AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Del Skrevet 16. august 2021 Hvilken forsikring har du til din katt? Hvor mye betales i mnd? Dekkes sterilisering av forsikring? Takk 😃 Anonymkode: 51663...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #2 Del Skrevet 16. august 2021 Jeg har Agria på min 12 år gamle katt. Betaler 240 kr i mnd og den dekker opptil 30k i veterinær utgifter og 6k i medisiner i året, egenandel på 15% og engangssum på 1800 kr som er gyldig i 130 dager-ish før den nullstille. Hun var sterilisert før jeg tegnet forsikringen, så jeg vet ikke om de dekker det, men jeg angrer ikke et sekund på forsikringen. Hun ble akutt syk tidligere i år og regningene hopet seg opp. Hun ble innlagt på dyresykehuset og det ble selvsagt veldig dyrt(5000 per natt pluss medisiner). Vi kom opp i nesten 30.000 (før nytt kalenderår). Jeg betalte 1800 i engangssum og 15% av disse 30.000 noe som er helt overkommelig for selv meg som er ufør. Agria er kanskje dyrere enn andre, men her ordnet alt seg gjennom veterinær og Agria. Veterinær sendte direkteoppgjør til Agria. Agria betalte og sendte tilbake egenandel til veterinæren og jeg fikk den regningen. Helt knirkefritt, ingen problemer. Jeg kommer aldri til å vurdere noen andre enn Agria! Anonymkode: 19e3d...f83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #3 Del Skrevet 16. august 2021 Nei. Sterilisering dekkes ikke av forsikringen. Mange forsikringselskaper har som krav at katten er sterilisert før du får den forsikret. Det er forskjellige priser alt etter rase på katten. Gjensidige, dnb og agria har gode forsikringer. Anonymkode: fc489...d74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #4 Del Skrevet 16. august 2021 Kastrering dekkes vel aldri av forsikring, unntaket er vel sterke medisinske grunner (kanskje!). betaler 1554 pr år Har forsikringssum på 20.000, men denne skal jeg øke da det egentlig ikke er nok om uhellet virkelig skulle være ute. Forsikring gjennom LO favør. Anonymkode: 5dfc6...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #5 Del Skrevet 16. august 2021 Anbefaler tryg. Agria sin egenandel er for dyr. I eksemplet over måtte hun ut med over 6000 kr! Med tryg hadde det kostet 2000 kr. Større sjans for direkteoppgjør med agria, men det spiller ingen rolle så lenge du er kredittverdig og kan bruke kredittkort før pengene blir refundert fra tryg. Anonymkode: fb359...bf2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå