Gå til innhold

Litt fint om kun menn svarer denne: Er det riktig at alle menn er utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er litt fint om kun menn svarer og ikke sinte kvinner også da målet er å finne svar på spørsmålet.

Er det riktig at alle menn er utro.

Anonymkode: 7703e...89e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hva du mener med utro: om jeg hopper i buksa på en dame hvis jeg har sjans? Nei

Men om jeg vurderer det og tenker på henne i dusjen: Ja

Anonymkode: e426e...4f4

• Liker 5
Skrevet

All statistikk sier jo at kvinner er like ofte utro som menn. 

Har personlig aldri vært utro, men har avsluttet noen forhold fordi jeg har vært interessert i andre/mistet interessen for henne. Mye bedre å ha ren samvittighet.

Anonymkode: c21fe...219

• Liker 4
Skrevet (endret)

Ja. 100%. Ingen unntak🤦‍♂️

Endret av Påkrevd
  • Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det riktig at alle menn er utro

Nei. Neste tema.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Spørs hva du mener med utro: om jeg hopper i buksa på en dame hvis jeg har sjans? Nei

Men om jeg vurderer det og tenker på henne i dusjen: Ja

Anonymkode: e426e...4f4

Jepp, og det er jo emosjonelt utroskap, så ja, ts, 100% 

Anonymkode: b0876...729

• Liker 3
Skrevet

Tråden handler ikke om "emosjonelt utoskap".

Skrevet

Nei, vi er ikke alle utro, jeg tror for mange menn er det dog slik at de ville vært det gitt muligheten.

Jeg var selv utro på vgs men det var ikke akkurat noe seriøst forhold (hun var også utro først, så føltes som en barnslig hevn).

Etter jeg har blitt voksen har jeg hatt godt med tilbud men aldri gjort det, da fordi jeg faktisk liker kjæresten min. Jeg kunne sett for meg en situasjon hvor jeg var utro om hun var det først fordi da er på en måte «løftet» eller «avtalen» brutt og ugyldig, så derfor er jeg ganske sikker på at forholdet da må kalles dødt, fordi jeg hadde nok ikke ville levd med å gi helt f.

Anonymkode: afcdd...c85

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jepp, og det er jo emosjonelt utroskap, så ja, ts, 100% 

Djeez ro ned 10 hakk. Dette er IKKE utroskap. Lov å se på menyen selv om en spiser hjemme, tror du noe annet er du naiv. Ps jeg er kvinne

Anonymkode: e19d9...58d

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tråden handler ikke om "emosjonelt utoskap".

Åh? Nei vel. Hvis spørsmålet er kun om fysisk, så nei, ikke alle. Men de som ikke er utro, har sikkert vurdert/fantasert om det 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Djeez ro ned 10 hakk. Dette er IKKE utroskap. Lov å se på menyen selv om en spiser hjemme, tror du noe annet er du naiv. Ps jeg er kvinne

Anonymkode: e19d9...58d

For meg er det utroskap. Fint at vi er så forskjellige :) 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det er litt fint om kun menn svarer og ikke sinte kvinner også da målet er å finne svar på spørsmålet.

Nei

Skrevet

Av nære venner er det ca 70% som har vært og er utro så fort de får sjansen. Dette er ganske vanlige familiefedre. Ellers hører man historier om andre bekjente, kollegaer osv. Ligger på samme nivået der. 

Går mye i horer på golfturer eller på andre gutteturer. 

Anonymkode: 737e1...179

Skrevet

Vært i 4 forhold opp gjennom årene, det fjerde har hittil vart i 7 år. Aldri vært utro. Ikke så mye som et kyss eller en klem som varte litt for lenge. 

Derimot så kan jeg ofte slenge blikk i retning attraktive kvinner, og evt ha en småflørtende tone med jenter jeg liker. 

Hadde aldri gjort noe ut av det, og ja jeg har hatt plenty av muligheter hvor min samboer aldri hadde funnet ut av det.

Anonymkode: ceaa1...4d6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Av nære venner er det ca 70% som har vært og er utro så fort de får sjansen.

Av ca 79% av statistikker som blir slengt rundt på måfå så er ca 13% sanne. 

Anonymkode: ceaa1...4d6

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dette må være den dummeste påstanden jeg har lest. 

Har aldri vært utro og kommer aldri til å bli det. Og har kastet ut to kvinner fordi de var noen brødhau og var utro.

Har absolutt nulltoleranse for utroskap. Ikke engang et kyss. Det er et grovt tillitsbrudd på noen som burde ha elsket deg. Elsker du noen så er du ikke under noen omstendigheter utro. Ingen. Aldri. 

Anonymkode: 1c5b1...d50

• Liker 12
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: e878b...c59

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

All statistikk sier jo at kvinner er like ofte utro som menn. 

Har personlig aldri vært utro, men har avsluttet noen forhold fordi jeg har vært interessert i andre/mistet interessen for henne. Mye bedre å ha ren samvittighet.

Anonymkode: c21fe...219

Om slike studier er basert på selvrapportering, så antar jeg nok at der er store mørketall også. 

Et slikt spørsmål er vanskelig å svare på fordi utroskap kan defineres ulikt fra par til par. Noen trekker grensa ved kyssing, andre ved ligg, og for noen er det nok at mannen/kvinnen flørter eller forelsker seg i noen andre. Jeg tror de fleste er tilbøyelige til å være utro i løpet av livet, spesielt de som er i langvarig forhold på flere tiår. Tror også hvilket samfunn de lever i, spiller en stor rolle. Litt vanskeligere å være utro på bygda når du aldri er ute å reiser, kontra i en storby med mange folk å velge mellom. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Selvsagt ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Utroskap ligger dessverre i naturen til mennesker. Derfor tok mannen min og meg ett aktivt valg når vi giftet oss at situasjoner hvor alkohol er involvert, så er vi sammen. 

Anonymkode: 465af...32e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...