AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Skrevet 16. august 2021 Har fått rundt 1,50 % =rente hos den ene banken og 1,45% hos den andre. Men når hun ene banken ba meg sende over tilbudet på den andre banken så gjorde jeg det. Burde jeg ikke ha gjort det ? Hvordan forhandler dere det ? For å få best mulig rente hos den ene banken ? Sier dere bare at dere har fått xx antall % fra den ene . Eller ber dere om å få tilbud og vente til man får svar ? Anonymkode: e5be0...739
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #2 Skrevet 16. august 2021 Jeg regner med de ber deg om å sende tilbudet for å verifisere at det er ett reelt tilbud og ikke bare noe du sier. Ser ikke hvorfor det skulle være dumt av deg å sende det så lenge de allerede har tilbudt deg en høyere rente enn den andre banken. Den letteste måten å forhandle renter på er å vise til et bedre tilbud fra en annen bank 🙂 Anonymkode: 76d57...859
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #3 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg regner med de ber deg om å sende tilbudet for å verifisere at det er ett reelt tilbud og ikke bare noe du sier. Ser ikke hvorfor det skulle være dumt av deg å sende det så lenge de allerede har tilbudt deg en høyere rente enn den andre banken. Den letteste måten å forhandle renter på er å vise til et bedre tilbud fra en annen bank 🙂 Anonymkode: 76d57...859 Nei jeg vet ikke , ble plutselig usikker på om de prøver å ikke gi akkurat den laveste men litt for å være kunde hos dem Hva tenker du/dere 1,45 % i rente ? Jeg har startlån hos kommunen derfor har jeg den laveste og har lite peiling på dagens tente hos de andre banker Hvordan vise til et bedre tilbud? Anonymkode: e5be0...739
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå