AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Skrevet 16. august 2021 Har ei venninne som var på studentfest i helgen, og tema for festen var undertøy. Jeg er helt sjokkert😲 Guttene hadde boxere, men jentene ble oppfordret til å ta på sexy undertøy... Er dette normalt? Dette er studenter i Bergen Anonymkode: a7004...2af 2
AliceNextDoor Skrevet 16. august 2021 #2 Skrevet 16. august 2021 Neppe mange plasser det har vært så mange aktive mobilkamera som der. 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #4 Skrevet 16. august 2021 Sikker på at dette ikke var på nachspielet til Brann? Anonymkode: 4a7c1...99f 29
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #5 Skrevet 16. august 2021 Jeg blir kvalm 🤮 Anonymkode: 5880b...fff 7
so_what Skrevet 16. august 2021 #6 Skrevet 16. august 2021 Ojojoj, gleder meg til å se alle de moralske pekefingrene som raskt dukker opp her. Dagens ungdom eier jo ikke skam! 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #7 Skrevet 16. august 2021 Høres ut som en sexfest forkledd som temaparty Jeg studerer i alle fall i Oslo og har aldri hørt om noe lignende Anonymkode: a4774...fdb 9
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #8 Skrevet 16. august 2021 Jeg visste ikke om det på forhånd, men da jeg hentet henne om natten så hadde alle guttene boksere på seg, og jentene løp omkring i undertøy med minimale blonde stringtruser. Ts Anonymkode: a7004...2af
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #9 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Sikker på at dette ikke var på nachspielet til Brann? Anonymkode: 4a7c1...99f 😃Nei det var 5 dager senere, men det var kanskje sånn de hadde det på festen. Ts Anonymkode: a7004...2af
Miranda Bailey Skrevet 16. august 2021 #10 Skrevet 16. august 2021 Vet ikke om sånne fester er veldig vanlig, men jeg ser det samme hver eneste halloween. Man skal ikke lenger være skummel, det er om å gjøre å være mest lettkledd. 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #11 Skrevet 16. august 2021 Miranda Bailey skrev (1 minutt siden): Vet ikke om sånne fester er veldig vanlig, men jeg ser det samme hver eneste halloween. Man skal ikke lenger være skummel, det er om å gjøre å være mest lettkledd. Og sexy ala skummel pusekatt og skummel Tingeling😏 Hver jævla ting skal dreie seg om utseendet hele tiden! Ts Anonymkode: a7004...2af
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #12 Skrevet 16. august 2021 Utrolig dårlig dømmekraft å arrangere en sånn fest! Nei, det er ikke vanlig eller normalt. Anonymkode: 3db42...f97 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #13 Skrevet 16. august 2021 Hvorfor kunne ikke i det minste gutta gått i Speedo? Anonymkode: 5880b...fff 7
Trolltunge Skrevet 16. august 2021 #14 Skrevet 16. august 2021 Smarte gutter og jenter som bet på. Jentene burde samlet seg om å møte opp i gammeldagse lange underbukser og trøyer, eller gammeldagse dydige underkjoler. Ja det er nok normalt at gutta prøver seg på slikt. Synd Jentene lar seg lure til å sprade rundt slik. 15
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #15 Skrevet 16. august 2021 Trolltunge skrev (2 minutter siden): Smarte gutter og jenter som bet på. Jentene burde samlet seg om å møte opp i gammeldagse lange underbukser og trøyer, eller gammeldagse dydige underkjoler. Ja det er nok normalt at gutta prøver seg på slikt. Synd Jentene lar seg lure til å sprade rundt slik. Hvorfor tror du at jentene er korttenkte og ofrene her? Jeg har som sagt aldri hørt om undertøysfester, men det er ingen hemmelighet at noen jenter liker å vise seg fram og oppmerksomheten det gir. Er man helt avers mot å gå rundt nesten naken så a) gir man klart beskjed og prøver å endre tema b) kler seg som man vil og bryr seg ikke om hva andre mener c) finner på noe annet den kvelden. Jeg tror at jentene hadde det like gøy som guttene den kvelden. Anonymkode: a4774...fdb 4
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #16 Skrevet 16. august 2021 Noen som vet om det ble mye knulling der da? Anonymkode: c4190...c46 1
Trolltunge Skrevet 16. august 2021 #17 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hvorfor tror du at jentene er korttenkte og ofrene her? Jeg har som sagt aldri hørt om undertøysfester, men det er ingen hemmelighet at noen jenter liker å vise seg fram og oppmerksomheten det gir. Er man helt avers mot å gå rundt nesten naken så a) gir man klart beskjed og prøver å endre tema b) kler seg som man vil og bryr seg ikke om hva andre mener c) finner på noe annet den kvelden. Jeg tror at jentene hadde det like gøy som guttene den kvelden. Anonymkode: a4774...fdb Ja noen gjør det. Jeg antar at unge mennesker er korttenkte generelt. Det hører naturlig til alderen. 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #18 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Har ei venninne som var på studentfest i helgen, og tema for festen var undertøy. Jeg er helt sjokkert😲 Guttene hadde boxere, men jentene ble oppfordret til å ta på sexy undertøy... Er dette normalt? Dette er studenter i Bergen Anonymkode: a7004...2af Nei, ville tipset media. Det er en ekstrem ukultur. La meg gjette: NHH? Anonymkode: 08c9c...6a1 7
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #19 Skrevet 16. august 2021 Trolltunge skrev (2 minutter siden): Ja noen gjør det. Jeg antar at unge mennesker er korttenkte generelt. Det hører naturlig til alderen. De vet hva de gikk til. Ingen jente tar på sexy undertøy fra Hunkemöller for en fest og tror at dette er det samme som å gå med kjole eller en bukse. De vet at det er veldig seksuelt og at gutta med sannsynligvis vil stirre litt ekstra. Fokuset burde heller være på om folk oppførte seg greit mot hverandre og at alle følte seg trygge selv om de var såpass eksponert. Jentene er ikke nødvendigvis et offer her fordi gutter liker sexy undertøy. Anonymkode: a4774...fdb 2
prt90 Skrevet 16. august 2021 #20 Skrevet 16. august 2021 Høres helt normalt ut, var på flere slike fester da jeg var student. Folk oppførte seg fint selv om de hadde lite klær på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå