AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Skrevet 16. august 2021 Isis som halshugget folk, ekte drapsvideo. Jeg ble dårlig og måtte gå ut. Han begynte å le og sa slapp av, ville bare se reaksjonen din. Trodde du var ei tøff jente. Han tok det av og sa kom inn igjen. Jeg gikk på doen å spøy. Hvorfor gjorde han egentlig dette? Jeg har aldri opplevd det før og visste ikke at det fantes slike videoer på nett, eller jeg har hvertfall aldri tenkt over det. En annen gang jeg var på fest med han så tok han et gevær og skøyt ut i lufta og var full. Tenker at jeg bør holde meg vekk fra han etter dette. Han er veldig snill og sånn men nå tenker jeg bare at han er gal? Jeg sa til han dagen etterpå at jeg synes det var utrolig dårlig av han å gjøre det, da bare lo han og sa at jeg var søt. Jeg er kvinne på 24 og han er 29. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 1c357...e2f
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #3 Skrevet 16. august 2021 Hold deg unna han der. Han kan umulig være god i hodet Anonymkode: 24fd7...6a3 44
Gjest DramaTheLama Skrevet 16. august 2021 #4 Skrevet 16. august 2021 Han hadde jeg putta i boksen «gamle bekjente».
Kvinnenavn Skrevet 16. august 2021 #6 Skrevet 16. august 2021 Hjelp. Han der hadde jeg aldri snakket et ord med igjen. Ferdig. 12
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #7 Skrevet 16. august 2021 Sånne mennesker er ikke riktig gode i huet, å de forsøker å få deg til å fremstå som «prippen» eller «uten humor» når du reagerer på det. Hold deg langt unna. Anonymkode: a24fe...ffb 19
Enterprises Skrevet 16. august 2021 #8 Skrevet 16. august 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Isis som halshugget folk, ekte drapsvideo. Jeg ble dårlig og måtte gå ut. Han begynte å le og sa slapp av, ville bare se reaksjonen din. Trodde du var ei tøff jente. Han tok det av og sa kom inn igjen. Jeg gikk på doen å spøy. Hvorfor gjorde han egentlig dette? Jeg har aldri opplevd det før og visste ikke at det fantes slike videoer på nett, eller jeg har hvertfall aldri tenkt over det. En annen gang jeg var på fest med han så tok han et gevær og skøyt ut i lufta og var full. Tenker at jeg bør holde meg vekk fra han etter dette. Han er veldig snill og sånn men nå tenker jeg bare at han er gal? Jeg sa til han dagen etterpå at jeg synes det var utrolig dårlig av han å gjøre det, da bare lo han og sa at jeg var søt. Jeg er kvinne på 24 og han er 29. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: 1c357...e2f Rota deg borti en skikkelig redneck du 😆 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #9 Skrevet 16. august 2021 Han hadde jeg ikke turt å fortsette bekjentskap med.. Hadde kuttet kontakten. Anonymkode: 1c992...7fd 8
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #10 Skrevet 16. august 2021 Takk for svar. Jeg skal bryte kontakten med han. For å være helt ærlig så ble jeg redd. Jeg kommer til å si til han at han skremte meg og at jeg ikke ønsker kontakt med han mer. Ts Anonymkode: 1c357...e2f 14
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #11 Skrevet 16. august 2021 Jeg så en sånn IS-halshugging video en gang da den ble delt av noen på Facebook. Avspillingen begynte av seg selv da jeg scrollet nedover veggen, og nysgjerrige meg klarte ikke å la være å se hva som foregikk på den videoen. Avsluttet selvsagt før den var ferdig. Jeg sov ikke på flere netter, ble helt traumatisert. Jeg tenker at en fyr som ser på dette og koser seg er syk i hodet. At han skyter med våpen når han er full er jo livsfarlig. Ville kuttet kontakten. Anonymkode: 7799d...053 16
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #12 Skrevet 16. august 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: ville bare se reaksjonen din. Trodde du var ei tøff jente Han har tydeligvis en fascinasjon for ekstrem vold og tester ut grensene dine for å se hva du synes om slikt. Og når du reagerer som et normalfungerende menneske, klager han over at du ikke er "tøff". Han tar fram skytevåpen i fylla, det er vel "tøft" i hans hode. Dette er så stort og mørkerødt flagg at her er det bare å komme seg lengst mulig unna. Anonymkode: 2c42b...224 17
Jessic_a Skrevet 16. august 2021 #13 Skrevet 16. august 2021 Det der hadde traumatisert meg. Ts, har du noen du kan dele dette med? Tenker dette er en person med interesse for vold og elendighet. Vet ikke om han er i stand til å skade deg, men jeg hadde ikke tatt sjansen 8
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #14 Skrevet 16. august 2021 Kutt kontakten. Kontakt PST og meld bekymring angående fyren, så får politiet ta en vurdering på om han er farlig, psykisk syk, eller bare idiot. Det er bedre å melde bekymring én gang for mye enn én gang for lite. Anonymkode: ca135...359 17
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #15 Skrevet 16. august 2021 Dette er en psyk person som forherliger ekstremvold og terrorisme. Kom deg vekk. Gjør det så fredelig som mulig, du må altså bare vekk... Blokker nummeret og slett ham fra alle sosiale medier. Anonymkode: 6015f...5e6 6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #16 Skrevet 16. august 2021 Minner meg om den gangen to venninner fortalte at de hadde vært på nach og verten plutselig bestemte seg for å vise en video hvor ei dame suger en geit😳 Traumatiserende! Sånne folk er det bare å holde seg langt unna!!! Anonymkode: 8abca...c96 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #17 Skrevet 16. august 2021 Enterprises skrev (33 minutter siden): Rota deg borti en skikkelig redneck du 😆 Eller en muslim, det er vel helst de som ler når vantro mennesker blir halshugget. Anonymkode: 4aeb3...570 9
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #18 Skrevet 16. august 2021 Er han norsk?? Anonymkode: 12c1f...8e9 1
Enterprises Skrevet 16. august 2021 #19 Skrevet 16. august 2021 57 minutter siden, AnonymBruker said: Eller en muslim, det er vel helst de som ler når vantro mennesker blir halshugget. Anonymkode: 4aeb3...570 Åneida. Her har du tamme videoer fra bestgore tiden og hagle skyting på fylla. Tro det eller ei. Ganske vanlig. 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. august 2021 #20 Skrevet 16. august 2021 (endret) For en idiot, han kan jo umulig være riktig satt sammen. Å kontakte PST anbefaler jeg også. Bare se på Breivik og Manshaus. Endret 16. august 2021 av AthenaRavenLuna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå