AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Skrevet 16. august 2021 Hvor ofte bør egentlig barn i denne alderen bæsje? Stort sett her er det annenhver dag, kanskje hver dag i perioder. Nå har det vært en periode hvor det kan gå 2-3 dager? Nå har ikke 2 åringen bæsjet siden fredag. Virker ikke plaget, og er heller ikke hard i magen når det først kommer. Sær på middag og grønnsaker men glad i frukt og flink til å drikke vann.. bør jeg være bekymret? Anonymkode: 8b07d...af8
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #2 Skrevet 16. august 2021 Jeg ville ikke vært bekymret dersom det ikke er hardt og det ikke virker som han blir påvirket av det eller synes det er vondt å gå på do! Jeg har hatt en gutt med forstoppelse og det var så forferdelig vondt for han. Til det punktet han nesten vegret seg for å «gå på do». Det løste seg heldigvis med litt hjelp og vi har ikke hatt samme problemet igjen. Han går gjerne ikke på do HVER dag, men i så fall annenhver dag. Du kan jo følge med på om han prøver eller holder igjen? Anonymkode: 3dfbf...161
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #3 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ville ikke vært bekymret dersom det ikke er hardt og det ikke virker som han blir påvirket av det eller synes det er vondt å gå på do! Jeg har hatt en gutt med forstoppelse og det var så forferdelig vondt for han. Til det punktet han nesten vegret seg for å «gå på do». Det løste seg heldigvis med litt hjelp og vi har ikke hatt samme problemet igjen. Han går gjerne ikke på do HVER dag, men i så fall annenhver dag. Du kan jo følge med på om han prøver eller holder igjen? Anonymkode: 3dfbf...161 Takk for svar😊 Nei det virker ikke som noe er vondt, og når bleia først kommer så er den helt normal. Ikke hard.. Kan ikke si jeg har noe inntrykk av at han holder seg heller, men skal prøve å følge litt ekstra med på dette. Anonymkode: 8b07d...af8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå