Klart det gjør vondt i øynene, aldri tenkt over at det smaker salt av en grunn? Anonymkode: 1d420...388 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #3 Del Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Klart det gjør vondt i øynene, aldri tenkt over at det smaker salt av en grunn? Anonymkode: 1d420...388 Joda, men han har tydeligvis gjort dette på tidligere partnere og ingen har reagert sånn som meg 😛 Anonymkode: dfdca...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 16. august 2021 #4 Del Skrevet 16. august 2021 Hmmm, har gjort dette med flere , og de har ikke reagert sånn. Dette burde du sjekke ut, kanskje noe allergi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 16. august 2021 #5 Del Skrevet 16. august 2021 (endret) Sæden skal jo ikke i ansiktet da, det er jo fåtallet kvinner som liker det. Skal du absolutt ha spruten i ansiktet forslår jeg fersk sæd, det svir mindre enn gammelsæd. Klok av skade🤐 Endret 17. august 2021 av Bamseklemmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
so_what Skrevet 17. august 2021 #6 Del Skrevet 17. august 2021 Har dere vurdert å... vel, dette virker kanskje sykt, men hør meg ut... muligens slutte med det? Det er fint at du er villig og selvsikker nok til å ta spruten i ansiktet, men når du faktisk plages av det i timevis etterpå er det et problem. Du kan vurdere å svelge isteden, det setter han sikkert også pris på. Eller rett og slett finne en annen løsning, for det er ikke sånn at sex på død og liv må være utelukkende på hans premisser. Faktisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #7 Del Skrevet 17. august 2021 Det er driiit vondt, øyet mitt ble knallrødt og hovnet opp, vondere enn såpe på øynene. Det ga seg heldigvis relativt fort da. Anonymkode: b29b1...663 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #8 Del Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Og nei, dette er ingen tulletråd selv om det ser sånn ut. HERREMINSKAPER så vondt det gjør. Dette er liksom ingenting jeg snakker med venninner om så da lurer jeg bare på om det er mine øyne det er noe galt med 😅 Han får i blant sprute meg i fjeset og da kan det havne i øyekroken naturligvis (jeg har øynene lukket altså). Jeg skyller så raskt det går men likevel blir øynene ildrøde og vonde i mange timer etterpå 🥵 Noen tips? Hatt samme partner i 10 år og ikke prøvd det med noen andre så vet ikke om hans sæd og mine øyne er dårlig match eller om dette er vanligere enn jeg tror? Anonymkode: dfdca...104 Skjer rett som det er men har aldri hatt plager av det 🙂 Anonymkode: 64b76...0da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #9 Del Skrevet 17. august 2021 Jeg ble spruta på av en som tok seg tilrette, helvetes vondt og omtrent det siste han så av meg, maktsjuke kødden 🤬 Anonymkode: e0977...c41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 17. august 2021 #10 Del Skrevet 17. august 2021 Ikke godt, øynene er no-go! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #11 Del Skrevet 17. august 2021 so_what skrev (7 timer siden): Har dere vurdert å... vel, dette virker kanskje sykt, men hør meg ut... muligens slutte med det? Det er fint at du er villig og selvsikker nok til å ta spruten i ansiktet, men når du faktisk plages av det i timevis etterpå er det et problem. Du kan vurdere å svelge isteden, det setter han sikkert også pris på. Eller rett og slett finne en annen løsning, for det er ikke sånn at sex på død og liv må være utelukkende på hans premisser. Faktisk. Det skjer type én gang i året så det går fint 😅 Anonymkode: dfdca...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #12 Del Skrevet 17. august 2021 Bamseklemmer skrev (9 timer siden): Sæden skal jo ikke i ansiktet da, det er jo fåtallet kvinner som liker det. Skal du absolutt ha spruten i ansiktet forslår jeg fersk sæd, det svir mindre enn gammelsæd. Klok av skade🤐 Jeg digger det ikke, men det er liksom det eneste han liker som er litt sånn på kanten så den ene gangen i året han får lov er det julaften, bursdag og omtrent giftemål på en og samme dag 😜 Anonymkode: dfdca...104 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 17. august 2021 #13 Del Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg digger det ikke, men det er liksom det eneste han liker som er litt sånn på kanten så den ene gangen i året han får lov er det julaften, bursdag og omtrent giftemål på en og samme dag 😜 Anonymkode: dfdca...104 Haha, du er snill du... Et hot tips til neste gang: skyll øyet ditt med fløte, så med litt vann... Da blir du bra på 3 minutter😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #14 Del Skrevet 17. august 2021 Sæden skal i musa eller munnen. Sier som en kammerat av meg. Ingen ting er så godt som å komme i ei våt mus. Anonymkode: a0921...52c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #15 Del Skrevet 17. august 2021 Hva sier leger om dette da? Hvordan bør det behandles? Anonymkode: 617a7...785 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #16 Del Skrevet 17. august 2021 Kjøp Drop-it på apoteket, funker hver gang her om uhellet skulle skje. Anonymkode: 06e67...641 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #17 Del Skrevet 17. august 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Hva sier leger om dette da? Hvordan bør det behandles? Anonymkode: 617a7...785 Det svir fordi sæd er lett alkalisk (altså har høyere pH enn hva øynene trives med). Hvis reaksjonen er plagsom, kan man skylle med rikelig med fysiologisk saltvann (dette kan man lage selv, gjennom å koke 1 liter vann tilsatt 9 gram vanlig bordsalt - som naturligvis kjøles ned før bruk). Det er ikke farligere enn å få såpe i øynene. Anonymkode: 002ac...1ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #18 Del Skrevet 17. august 2021 Uff da, for et problem!!! Han må jo nyte at du får vondt i øynene, den slibrige, sadistiske drittsekken. Anonymkode: 9171a...ca1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #19 Del Skrevet 17. august 2021 Han må jo lære seg å sikte. Når menn spør meg hvor de kan sprute er svaret "hvor som helst, bortsett fra øynene" Hvis dette skjer hele tida er det fordi han ikke gidder å ta hensyn. Anonymkode: 0cd04...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #20 Del Skrevet 17. august 2021 Haha, opplevd her og. Gjorde vondt og var rødt i rundt et døgn. Hjalp å skylle med saltvann og slutte med det Anonymkode: ac871...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå