Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke typer skjørt går dere mest med og hvilke sko til? Har så lyst til å gå mer med skjørt, men synes det er vanskelig å finne noe som passer til skolebruk.. Høye hæler er absolutt ikke aktuelt, det ville sett dumt ut i gangene her..(Realist, lab, veiledere osv..)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DrMartens høye snørestøvler. Praktiske gode og passer til skjørt!

Skrevet

Går med sko som ligner litt på disse til skjørt jeg... Sko

Og så bruker jeg mest miniskjørt da... Ikke for korte da, er jo selvfølgelig høst! I jordfarger som beige og brunt.

Skrevet

Jeg liker klassiske, knelange skjørt med høyhælte, sorte støvletter til.

Skrevet

Har et knelagt brunt semsket skinnskjørt og et tweedskjørt som jeg bare venter på at det skal blir kaldt nok i været til å bruke igjen. Til disse bruker jeg en innsvinget v-genser i brun merinoull, eller en mokkafarget kasjmirgenser fra Ralph Lauren. Og så har jeg et gammelt jeansskjørt som jeg er veldig glad i, bruker det til sorte støvletter og en sort v-genser i kasjmirull. Og så har jeg fått et kjempefint heklesjal som en venninne har laget - dette draperer jeg rundt meg. Hvis jeg ikke bruker støvletter, liker jeg remsko av typen mary janes.

Skrevet

Hvis jeg skulle finne på å ta på meg skjørt på dagtid, har jeg uten unntak støvletter til.

Skrevet

Synes ballerinasko er fint til.

Gjest Gjest_Transe_*
Skrevet

Bra det er flere enn meg som liker å bruke skjørt ogs etter at sommervarmen er slutt.

Skrevet

Det er ikke ofte jeg går med skjørt, men jeg velger enten støvletter eller ballerinasko til. Kommer litt an på skjørtet.

Skrevet

Bruker slike "bokse"sko til jeg, men går med jenasskjørt da, så det passer stilen :)

Skrevet

Bruker alltid støvletter til skjørt, jeg også.

Sandaler med litt hæl om sommeren ;)

Det som også går an å bruke er smale, litt elegante sko med litt hæl. Vet ikke hvordan jeg skal forklare, men... Alla smale støvletter bare at de stopper under ankelen.

Skrevet

Går som oftest med støvletter til de få gangene jeg går i skjørt (Eller sandaler feks med kork-hel, eller flip-flops, på sommerstid). Har et par røffe dongeri-skjørt jeg noen ganger bruker til hverdags, og dersom det er vått og regner ute går har jeg ved ett par anledninger jeg gått med høye støvler til. Det kan funke fint også.

Skrevet

Jeg liker veldig godt å gå med skjørt til hverdags, men synes det er vanskelig å finne sko som passer til. De sorte støvlettene mine gikk i stykker i vår, og de brune jeg har, er ikke så gode å gå i... Tror jeg må kjøpe meg et par nye. Hva er mest anvendelig av sort og brunt? Mulig svart blir litt kjedelig, men det passer vel til nesten alt? Kjøper jeg brune, må de jo matche fargen på skjørtet godt.

Skrevet

Jeg går mye med skjørt til hverdags. Stort sett helt enkle skjørt - ull, jeans eller cord. Er det ett litt røft skjørt bruker jeg noen litt penere sneakers til, og ellers stort sett noen vanlige småsko. For øyeblikket er noen lave, svarte i semsket skinn favoritten.

Synes det er veldig fint med støvletter til, men med mine fotballegger er det ikke så lett å finne noen som passer. Har bare ett par så de bruker jeg bare til fint.

Men synes hvertfall at det enten må være småsko eller litt høye støvletter. Slike som bare går litt over anklene ser ikke bra ut til skjørt synes jeg. Selv om jeg ser mange som går med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...