Gå til innhold

Finanseringstilbud mellom to banker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått rundt 1,50 % =rente hos den ene banken og 1,45% hos den andre. 

Men når hun ene banken ba meg sende over tilbudet på den andre banken så gjorde jeg det. Burde jeg ikke ha gjort det ?

Hvordan forhandler dere det ? For å få best mulig rente hos den ene banken ? 

Sier dere bare at dere har fått xx antall % fra den ene . Eller ber dere om å få tilbud og vente til man får svar ?

Anonymkode: e5be0...739

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med de ber deg om å sende tilbudet for å verifisere at det er ett reelt tilbud og ikke bare noe du sier. Ser ikke hvorfor det skulle være dumt av deg å sende det så lenge de allerede har tilbudt deg en høyere rente enn den andre banken. 

Den letteste måten å forhandle renter på er å vise til et bedre tilbud fra en annen bank 🙂

Anonymkode: 76d57...859

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg regner med de ber deg om å sende tilbudet for å verifisere at det er ett reelt tilbud og ikke bare noe du sier. Ser ikke hvorfor det skulle være dumt av deg å sende det så lenge de allerede har tilbudt deg en høyere rente enn den andre banken. 

Den letteste måten å forhandle renter på er å vise til et bedre tilbud fra en annen bank 🙂

Anonymkode: 76d57...859

Nei jeg vet ikke , ble plutselig usikker på om de prøver å ikke gi akkurat den laveste men litt for å være kunde hos dem

Hva tenker du/dere 1,45 % i rente ? 

Jeg har startlån hos kommunen derfor har jeg den laveste og har lite peiling på dagens tente hos de andre banker 

Hvordan vise til et bedre tilbud?

Anonymkode: e5be0...739

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...