AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Skrevet 16. august 2021 Hei, jeg er skikkelig bekymret nå, jeg er gravid og spiste et godt stekt laksestykke i full fart da jeg var sulten. Merket ikke noe på smaken, men så kom jeg til å lukte på det og det luktet rart, som om datoen var utgått, lagret feil etc. Jeg er i første trimester, er dette farlig? Hva gjør jeg? Anonymkode: c78c9...08e
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #2 Skrevet 16. august 2021 Det er mye som kan lukte rart i graviditeten. Hvis laksen var dårlig, er det uansett ikke noe du kan gjøre nå. At den var godt stekt er ihvertfall positivt. Anonymkode: 5d0a9...e58
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #3 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er mye som kan lukte rart i graviditeten. Hvis laksen var dårlig, er det uansett ikke noe du kan gjøre nå. At den var godt stekt er ihvertfall positivt. Anonymkode: 5d0a9...e58 Jeg kjente igjen lukta fra en gang før jeg var gravid og opplevde det samme med en laks som jeg spiste på utløpstatoen. Anonymkode: c78c9...08e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå