AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Skrevet 16. august 2021 Jeg gjør det. Særlig når posten viser seg å være populær og får masse likes. Anonymkode: f2400...ed9 6
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #2 Skrevet 16. august 2021 Næh, egentlig ikke. Ingen her vet hvem jeg under brukernavnet heller så føler ikke at det spiller noen rolle. Poster mest anonym fordi jeg blir stresset av de rosa tallene når noen svarer, liker osv. Anonymkode: e390b...7d4 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #3 Skrevet 16. august 2021 Er du så opptatt av likes? 😂 Anonymkode: 5c373...dda 1
AliceNextDoor Skrevet 16. august 2021 #4 Skrevet 16. august 2021 Om jeg har postet under anonym så har det vært for å slippe mas og likes.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #5 Skrevet 16. august 2021 Jeg skjønner virkelig ikke dette med "anonym". Særlig når folk klager over i noen av trådene at enkelte har postet som anonyme. Alle er jo anonyme! Selv med brukernavn. Man har jo ikke sitt ekte fornavn og etternavn. Det er jo virkelig ingen forskjell 😅 Anonymkode: 1c567...55c 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #6 Skrevet 16. august 2021 Aldri. Om jeg var ute etter likes er det jo superenkelt. Da setter du deg klar, refresher "siste innlegg", og fyrer av gårde en kort, aggressiv setning, og sikrer deg første svar. Tråder under korona, samliv, aktuelle saker og kropp gir nesten garantert 10+ likes, minst, om du er besk nok i svaret ditt. Anonymkode: 35767...b2b 4
so_what Skrevet 16. august 2021 #7 Skrevet 16. august 2021 Aldri følt behov for å være enda mer anonym enn jeg allerede er.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #8 Skrevet 16. august 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skjønner virkelig ikke dette med "anonym". Særlig når folk klager over i noen av trådene at enkelte har postet som anonyme. Alle er jo anonyme! Selv med brukernavn. Man har jo ikke sitt ekte fornavn og etternavn. Det er jo virkelig ingen forskjell 😅 Anonymkode: 1c567...55c Vil det si at du allerede angrer på at du postet dette som anonym? Anonymkode: 25a4f...895
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #9 Skrevet 16. august 2021 Kan kjenne meg igjen ja 😅 Anonymkode: 828e2...799 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #10 Skrevet 16. august 2021 strapaziert skrev (16 minutter siden): Om jeg har postet under anonym så har det vært for å slippe mas og likes. Du kan skru av alle notifikasjoner om likes, svar osv. Anonymkode: 6c145...b8d
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #11 Skrevet 16. august 2021 Bare når jeg har mange skrivefeil Anonymkode: 0492e...b47 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #12 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg skjønner virkelig ikke dette med "anonym". Særlig når folk klager over i noen av trådene at enkelte har postet som anonyme. Alle er jo anonyme! Selv med brukernavn. Man har jo ikke sitt ekte fornavn og etternavn. Det er jo virkelig ingen forskjell 😅 Anonymkode: 1c567...55c Altså! Hvor anonym er du om du debatterer de samme tingene hjemme, på jobben, med venninner osv. Jeg mener man er lett gjenkjennelig i sitt miljø. Og får man da summen av flere innlegg er det ingen tvil. Da er det litt flaut å spørre om hemoroidene sine også. Eller innrømme at man har vært utro. Anonymkode: 8e810...353 5
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #13 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg gjør det. Særlig når posten viser seg å være populær og får masse likes. Anonymkode: f2400...ed9 Ja, jeg også! En av mine AB-poster fikk langt over 100 likes Anonymkode: 85f1e...dbc 3
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #14 Skrevet 16. august 2021 Aldri. Hvis alle innleggene mine linkes til brukernavnet mitt så ville det samlet sett fint gått an å gjenkjenne meg. Jeg har vært aktiv på mange underforum gjennom mange år, så de som evt kjenner meg hadde fått 2+2 til å bli 4 ganske kjapt. Hender derimot at jeg angrer på at jeg har postet i det hele tatt, nettopp mtp evt gjenkjennelse. Anonymkode: 17606...3ba 2
Miranda Bailey Skrevet 16. august 2021 #15 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg skjønner virkelig ikke dette med "anonym". Særlig når folk klager over i noen av trådene at enkelte har postet som anonyme. Alle er jo anonyme! Selv med brukernavn. Man har jo ikke sitt ekte fornavn og etternavn. Det er jo virkelig ingen forskjell 😅 Anonymkode: 1c567...55c Man er anonym i den virkelige verden, men ikke anonym her inne. Er ikke lenge siden (på en tidligere bruker) jeg ble nærmest trakassert av en bruker her inne fordi jeg skrev imot hen i en diskusjon, også hadde vi visstnok diskutert tidligere, og vedkommende mente jeg var "ute etter hen" på grunn av dette. 😅 Da er det greit å kunne være anonym selv her inne, slik at folk ikke kan knytte alt opp til brukernavnet. Ofte deler jeg ting som er svært personlige også, og da kan man fort bli gjenkjennelig. 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #16 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg gjør det. Særlig når posten viser seg å være populær og får masse likes. Anonymkode: f2400...ed9 Vi kan jo sørge for at denne posten din også får massevis av likes Anonymkode: 85f1e...dbc 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #17 Skrevet 16. august 2021 Kanskje tråden din blir med her ts? Anonymkode: 85f1e...dbc 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. august 2021 #18 Skrevet 16. august 2021 Du får begynne å poste med brukernavn da
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #19 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Altså! Hvor anonym er du om du debatterer de samme tingene hjemme, på jobben, med venninner osv. Jeg mener man er lett gjenkjennelig i sitt miljø. Og får man da summen av flere innlegg er det ingen tvil. Da er det litt flaut å spørre om hemoroidene sine også. Eller innrømme at man har vært utro. Anonymkode: 8e810...353 Jeg er enig. Ser mange mener anonyme er feige. Jeg tenker det er et smart valg. Som du sier, det er fort gjort å gjøre seg gjennkjennbar gjennom "anonymt brukernavn". Her inne på forumet kan du gå inn på profilen til andre, lese hva de har skrevet. Jeg har selv kjent igjen et familiemedlem her, det kleineste er at den brukeren er aktiv inne på seksualforumet. Datteren hennes følger også med her inne å har oppdaget moren sin her inne selv.🤢🤢 Anonymkode: 2bd6a...2d9
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #20 Skrevet 16. august 2021 Ja, men bare i en tråd jeg skulle ønske hackere hacket og slettet for godt. Vinner jeg i lotto så skal jeg betale noen til å gjøre det for meg. Derfor bruker jeg reddit til mental helse-tråder. For der kan du slette. Du er mer anonym og ingen kjipe moderatorer som ødelegger. Har en tråd jeg angrer på at jeg tok som anonym. Er ganske stor tråd som ble godt tatt imot. Jeg trodde jeg kom til å bli latterliggjort, så tok den som anonym og angrer. Ellers så angrer jeg sjeldent, kun et par gamle svar som var for ærlige. Foretrekker anonym fordi jeg føler meg ikke trygg her. Anonymkode: 1f155...6d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå