AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Skrevet 16. august 2021 Jeg har fått det av legen for urolig hjerte og migrene. Har gått på dem i et halvt år, og det fungerer veldig godt. Har ikke hatt et migreneanfall siden, og pulsen er rolig, noe som gjør meg også rolig. Problemet er at jeg ikke har samme energi til trening. Blir tung i beina, og har ikke samme energien som før. Tror nok at mye av treningsmotivasjonen tidligere var at jeg var så urolig, og måtte forbrenne uroligheten gjennom trening. Så da klarte jeg å pushe meg hardere. Nå er jeg rolig, og har ikke samme motivasjon. så har blitt latere. Og det er vanskelig å få opp pulsen. Andre som sliter med det samme og har løst det? Jeg vil jo være aktiv, men det er også godt å være smertefri og avslappet. Anonymkode: e4cb2...54f
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #2 Skrevet 18. august 2021 Jeg er i samme situasjon og lurer på det samme. Føler de ødelegger litt for treningen. Anonymkode: c4dc5...e85
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #3 Skrevet 18. august 2021 Ta betablokker på kvelden. Anonymkode: d84cf...178
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #4 Skrevet 19. august 2021 Jeg tok det før pga samme grunn som deg. Den blokkerer jo adrenalinet. Klarte ikke sykle like fort osv. jeg måtte slutte med det pga fikk altfor lavt blodtrykk så jeg så stjerner og ble svimmel, og nå får jeg opp adrenalinet igjen Anonymkode: 76259...3d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå