Gå til innhold

Være hjemme for å bli med i barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis barnet trenger lengre tilvenning, må man da ta permisjon uten lønn? Bruke av sykedagene? 

hvordan har du/dere gjort det?

Anonymkode: 8fe6e...c78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Permisjon uten lønn. 

Anonymkode: 8159f...671

• Liker 5
Skrevet

Du kan ikke bruke sykedager når ingen er syke. 

Anonymkode: 05f93...46f

• Liker 9
Skrevet

Ferie/avspasering/ulønnet permisjon. 

Anonymkode: aca01...e3a

• Liker 4
Skrevet

Hva sier arbeidsgiver?

Du har ikke rett på fri med lønn til vanlig tilvenning heller, men mange har det i kontrakten sin eller i virksomheten likevel. Mange arbeidsgivere er sikker fleksible rundt dette, særlig om du kan jobbe hjemmefra de dagene det er snakk om.

Anonymkode: 8d5a7...d85

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva sier arbeidsgiver?

Du har ikke rett på fri med lønn til vanlig tilvenning heller, men mange har det i kontrakten sin eller i virksomheten likevel. Mange arbeidsgivere er sikker fleksible rundt dette, særlig om du kan jobbe hjemmefra de dagene det er snakk om.

Anonymkode: 8d5a7...d85

Det er nesten umulig å få 100% fast stilling innen helse, men de krever 100% stilling for å få disse «godene». Så jeg har ikke krav på fri med lønn.

Jeg kan heller ikke jobbe hjemmefra, da jeg har pasienter som krever at jeg er fysisk tilstede. 

de bruker å være greie med tilrettelegging mtp å bytte vakter, men om det skulle bli litt kort varsel så vil ikke det være mulig. Men man har kanskje krav på permisjon uten lønn så lenge man har barn under 3 år? Har ikke satt meg så inn i dette, var mest nysgjerrig på hva folk gjør i slike situasjoner for det er nok ikke alle som er helt klar for barnehagen etter 3 dager tilvenning ..

Anonymkode: 8fe6e...c78

Skrevet

Permisjon uten lønn, avspasering eller feriedager.

Anonymkode: a2973...f14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...