AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Skrevet 16. august 2021 Uavhengig av de mangfoldige andre fordelene med det virker det som en utrolig bra måte å møte folk på. Droppet ut av vidergående. gikk så inn i et yrke dominert av mitt eget kjønn, har aldri hatt en medarbeider av motsatt kjønn, og alle medarbeiderene er 20 år eldre enn meg og gift og skilt og har barn og greier. Var egentlig ikke så flink til å holde kontakt med barndomsvennene mine og kom meg aldri på sosiale medier. prøvde tinder for en tid tilbake siden og fikk noen matcher men jeg klarte simpelthen ikke å holde samtaler med dem, tror de sosiale ferdighetene mine er litt mangelfulle sammenlignet med de fleste. Nytter ikke å gå på byen alene post-korona. Alt har blitt så mye mer klinisk og vanskelig som følger. Hadde lite hell med det før pandemien, men det var i alle fall et glimt av håp, et snev av mulighet, et jeg ikke ser for meg kommer tilbake før lenge etter tiltakene er borte. føler litt at jeg har malt meg inn i et hjørne. Dagdrømmer mye om å begynne å studere, men selv om jeg har sett meg ut fag jeg har stor interesse for, føler jeg at det hadde vært utrolig "creepy" å gå inn i det med den skjulte motivasjonen jeg faktisk har, kombinert med det faktum at jeg sannsynligvis hadde blitt 27, kanskje 28 innen jeg var ferdig å ta opp fag, om jeg begynte nå med det samme. Men hvilke andre alternativer finnes for å møte folk som voksen i dag? Innebandy? Teater? Kirken? Anonyme alkoholikere? Matlagningskurs? Spørre de i kassen på rema 1000 om de vil finne på noe? Jeg vet da FAEN Anonymkode: 288bd...8cc
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #2 Skrevet 16. august 2021 Veldig mange finner partneren sin i studenttida, inkludert meg selv. Men det blir nok ikke helt det samme når du er 5+ år eldre enn de andre som du sier. 32 minutter siden, AnonymBruker said: prøvde tinder for en tid tilbake siden og fikk noen matcher men jeg klarte simpelthen ikke å holde samtaler med dem, tror de sosiale ferdighetene mine er litt mangelfulle sammenlignet med de fleste. Du kommuniserer da bra skriftlig her, så du får vel til å prate med folk på tinder? Hvis du er kvinne (?) så er vel tinder det klart enkleste. Anonymkode: 5f8ef...d86
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #3 Skrevet 16. august 2021 Ikke Tinder, mange cliuster B folk der. Anonymkode: aa77a...d0e
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #4 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke Tinder, mange cliuster B folk der. Anonymkode: aa77a...d0e Studer det du vil, skaffe en hund hvis du har tid, omsorg og økonomi til det. Anonymkode: aa77a...d0e 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #5 Skrevet 16. august 2021 Jeg har aldri hatt sex under mine år som student. Tror ikke å studere er noe løsning. Anonymkode: 79429...33b
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #6 Skrevet 16. august 2021 Altså, hvis du virkelig vil studere så bør du gjøre det, men ikke bare for å få sex. Anonymkode: 5a8d8...625 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #7 Skrevet 16. august 2021 Jeg driver med skyting og har møtt både damer og menn der Men du kan jo ikke begynne med det om du ikke er interessert i det, så du må rett og slett finne en hobby du synes er kjekk. Anonymkode: 35159...295
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #8 Skrevet 16. august 2021 Så lenge du er under 30, tror jeg det går helt fint På mitt studium er det mange ulike aldre Anonymkode: c5383...73e
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #9 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Uavhengig av de mangfoldige andre fordelene med det virker det som en utrolig bra måte å møte folk på. Droppet ut av vidergående. gikk så inn i et yrke dominert av mitt eget kjønn, har aldri hatt en medarbeider av motsatt kjønn, og alle medarbeiderene er 20 år eldre enn meg og gift og skilt og har barn og greier. Var egentlig ikke så flink til å holde kontakt med barndomsvennene mine og kom meg aldri på sosiale medier. prøvde tinder for en tid tilbake siden og fikk noen matcher men jeg klarte simpelthen ikke å holde samtaler med dem, tror de sosiale ferdighetene mine er litt mangelfulle sammenlignet med de fleste. Nytter ikke å gå på byen alene post-korona. Alt har blitt så mye mer klinisk og vanskelig som følger. Hadde lite hell med det før pandemien, men det var i alle fall et glimt av håp, et snev av mulighet, et jeg ikke ser for meg kommer tilbake før lenge etter tiltakene er borte. føler litt at jeg har malt meg inn i et hjørne. Dagdrømmer mye om å begynne å studere, men selv om jeg har sett meg ut fag jeg har stor interesse for, føler jeg at det hadde vært utrolig "creepy" å gå inn i det med den skjulte motivasjonen jeg faktisk har, kombinert med det faktum at jeg sannsynligvis hadde blitt 27, kanskje 28 innen jeg var ferdig å ta opp fag, om jeg begynte nå med det samme. Men hvilke andre alternativer finnes for å møte folk som voksen i dag? Innebandy? Teater? Kirken? Anonyme alkoholikere? Matlagningskurs? Spørre de i kassen på rema 1000 om de vil finne på noe? Jeg vet da FAEN Anonymkode: 288bd...8cc 27 eller 28 år? Jeg skal begynne på videreutdanning i morgen. Er 50. Anonymkode: 50b99...c71
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #10 Skrevet 16. august 2021 Ei venninne traff mannen sin på klatrekurs. Meld deg på et kurs i noe du interesserer deg for, kanskje du kan møte kjærligheten der Anonymkode: 7e39a...c4a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå