AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Skrevet 16. august 2021 Pappa spurte om jeg har sex med kjæresten min. Jeg sa at han ikke har noe med det og at han bare kan drite i å spørre om noe sånt! Men han sa han spørr om hva han vil. Jeg ble veldig flau og litt sint 😳😡 Og kvalm 🤢 Jeg er 20 år. Hvordan hadde du reagert? Anonymkode: b4c89...4c2 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #2 Skrevet 16. august 2021 Tenker det er veldig upassende og helt feil. Hadde kun tenkt det var greit hvis man var under 16 år og foreldrene spurte pga f. eks prevensjon. Forstår godt reaksjonen din! Anonymkode: 4f396...985 5
Gjest Trøst Skrevet 16. august 2021 #3 Skrevet 16. august 2021 (endret) Hadde ikke gitt et svar, heller stilt spørsmål tilbake. Spesielt av faren din å spørre om dette, kan det være noe han er bekymret for? Endret 16. august 2021 av Trøst
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #4 Skrevet 16. august 2021 Jeg hadde blitt veldig sjokkert om mine foreldre spurte om sexlivet mitt! Jeg hadde selvfølgelug ikke svart! K 43, gift og med to barn Anonymkode: 6f5a7...c88
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #5 Skrevet 16. august 2021 Min mor spurte meg i mine yngre dager mtp prevensjon, og, at storesøsteren min ble gravid som 16-åring. Hadde IKKE satt pris på det spørsmålet som 20-åring. Anonymkode: b5317...a4e
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. august 2021 #6 Skrevet 16. august 2021 Hadde svart, det har faktisk ikke du noe med. Hadde i tillegg blitt ekstremt sjokkert av at de kunne spørre.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #7 Skrevet 16. august 2021 Når du er 20 år er det spørsmålet unødvendig, men som yngre tenåring er det legitimt med tanke på prevensjon, rett/galt osv. Anonymkode: 0ead3...b3e 3
AliceNextDoor Skrevet 16. august 2021 #8 Skrevet 16. august 2021 Jeg hadde fortalt inngående om swingersklubben jeg deltar i, om sex med vilkårlige menn i parken for at jeg skal føle meg fin, om hvordan jeg tjener inn tapene på gamblingsavhengigheten min, om sugehullet på toalettet nede på den lokale pub'en og at jeg er nesten alle guttenes favoritt der, bortsett fra Henning som egentlig liker best når det er Tobias' uke. Jeg hadde fotalt ham alt om poppers og ikke minst videoene jeg legger ut på OF hver helg og kveld jeg ikke serverer toppløs på Rompa Bar på grensen hvor klientellet er stort sett polske menn og trailersjåfører. Og så ville jeg fortalt at når alle spør meg hvordan jeg har blitt så flink til å suge, så ville jeg sagt at det har jeg lært av pappa. Og ikke minst hvor flott og multikulturelt det er på samlingene til Tempelridderne hvor jeg inngår i innvielsesritualene og om hvordan de liker at jeg ser bra ut helt naken. Og, jeg leser ikke bøker for de eldre på eldrehjemmet, jeg gir håndjobber. Så ville jeg bedt han tenke på om han synes noe høres sant ut, og spurt om han kanskje skal tenke på noe annet enn mitt sexliv og denslags, og ser frem til å prate mer med han om litt mer akseptable tema. 5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #9 Skrevet 16. august 2021 Jeg hadde tenkt mitt. Anonymkode: 452a4...fd7
so_what Skrevet 16. august 2021 #10 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Pappa spurte om jeg har sex med kjæresten min. Jeg sa at han ikke har noe med det og at han bare kan drite i å spørre om noe sånt! Men han sa han spørr om hva han vil. Nå er det vanskelig å gjette på hva intensjonene hans var med å spørre. Kanhende han vil forsikre seg om at dere er oppegående og ansvarlige, og har et bevisst forhold til muligheten for å pådra seg kjønnssykdommer og uønsket svangerskap. "Jeg spør om hva jeg vil" er uansett ikke riktig comeback fra en bekymret forelder til sin 20 år gamle datter eller sønn, når sistnevnte åpenbart ikke er komfortabel med å brette ut privatlivet sitt. Jeg har aldri hatt et forhold til mine foreldre der det har vært naturlig å snakke åpent om sex. Da jeg var 20 selv nevnte min daværende kjæreste av en eller annen grunn til min mor at hun tok P-sprøyte. Min mor spurte "hva er det?" og jeg ble sprutrød og forlot rommet. Nå har jeg rukket å bli gammel nok til at slikt ikke ville brydd meg. Det blir neppe aktuelt, men om de en gang lurer på noe skal de heller få så hemningsløse svar at det mest sannsynlig blir med den ene gangen. Og ulike familier har ulik innstilling til slikt. Min venninne fortalte sin mor ganske uhemmet om sine eskapader i 20-årene, og moren (som var skilt fra faren, og hadde ny kjæreste) sensurerte visst ikke mye selv heller. Og da lillesøster mistet jomfrudommen var det visst fest i heimen. Virkelig motpol til min egen oppvekst der altså, og i min bok kan det ikke være annet enn positivt å ha foreldre man kan snakke åpent om sex og følelser med, uten at det skal måtte være tabu og skambelagt.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #11 Skrevet 16. august 2021 Jeg og mamma snakker mye om sex. Har faktisk fått mange tips både om sex og onani. Flott å ha et venninneforhold å kunne snakke om alt sammen, samtidig som hun er min mamma 🥰 Anonymkode: ddf73...8a0 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #12 Skrevet 16. august 2021 Da hadde jeg virkelig fått sjokk siden begge to er hos St. Peter. Anonymkode: 582d7...723
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #13 Skrevet 16. august 2021 Min mor spurte meg om det da jeg var 18 for å forsikre seg om at jeg hadde det bra og tenkte på prevensjon og kjønnssykdommer. Jeg synes det er et helt legitimt spørsmål å komme med hvis dette er din første kjæreste. Hvis dere har hatt praten før og du har hatt kjærester siden du var 14, ville jeg derimot ha tenkt at det var et altfor invaderende spørsmål og ikke noe han har noe med. Samtidig: husk at for dine foreldre er du nok stadig et barn, selv om du selvsagt er voksen rent faktisk. Anonymkode: 7c420...c89 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #14 Skrevet 17. august 2021 Trøst skrev (22 timer siden): Hadde ikke gitt et svar, heller stilt spørsmål tilbake. Spesielt av faren din å spørre om dette, kan det være noe han er bekymret for? Tror ikke han er bekymret. Virket bare nysgjerrig. Skjønner egentlig ikke hvorfor han bryr seg med det. Anonymkode: b4c89...4c2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #15 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg hadde blitt veldig sjokkert om mine foreldre spurte om sexlivet mitt! Jeg hadde selvfølgelug ikke svart! K 43, gift og med to barn Anonymkode: 6f5a7...c88 Tror de skjønner at du har pult når du har to barn... Anonymkode: 57034...11b 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #16 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tror de skjønner at du har pult når du har to barn... Anonymkode: 57034...11b Ja, det tror jeg også. Derfor hadde jeg blitt veldig sjokkert om de spurte om akkurat det. Hvis far begynte å spør om sexlivet mitt nå, hadde jeg nok tatt det som et tegn på at Alzheimeren har kommet langt... Anonymkode: 6f5a7...c88
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #17 Skrevet 17. august 2021 Hadde sagt som jeg sier til brukerene der jeg jobber; det er privat. Anonymkode: df493...40a
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 17. august 2021 #18 Skrevet 17. august 2021 Har ikke noe svar, men synes at denne her er god https://www.onlinenytt.com/pappaen-blir-helt-knust-da-han-leser-datterens-16-avskjedsbrev-den-siste-linjen-er-som-a-fa-et-slag-i-magen/
Hannah80 Skrevet 17. august 2021 #19 Skrevet 17. august 2021 Alzheimer hadde vært det første jeg hadde tenkt. Og så hadde jeg hatt svært lite å fortelle, uansett😋🤭
AnonymBruker Skrevet 19. august 2021 #20 Skrevet 19. august 2021 AnonymBruker skrev (På 16.8.2021 den 17.41): Pappa spurte om jeg har sex med kjæresten min. Jeg sa at han ikke har noe med det og at han bare kan drite i å spørre om noe sånt! Men han sa han spørr om hva han vil. Jeg ble veldig flau og litt sint 😳😡 Og kvalm 🤢 Jeg er 20 år. Hvordan hadde du reagert? Anonymkode: b4c89...4c2 heldigvis spør ikke mine og slike ting Anonymkode: 0999e...1ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå