AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Skrevet 16. august 2021 Hei, sønnen min er nå 5 mnd og kveldene er begynt å bli litt urolige. Han sliter litt med å falle til ro. Han virker trøtt og vil sove, og sovner egentlig ganske lett, men søvnen er veldig urolig og han våkner mye og av hver eneste lyd, han roes av smokk og noen ganger pupp, men mest av alt nærhet. Han sover roligere om jeg ligger der med ham. Jeg vurderer å legge han etter storesøster, så jeg kan ligge ved siden av ham og gi ham nærheten han trenger. Uansett.. Er det noen som har lignende erfaring med hva som kan være årsaken til urolighetene? Han sover fint på dagen. Han har begynt med mat for ca en mnd siden. Kan det være magen eller tenner? Kan det være at han bare har en fase? Anonymkode: 05ba9...50a
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #2 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei, sønnen min er nå 5 mnd og kveldene er begynt å bli litt urolige. Han sliter litt med å falle til ro. Han virker trøtt og vil sove, og sovner egentlig ganske lett, men søvnen er veldig urolig og han våkner mye og av hver eneste lyd, han roes av smokk og noen ganger pupp, men mest av alt nærhet. Han sover roligere om jeg ligger der med ham. Jeg vurderer å legge han etter storesøster, så jeg kan ligge ved siden av ham og gi ham nærheten han trenger. Uansett.. Er det noen som har lignende erfaring med hva som kan være årsaken til urolighetene? Han sover fint på dagen. Han har begynt med mat for ca en mnd siden. Kan det være magen eller tenner? Kan det være at han bare har en fase? Anonymkode: 05ba9...50a Min lille 3åring begynte også rundt den tida. Anonymkode: 63e83...9c4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #3 Skrevet 16. august 2021 Har du bilde av gummene kanskje det er tenner på vei det er veldig vanlig med tenner rundt 4-5mnd. (her var det refluks så det var mye annerledes type uro) Anonymkode: 63e83...9c4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #4 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du bilde av gummene kanskje det er tenner på vei det er veldig vanlig med tenner rundt 4-5mnd. (her var det refluks så det var mye annerledes type uro) Anonymkode: 63e83...9c4 Han sover, men er det noe spesielt man ser etter? Han gnager veldig på alt, alt skal inn i munnen! Men jeg veit ikke om det er han som er hol eller om det er tenner 😅 Hvordan opplevde dere refluks? Anonymkode: 05ba9...50a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå