AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Del Skrevet 16. august 2021 Jeg er forelder til to barn, begge har smarttelefoner og streamer litt når de er på farten. Totalt bruker jeg og ungene mellom 3 og 4 Gb i mnd. Tidligere hadde jeg OneCall, hvor jeg betalte 99 kr for abonnementet til meg, barna var under 10 år og hadde gratis abonnement, og datapakke på 2,5 Gb kosta 139 kr. Så totalt 238 kr. Var veldig fornøyd med å kunne fordele data som jeg ville, og at alt kosta det samme. Nå har OneCall satt opp prisene, og mobilabonnementet blir en god del dyrere der. Jeg leter etter et abonnement som har familiefaktura, med fri tale/sms/mms og GJERNE mulighet til å fordele data mellom brukerne. Finnes det? Eventuelt, hva har din familie, og hvorfor er du fornøyd med det? Anonymkode: f25f5...306 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #2 Del Skrevet 16. august 2021 Jeg har talkmore til oss tre. Meg og to barn. Minste har 1gb, eldste har 7gb jeg har 3gb og betaler ca 500 kr i mnd. Ikke helt sikker på prisen nå, for jeg har endret mitt i sommer og endrer tilbake nå. Er nødt å ha Telenor sitt nett pga dekning her hjemme. Talkmore har et familieabonnement også, så man kan fordele data som man vil, men det ble dyrere enn tre separate abonnement for oss i hvert fall. Anonymkode: 948fa...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #3 Del Skrevet 17. august 2021 Takk for svar! Skal se på Talkmore. Flere? Anonymkode: f25f5...306 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #4 Del Skrevet 17. august 2021 Jeg har Ice, 2 gb, tror jeg betaler 199 per mnd. Barna mine (9 og 11 år) har Ice junior. 50 kr per mnd hver, 1 gb hver. Ulempen med det abonnementet er at det ikke går an å dele rollover data med dem. Likevel er det så billig at vi er fornøyde. Og barna lærer litt om at det er lurt å spare på datamengden Anonymkode: f13e9...32a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #5 Del Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg har Ice, 2 gb, tror jeg betaler 199 per mnd. Barna mine (9 og 11 år) har Ice junior. 50 kr per mnd hver, 1 gb hver. Ulempen med det abonnementet er at det ikke går an å dele rollover data med dem. Likevel er det så billig at vi er fornøyde. Og barna lærer litt om at det er lurt å spare på datamengden Anonymkode: f13e9...32a Takk for svar! Får du alle abonnementene på én faktura? Leser på ice at hastigheten på dataen i Junior er 10Mbit/s, er det nok til at de kan se video på youtube, NRK Super etc? Spille musikk uten at det hakker? Anonymkode: f25f5...306 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #6 Del Skrevet 17. august 2021 Vi har onecall, familiepakka med maaasse data. 2 voksne og 3 tenåringer, ca 1000 kr mnd. Avhengig av mye data til streaming, skole, osv... genialt å kunne overføre data. Anonymkode: 0a8e6...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #7 Del Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Takk for svar! Får du alle abonnementene på én faktura? Leser på ice at hastigheten på dataen i Junior er 10Mbit/s, er det nok til at de kan se video på youtube, NRK Super etc? Spille musikk uten at det hakker? Anonymkode: f25f5...306 1gb holder ikke til sånt. Anonymkode: 9e6b1...3e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #8 Del Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Vi har onecall, familiepakka med maaasse data. 2 voksne og 3 tenåringer, ca 1000 kr mnd. Avhengig av mye data til streaming, skole, osv... genialt å kunne overføre data. Anonymkode: 0a8e6...3f0 Samme her👌 Anonymkode: c4a4f...b6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #9 Del Skrevet 18. august 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): 1gb holder ikke til sånt. Anonymkode: 9e6b1...3e7 Jo, inntil videre gjør det det. De er stort sett hjemme hos hverandre og er da på wifi. Det er på den korte bussturen en gang i uka, eller når de skal vise hverandre noe ute, at de bruker data. Som sagt har jeg og 2 barn klart oss med maks 4 Gb i mnd, til sammen. Jeg hører f.eks en god del på lydbok eller podcast over streaming (på vei til og fra jobb, 20 min hver vei), men kommer sjeldent over 2 Gb i mnd likevel. Det jeg lurte på var hastigheten på 10 Mb/s, om det er nok til det nevnte. Anonymkode: f25f5...306 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #10 Del Skrevet 18. august 2021 Vi har ice, vi voksne har 10Gb for 250 hver og guttungen har ice junior 1Gb som er gratis, men kan bare ringe 3 telefonnummer. Guttungen bruker sin til Pokemon Go og lydbok. Anonymkode: e5adf...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #11 Del Skrevet 18. august 2021 iceFamilie har iceTrygg forsikring inkludert! Og alt på én faktura Anonymkode: fc323...044 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2021 #12 Del Skrevet 18. august 2021 Har Onecall, 3 medlemmer og 50gb eller noe sånt. 850 kr I måneden tror jeg vi betaler totalt. Anonymkode: f525b...e6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå