Gå til innhold

I hvilke butikker shopper dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke på nett altså, men i byn. Tenkte jeg skulle ha meg en tur ut og shoppe inn litt, har ikke shoppet på altfor lenge.. Men, hvor går dere?

Skrevet

Shopper mest klær på Vero Moda, Voice of Europe, B-Young og Lene V.

Skrevet (endret)

Er det klær du tenker på? Når det gjelder de store kjedene, er det som oftest bare Bik Bok og Carlings. Noen ganger H&M, men det er heller sjelden. Handler en del på Mango, Oasis, Envy og Abstinenze.

Endret av Tusseline
Skrevet

Shopper nesten bare på Bik Bok og Cubus (har vel noe med diverse rabatter å gjøre ;) ) Synes Vero Moda har tapt seg veldig i det siste. H&M har kommet seg igjen, der har det vært mye rart de siste årene synes jeg.

Skrevet

Carlings og Bik Bok, først og fremst. Bittelitt H&M, og litt i noen lokale butikker (der de helst vil at du skal betale i blod).

Skrevet

HM og Bikbok for det meste. Og av og til Vero Moda/Only.

Skrevet

Fransa, Neste Stopp, B-Young, Lene V, Risøe og Vivikes.

Skrevet

Blir for det meste H&M her, av økonomiske grunner... :roll:

Bare vent til jeg blir rik!!! :ler:

Gjest Brunetten_
Skrevet

B-Young.

Carlings (jeans)

BikBok

Daydream and pearls (en liten søt butikk på grunerløkka).

H&M

Vero Moda

Zenon (hvis jeg har god råd).

Skrevet

Tatler, Kiman, Benetton, Filippa K, Kamikaze, Massimo Dutti, Tiger - men shopper egentlig de fleste klær i utlandet.

Gjest ¤Humlen¤
Skrevet
Er det klær du tenker på? Når det gjelder de store kjedene, er det som oftest bare Bik Bok og Carlings. Noen ganger H&M, men det er heller sjelden. Handler en del på Mango, Oasis, Envy og Abstinenze.

haha! hva trodde du hun mente?

jeg shopper på hm, zara, oasis, mango, gina tricot og only hovedsaklig. Ellers litt blandet både her og der.

Skrevet

voice of europe (alle jeans osv.. og alle jean paul klærne) Ellers litt på H&M (mest tilbehør) og Lindex for undertøy.

Skrevet

her går det i vero moda, only, bikbok, b young... forresten lenge siden jeg harkjøpt meg et nytt klesplgg nå.... ikke bra..

sminke og undertøy kjøres p h&m.

Skrevet

For det meste Vero moda og Only, noe H&M (syns det er litt klønete å finne fram i butikkene deres) bikbok, JC.

Før handlet jeg mye på Voice of Europe, men den finnes ikke her i Grenland, likte og Popin før, men de har tapt seg veldig synes jeg.

Skrevet

Jeg shopper mest på HM, Only (eneste som fører jeans i 30 lengde), Carlings og Cubus. Noen ganger en genser på Bikbok, men liker ikke de store merkene på dem.

Skrevet

H&M, Cubus, Vero Moda, Lindex og alt som ellers måtte ha noe spennende.

Ofte kan man bli positivt overrasket dersom man går et sted man ikke har vært før, eller det er år og dag siden man har vært :)

Skrevet
Blir for det meste H&M her, av økonomiske grunner... :roll:

Bare vent til jeg blir rik!!! :ler:

Samma her! Men nå har jeg handlet masse klær i syden da, så det blir kanskje en stund til neste gang :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...