Gå til innhold

Venninne som sender direkte sending på facebook når vi møtes uten at jeg vet om det

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun starter live video og den ligger da i lommen hennes så andre hører hva vi snakker om. Dette vet jeg jo ikke når vi er sammen før senere, fordi jeg får melding fra ei annen venninne om det. Hun sletter de så jeg ikke får sett de, men nå i helgen så fikk jeg faktisk bevis på det, for en annen jente hadde screenrecordet liven som hun slettet på sin side. Jeg så da at hun tok frem telefonen og så på den når jeg var på do. Har spurte henne om hvorfor hun gjør det, og da lyver hun og sier nei at det gjør hun ikke. Hva er egentlig problemet hennes? For meg er dette merkelig. Hun har nesten ingen andre enn meg, ifølge henne. Jeg ser hun heller aldri med noen andre. Skjønner bare ikke hvorfor hun skal ta opp våres møter på live, skjermen er da svart men andre kan høre. Heldigvis snakker jeg ikke noe spesielt når jeg er med henne. Har dere opplevd det samme eller lignende?

Anonymkode: af4b8...d5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud. Det har jeg aldri hørt noen har gjort. Det er jo skikkelig nasty, henne hadde jeg ikke møtt mer, for å si det sånn.

Anonymkode: ff487...539

• Liker 15
Skrevet

Dette var skikkelig rart, hun høres jo smått tilbakestående ut. Veldig dårlige sosiale antenner i alle fall.

Kanskje hun er flau over å ha få venner og gjerne vil vise til verden at hun får besøk, men det får henne jo bare til å virke rar. Og jeg hadde ikke besøkt henne om hun holdt på sånn. Så hun skremmer nok folk bort på denne måten.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Herregud. Det har jeg aldri hørt noen har gjort. Det er jo skikkelig nasty, henne hadde jeg ikke møtt mer, for å si det sånn.

Anonymkode: ff487...539

Ja, helt enig med deg. Jeg er ganske sjokkert og forundret over hele greiene.. Ts

Skrevet

Ser nå at det var skrivefeil i innlegget mitt, jeg snakker ikke OM noe spesielt** mente jeg å skrive. Ts

Gjest TheCatLady
Skrevet

Det er det rareste jeg har hørt om (i dag i hvert fall). Det er kanskje ikke så rart at hun ikke har så mange hvis det er sånn hun holder på. 

Jeg hadde ikke villet møte henne igjen hvis hun ikke sluttet å gjøre det. Med venninner så snakker man jo tross alt om mye rart som man ikke vil at alle og enhver skal vite om. 

Skrevet
Embla82 skrev (1 minutt siden):

Dette var skikkelig rart, hun høres jo smått tilbakestående ut. Veldig dårlige sosiale antenner i alle fall.

Kanskje hun er flau over å ha få venner og gjerne vil vise til verden at hun får besøk, men det får henne jo bare til å virke rar. Og jeg hadde ikke besøkt henne om hun holdt på sånn. Så hun skremmer nok folk bort på denne måten.

Ja,  det har jeg også tenkt på, at det kanskje er for å vise at hun er med noen. Har aldri tenkt over at noen kan gjøre sånn mot noen før jeg fikk meldinger om det. Jeg merker jeg mister lysten til å møte henne flere ganger ja. Ts

Skrevet

Oj, om du faktisk har sett screenshot/hørt opptak - og de kan referere til flere hendelser (altså at det ikke er uhell) så hadde jeg droppet henne fullstendig. 

Anonymkode: 0e746...16e

• Liker 1
Gjest TheCatLady
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja,  det har jeg også tenkt på, at det kanskje er for å vise at hun er med noen. Har aldri tenkt over at noen kan gjøre sånn mot noen før jeg fikk meldinger om det. Jeg merker jeg mister lysten til å møte henne flere ganger ja. Ts

Hm, da kunne hun vel bare tagget deg og henne i et innlegg. Litt rart det også, men mye mer koselig måte å vise at hun er med deg da. 

Skrevet
TheCatLady skrev (2 minutter siden):

Det er det rareste jeg har hørt om (i dag i hvert fall). Det er kanskje ikke så rart at hun ikke har så mange hvis det er sånn hun holder på. 

Jeg hadde ikke villet møte henne igjen hvis hun ikke sluttet å gjøre det. Med venninner så snakker man jo tross alt om mye rart som man ikke vil at alle og enhver skal vite om. 

Ja, jeg er bare glad for at jeg ikke satt der å snakket om private ting eller noe spesielt. Det kunne jo faktisk skjedd. Heldigvis har jeg bare snakket om helt vanlige ting. Ts

Skrevet

Dette har jeg lest her inne før. 

Anonymkode: 792ac...1db

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Da har visst noen andre også opplevd dette? Utrolig merkelig hele greiene. Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Garantert. Ts er "Hva tenker du om det" personen. 

Anonymkode: 9158f...913

Skrevet

Tenker hun prøver å få bevis på samtalen med deg. Har du tidligere snakket mye skit og drit om alt og alle? 

Anonymkode: d6165...d17

Skrevet

Hvorfor er du venn med en sånn person? Jeg hadde reist meg opp og gått.

Anonymkode: 5fa21...d3e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Garantert. Ts er "Hva tenker du om det" personen. 

Anonymkode: 9158f...913

Der tar du feil :) Ts

Skrevet

Tenker hun prøver å få bevis på samtalen med deg. Har du tidligere snakket mye skit og drit om alt og alle? 

Anonymkode: d6165...d17

Nei, jeg snakker ikke stygt om noen. Jeg kommer greit overens med alle. Har ikke noen fiender eller noe sånt. Ts

Skrevet

Hvorfor er du venn med en sånn person? Jeg hadde reist meg opp og gått.

Anonymkode: 5fa21...d3e

Hun har ingen andre nesten. Jeg synes det er koselig å være med henne. Helt frem til jeg fikk vite om dette, så nå er jeg usikker. Ts

Skrevet

Hun har ingen respekt for deg og ditt privatliv. Dump henne.

Anonymkode: 1d3b5...d0f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...