Gå til innhold

Rollespill - kunne du fremstått som en oversminket hore?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener "ta den helt ut". Gjøre alt galt. For korte skjørt, for mye utringing, sminke etc... Se mest mulig slutty ut.

Jeg er mann og foretrekker litt anstendige damer, men sånn på privaten en gang i blant.

Har opplevd det en gang, og både hun og jeg hadde det veldig gøy i settingen.

Hadde du taklet dette , eller ville det blitt nedverdigende å fremstå som en hore. Eller en parodi på hore?

Anonymkode: 1a52a...765

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker det😊 er en av mine favoritter når vi kler oss ut. Er mannen sin favoritt også.  Gjerne hullete strømpebukser, da blir han helt vill. 

Anonymkode: eec64...7cd

• Liker 1
Skrevet

Ikke hore. Men domina. Det er drømmen til oss begge å kle jeg skikkelig opp. Jeg har undertøyet, ok sko og et par fine plagg. Jeg ønsker høyere sko og klær som sitter perfekt. Vi kommer dit.

Anonymkode: 23b74...fff

• Liker 1
Skrevet

Jepp… jeg kan kle meg opp og spille rollen. 🤗 🤪

(Men… jeg sliter litt med det mentale siden jeg vet at mange horer ikke har det så bra. Så når vi har slike rollespill, leker vi at vi er i en alternativ virkelighet der horer stortrives og at selvtilliten og selvrespekten de ofte later som om de har, er ekte.)

Skrevet

Om det tenner motparten, så gjerne

Skrevet

Nei.

Anonymkode: 0ffdf...237

Skrevet

Hadde ikke vært nedverdigende, men hadde nok slitt med å holde meg alvorlig. Hadde nok blitt en del fnising og knising. En forutsetning at bekledningen er sexy, kan se rotete og billig ut, men det skal være gjennomført likevel. 

Skrevet

Jeg er mann og slikt tenner meg ikke dessverre, men så var da ikke meg som ble spurt heller 😄 Litt domina-rollespill kunne vært innafor.

Anonymkode: 255f1...223

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...