Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sjokoladebrunt hår, har prøvd å farge det mørkebrunt et par ganger men det fader etter noen vask å blir lysere enn jeg ønsker, er det pga at jeg kjøper får lys farge? Liker resultatet de første dagene etter farging men så vaskes fargen bort å blir lysere.. håre mitt er ikke noe særlig slitt, har ikke farget det nå på 1,5 år å farga det mørkebrunt og nå er det mediumbrunt igjen… noen tips?

Anonymkode: 4d576...b0e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags farge/merke bruker du? Merk at feks. Casting-serien til Loreal er toner, ikke permanent, og de vaskes ut! 

Skrevet

Hvor ofte farger du håret, og vasker du det i kaldt vann med sjampo ment for farget hår? 

Anonymkode: d86ac...83f

Skrevet

Hvor ofte vasker du håret? Og bruker du shampoo og balsam for farget hår?

Skrevet

Det er vanlig at noe overskussfarge vaskes ut. Så det kan tenkes at du bør ha litt mørkere (men vær forsiktig). Du kan også prøve balsam med farge for å opprettholde fargen. 

Anonymkode: 79022...67e

Skrevet

Jeg hadde gått for fargebalsam. Litt i balsamen hver dag. 

Alternativet er mørkere, men da skifter du bare på ukene du er mer fornøyd.

Anonymkode: 00d36...799

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det er vanlig at noe overskussfarge vaskes ut. Så det kan tenkes at du bør ha litt mørkere (men vær forsiktig). Du kan også prøve balsam med farge for å opprettholde fargen. 

Overskuddsfarge skulle det være 😄

Skrevet

Du må bruke shampo uten sulfat. Sulfater vasker ut hårfargen. 

Anonymkode: 51edd...2df

Skrevet

Husk å ikke vask håret rett etter farging, bør minimum vente 2 dager med å vaske det

Anonymkode: 99285...a20

Skrevet
On 8/16/2021 at 10:01 PM, Unika said:

Hva slags farge/merke bruker du? Merk at feks. Casting-serien til Loreal er toner, ikke permanent, og de vaskes ut! 

Skjønner ikke hvorfor de ikke endrer forpakningen? Jeg fant også ut dette for noen år siden da jeg opplevde at fargene skle ut med en gang når jeg brukte denne serien som liksom skal være permanent. De må da bli nedlesset av klager og misfornøyde kunder 

Anonymkode: 9f328...11c

Skrevet
On 8/16/2021 at 10:01 PM, Unika said:

Rettelse, jeg leste feil. Beklager. 

Jeg tenkte på Excellense-serien til Loreal. De fargene fungerer som toner på mitt hår, og ser også mange andre klager på det.

Anonymkode: 9f328...11c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...