Gjest litjemej Skrevet 21. september 2005 #1 Skrevet 21. september 2005 min nese er fullstendig ødelagt, fordi jeg har klepet den ihjel i mange år pga kviser.. jeg har hatt betennelse/infeksjon og nå har jeg MASSE ARR.. nesa er opphovnet rød og ekkel ut.. kan jeg ta en neseoperasjon får å få nromal vakker glatt arrfri nese igjen?
Nella Skrevet 21. september 2005 #2 Skrevet 21. september 2005 Eller dra innom en hudpleiesalong som driver med kjemisk peeling, kanskje det holder Og så mye billigere enn operasjo da
fniseline Skrevet 21. september 2005 #3 Skrevet 21. september 2005 Neseoperasjoner er komplisert og dyrt. Det finnes bare 1-2 kirurger i Norge som kan operere neser plastisk (som er annerkjente, og ikke bare lapper sammen nesa etter ulykker og sånt), den ene av de er egentlig fransk og arbeider litt for Fornebuklinikken. Det høres nesten ut som ditt problem ikke er nesa egentlig, men nesehuden. Noen av klinikkene som jobber med laser og hudbehandling kan behandle skadet hud med laser, f.eks. Oslo Kosmetiske Laserklinikk, men flere andre klinikker gjør også slik behandling. Det finnes visst også peeling som kan hjelpe. Du bør kontakte en hudpleier for å få vurdert noe slikt. -Ikke tro på alskens kremer og styr som kan kjøpes og koster ofte ganske mye, de virker ikke på slike ting. De kan ikke dokumentere virkningen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå