Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner jeg blir sint og lei meg på damenes vegne. Jeg kjenner en mann som mest sannsynlig har vært utro mot sin søte samboer. Vi, (jeg, denne mannen og en annen kollega (kvinne)) var på jobbtur sammen. Vi delte en flaske vin den ene kvelden, og dennne mannen og min andre kollega satt veldig tett inntil hverandre og så kun hverandre. Endte opp at jeg sa god natt og gikk og la meg. Da vi sto opp på morningen var stemningen veldig rar! Jeg er ganske sikker på at noe skjedde. Hadde det vært min mann- ville jeg ha visst! Derfor sitter jeg her og tenker på hva jeg skal gjøre….Kvinnen var singel.

Så har jeg ei singel venninne. Hun fortalte meg om en utrolig sexy mann hun hadde møtt på jobb (og jeg veg hvem kona hans er!) Kort fortalt endte de opp i sengen- og i følge min venninne var det rå sex de hadde. X2!! 

Jeg kjenner ikke godt denne konen, men hun er ung, slt og snill- en skikkelig jordnær dame, med tre unger. Han var på jobbreise. Min venninne forteller at de tidligere også har hatt sex- fremdeles da han var gift i hvetebrødsdagene.

Jeg kjenner jeg blir så sint! På kvinners vegne! 
Men siden jeg ikke kjenner disse to kvinnene så godt (og heller ikke mennene så godt) så blir det nok til at jeg lar være…. Men, jeg lar fantasien løpe løpsk hvor jeg ser for meg at jeg skriver anonyme brev. Men det har mest sannsynlig ingen hensikt. Jeg regner med begge menn vil nekte for dette- og bare tvil hos damene vil være i fokus. Kanskje best å ikke vite. 

Jeg selv ønsker ikke å blandes inn i inntriger, men ønsker bare at damene skulle hatt visst…. 

Anonymkode: 02a50...c6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hele norges damer skulle bare ha visst…. Internett er full av gifte menn som søker noe uforpliktende desverre

Anonymkode: 40bc0...ed0

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ja hele norges damer skulle bare ha visst…. Internett er full av gifte menn som søker noe uforpliktende desverre

Kvinner er like mye utro som menn. Dette har ingenting med kjønn å gjøre. 

Anonymkode: a5731...b9b

Gjest Neidasåjo
Skrevet

Om jeg hadde vært i ett forhold med en mann bekjente hadde tatt i utroskap, altså at vedkommende var 100% sikker, ja da ville jeg ha visst. Er du ikke 100% sikker ville jeg ikke sagt noe. Det at du syntes det var rar stemning dagen derpå, kan være fordi du forventer at noe har skjedd. Eller mulig den single kollegaen prøvde seg, men så avviste han henne, derfor er stemningen rar. Vet du ikke sikkert, bør du holde mistankene for deg selv.

Skrevet

Hm- tviler på de vet. 
Det forbauser meg alltid hvor joviale vi alltid skal være med den partneren som er utro. At vi er så feige å ikke tørre å si i fra- selv om jeg har inntrykk at de aller fleste ønsker å vite…. 
Jeg er 99,9 % sikker på at noe har skjedd med de to første jeg snakket om. Vet de også «tilfeldigvis» har møttes på hotell hvor den ene er på seminar… 😅

Kommer ikke til å gjøre noe- men synes det er fælt å vite at de to damene går lykkelig rundt uten å vite hva slags drittsekker de bor med. 

Kan forøvrig si at jeg har opplevd utroskap selv, og fikk vite det med en tilfeldighet av en bekjent…. Ekteskapet mitt lot seg ikke reparere. Har nå funnet meg en trofast mann som jeg stoler 100% på ❤️

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, det er vel statistikk på dette. Men det er forskjell i utroskap og hvorfor man er utro. Menn som er utro kan være i gode forhold, kvinner som er utro er i dårlige forhold. Kvinner forelsker seg gjerne i noen andre mens menn kan ha sex med flere bare for spenningen. Ifølge statistikk, det er sikkert noen som faller utenom😉

Men spennende tema. Er mange tråder for tiden som omhandler utroskap.

TS, om ikke du vet ville jeg ikke blandet meg i det. 

Endret av wandagirl
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Word!

Anonymkode: 8199f...c61

Skrevet

Dette syns jeg ikke at du skal blande deg borti. 

Skrevet

Forstår deg godt. Lett å føle sympati. Men det er nok best om de finner ut selv, siden du ikke kjenner konene så godt. 

Anonymkode: 9ba72...895

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

:fnise:

Er du klar over hvor mange som faktisk lever i "åpne forhold" (både menn og kvinner), TS? ....     Du gjetter og tror her, men du "vet" jo egentlig ingenting...  Jeg liker ikke utroskap jeg heller, men du burde være klar over at du begir deg inn i ett minefelt her, og det fort du som blir "kjiiiiipingen", og som blander seg inn i andre sexliv uten å være invitert...  

Endret av Beeblebrox
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Neidasåjo skrev (2 timer siden):

Om jeg hadde vært i ett forhold med en mann bekjente hadde tatt i utroskap, altså at vedkommende var 100% sikker, ja da ville jeg ha visst. Er du ikke 100% sikker ville jeg ikke sagt noe. Det at du syntes det var rar stemning dagen derpå, kan være fordi du forventer at noe har skjedd. Eller mulig den single kollegaen prøvde seg, men så avviste han henne, derfor er stemningen rar. Vet du ikke sikkert, bør du holde mistankene for deg selv.

De andre tilfellene hun snakker om er bare mistanker. Venninnen fortalte det selv.

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg regner med begge menn vil nekte for dette- og bare tvil hos damene vil være i fokus. Kanskje best å ikke vite. 

Hvis du ikke sliter med lojaliteten til henne, ville jeg droppet venninnen din. Ellers virker du veldig samvittighetsfull og omtenksom rundt temaet. Heldigvis finnes det folk som oss, som aldri hadde vært utro mot eller med noen.

Anonymkode: 06e63...683

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

…. 

Jaha… for du tror at kvinner ikke gjør slikt mot sine menn? 😆

Skrevet

Jeg hadde aldri sagt noe uten faktiske bevis (meldinger, video, tilståelser). Syns det er ugreit å legge seg oppi folks forhold sånn. Selv om DU ville visst, betyr jo ikke det at andre vil det? Igjen avhenger dette også på forholdet mellom deg og vennen din, kanskje dere har diskutert slike ting før og hun har uttrykt at hun ville visst også?

Anonymkode: 1bf02...b1b

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Men siden jeg ikke kjenner disse to kvinnene så godt (og heller ikke mennene så godt) så blir det nok til at jeg lar være…. Men, jeg lar fantasien løpe løpsk hvor jeg ser for meg at jeg skriver anonyme brev. Men det har mest sannsynlig ingen hensikt. Jeg regner med begge menn vil nekte for dette- og bare tvil hos damene vil være i fokus. Kanskje best å ikke vite.

Bare send brev du, det er innafor, men i det første tilfelle så antar du jo ting, du vet ikke. Og da blir det litt drøyt å sende brev om at mannen er utro.

Tilleggsopplysning: jeg er selv i et forhold hvor vi har gitt hverandre lov til å flørte, men hvor alt mer enn det er forbudt. Så du må være sikker på hva du vet.

Anonymkode: 32dd4...11a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...