Gå til innhold

Finnes det en slags "smultring" for lange peniser? så den ikke går så dypt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har veldig lang penis, og selv om menn flest ser på dette som en seier kan det være ganske plagsomt for mottakeren..  Sexlivet er generelt bra, men han kan i visse stillinger støte så langt inn at det kjennes ut som en indre upper cut rett i livmora- og det er ikke særlig deilig. Noen stillinger er verre enn andre, så det er et aldri så lite problem- f.eks doggy.

Har tenkt på om det finnes en slags ring som kan settes på penisen, som hindrer ham i å støte så langt inn. Ikke sånn liten penisring, men noe litt større, som blir en slags pute i mellom..? Noen tips? Har blitt verre med årene etter som jeg har et myom i livmora som også fyller litt opp innvendig..

Anonymkode: a8b79...631

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trøst skrev (1 minutt siden):

Her kan du få kjøpt støtdemper

Oi- så bra, tusen takk!!! Akkurat noe sånt jeg trenger, jo! :) Kg har svaret, asså!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oi- så bra, tusen takk!!! Akkurat noe sånt jeg trenger, jo! :) Kg har svaret, asså!

Godt du slapp å ty til bagels eller svømmevinger, som var det jeg klarte å komme på 🤣 

Anonymkode: a801f...48f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Mannen min har veldig lang penis, og selv om menn flest ser på dette som en seier kan det være ganske plagsomt for mottakeren..  Sexlivet er generelt bra, men han kan i visse stillinger støte så langt inn at det kjennes ut som en indre upper cut rett i livmora- og det er ikke særlig deilig. Noen stillinger er verre enn andre, så det er et aldri så lite problem- f.eks doggy.

Har tenkt på om det finnes en slags ring som kan settes på penisen, som hindrer ham i å støte så langt inn. Ikke sånn liten penisring, men noe litt større, som blir en slags pute i mellom..? Noen tips? Har blitt verre med årene etter som jeg har et myom i livmora som også fyller litt opp innvendig..

kjøpe støtdemper eller bare be typen din ikke støte så hardt. Selv har jeg en type med 23cm, og for å være ærlig............jeg nyter støtene , nyter å kjenne at han stanger mot livmoren, er himmelsk deilig. Skal jo være litt dyrisk da,lol 

Anonymkode: 757b0...d71

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Godt du slapp å ty til bagels eller svømmevinger, som var det jeg klarte å komme på 🤣 

Haha gode forslag ;) 

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

kjøpe støtdemper eller bare be typen din ikke støte så hardt. Selv har jeg en type med 23cm, og for å være ærlig............jeg nyter støtene , nyter å kjenne at han stanger mot livmoren, er himmelsk deilig. Skal jo være litt dyrisk da,lol 

Ja, der er vi nok  forskjellige.. når det treffer så hardt der synes jeg det er ubehaglig, egt. men støtdemper skal kjøpes ;)

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Haha gode forslag ;) 

Ja, der er vi nok  forskjellige.. når det treffer så hardt der synes jeg det er ubehaglig, egt. men støtdemper skal kjøpes ;)

Eller klipp tåa av en sokk og rull den opp til en "smultring" 🤣

Skrevet

Vi bruker bare en vanlig penisring. Da holder han lenger også :)

Anonymkode: 39c4b...b32

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi bruker bare en vanlig penisring. Da holder han lenger også :)

Anonymkode: 39c4b...b32

Hehe- sistnevnte er ikke noe problem for han karen min- kunne godt ha gått litt kjappere 😄 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hehe- sistnevnte er ikke noe problem for han karen min- kunne godt ha gått litt kjappere 😄 

Menn med stor har ofte dette problemet. De følsome delene av penis er der hvor de møter minst friksjon, nemlig dypt i vagina. Dette kan medføre at de bruker litt tid på å komme.

Anonymkode: bdae0...eea

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Slik jeg har forstått det er vi kvinner ulike angående å oppleve slikt som deilig eller vondt. For min del er det også himmelsk deilig at han bunner hardt, bortsett fra når jeg har eggløsning. Da er det bare forferdelig vondt. 

Jeg har venninner som har ulik grad av om dette føles greit eller ikke, vondt eller godt, og til og med en venninne som får slike smerter av å bli bunnet at hun holder på å kaste opp. Noe som virkelig har påvirket hennes dating historie. Mer enn for oss som synes det går greit eller at det er deilig. Hun kutter direkte ut kontakt med menn dersom de har større penis enn hun vet hun klarer, for hun har opplevd at menn ikke forstår og respekterer hvilken smerter hun får ved å bli bunnet. Ikke tror på det, siden de tror at jo større dess bedre, og derfor ikke tar hensyn. 

Vi har kjøpt slik støtdemper selv. Kun for bruk ved eggløsning. Min kjære synes imidlertid det er et nederlag å bruke noe som fysisk stopper ham fra å gjøre meg vondt, så han foretrekker å selv ta hensyn, eller at vi velger stillinger hvor han ikke bunner når jeg har eggløsning. 

Jeg kan likevel bekrefte at rent nytelsesmessig fungerer en støtdemper veldig bra for begge. Kjennes ut som ekte for ham, og gjør det den skal. 

Anonymkode: 8b9e3...0d3

• Liker 1
Skrevet
Hvemsomhelst skrev (22 minutter siden):

Eller klipp tåa av en sokk og rull den opp til en "smultring" 🤣

Haha! God idé. Hilsen «bagels og svømmevinger»

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Slik jeg har forstått det er vi kvinner ulike angående å oppleve slikt som deilig eller vondt.

Du er på KG nå, min venn.

Ulikheter blir sett på som trusler :P 

(Men du har helt rett, man er forskjellige.)

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du er på KG nå, min venn.

Ulikheter blir sett på som trusler :P 

(Men du har helt rett, man er forskjellige.)

Du har rett, men jeg håper fremdeles at det etterhvert trenger gjennom til noen at vi kvinner ikke er like. 

Ikke menn heller. Ikke i nærheten av like engang. Meningsløst kjedelig for en kan være himmelen for neste man treffer på. Ekkelt for en kan være utrolig tennende for neste. Og så videre. 

Anonymkode: 8b9e3...0d3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Menn med stor har ofte dette problemet. De følsome delene av penis er der hvor de møter minst friksjon, nemlig dypt i vagina. Dette kan medføre at de bruker litt tid på å komme.

Anonymkode: bdae0...eea

Jøss, er det sant?! Har alltid irritert meg litt at han ofte må bruke så lang tid på å komme, mens jeg kommer veldig fort.. 😕 av og til ikke i d hele tatt! Aldri tenkt på at det kan ha m str å gjøre. Ingen av de jeg har ligget med før brukte særlig lang tid.. selv om noen av dem var store og. Men hadde en elsker som var liten. Han kom som en rakett - veldig kjapt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...