Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj altså. Har lenge gjort alt for å ikke krangle med typen, fordi vi er fersk (2 år) og jeg er veldig konfliksky og har hatt noen stygge krangler tidigere som endte med vold. Dette vet han selvfølgelig ingenting om og jeg har ingen planer om å fortelle han det.

nå har det altså skjedd. Vi har kranglet, om en liten filleting. Vi "ordnet opp" og jeg brast i gråt, men han gidder ikke trøste meg. Jeg er helt knust av at han er så trangsynt og ikke evner å vise litt kjærlighet selvom han er irritert. Har lyst å flytte ut her og nå, men vi kranglet over en liten filleting og jeg er nok irasjonell. Måtte bare få det ut.drittmann

Anonymkode: 9ff24...3e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Æsj altså. Har lenge gjort alt for å ikke krangle med typen, fordi vi er fersk (2 år) og jeg er veldig konfliksky og har hatt noen stygge krangler tidigere som endte med vold. Dette vet han selvfølgelig ingenting om og jeg har ingen planer om å fortelle han det.

nå har det altså skjedd. Vi har kranglet, om en liten filleting. Vi "ordnet opp" og jeg brast i gråt, men han gidder ikke trøste meg. Jeg er helt knust av at han er så trangsynt og ikke evner å vise litt kjærlighet selvom han er irritert. Har lyst å flytte ut her og nå, men vi kranglet over en liten filleting og jeg er nok irasjonell. Måtte bare få det ut.drittmann

Må bare presisere at jeg ble utsatt for vold, utøvde det ikke selv altså. Og det var ikke veldig alvorlig,men ille nok til at jeg blir redd under konflikter.

Skrevet

Han er ikke trangsynt, når du ikke fortener ham hvorfor du reagerer slik!

Med mindre det var han som utførte volden mot deg (var det det, eller gjorde andre det mot deg?) då kan han ikke vite hva du tenker på, ei heller forstå at du trenger trøst.

God kommunikasjon er essensielt i et forhold. Det er også trygghet og tillit. Dette begynner ved at du forteller ham om det vonde du har opplevd! 

Anonymkode: 16add...83a

• Liker 4
Skrevet

Hvis det er en krangel som begge to har like mye skyld i så synes jeg det blir helt feil at mannen skal måtte trøste dama etterpå. Jeg hadde ihvertfall ikke følt for å trøste mannen hvis jeg var irritert på ham etter en dum krangel. Da går jeg meg heller en tur og får luftet hodet.

Anonymkode: 3bfb5...7a0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...