AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Skrevet 16. august 2021 https://www.sinful.no/itouch-sure-pelvic-floor-exerciser Noen som har testet denne eller har andre tips? Jeg sliter ikke med urinlekkasje, men ønsker å kunne knipe bedre under sex. Anonymkode: d0edf...b3b
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #2 Skrevet 16. august 2021 Spennende. Hørtes nesten for god ut til å være sann. Anonymkode: 68550...482
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #3 Skrevet 16. august 2021 Nemlig. Det er derfor jeg tviler litt. Anonymkode: d0edf...b3b
blaffen Skrevet 16. august 2021 #4 Skrevet 16. august 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: https://www.sinful.no/itouch-sure-pelvic-floor-exerciser Noen som har testet denne eller har andre tips? Jeg sliter ikke med urinlekkasje, men ønsker å kunne knipe bedre under sex. Anonymkode: d0edf...b3b Er ikke det enkleste bare å knipe mens du har sex? Multitaske litt og bruke et hvert samleie til knipeøvelse? Alternativt kan du supplere med å knipe rundt egen finger, passer sikker bra under onani.
Fioljenta Skrevet 17. august 2021 #5 Skrevet 17. august 2021 Jeg har testet en perifit som bygger på litt av det samme prinsippet, men trådløst og uten de elektriske impulsene. Og selv om jeg har trent bekkenbunnen både alene og under sex i mange år, lærte jeg noen triks av den. For eksempel ble jeg flinkere til å lokalisere de riktige musklene i stedet for å bare spenne alt jeg har av muskler. Altså, større effekt med mindre innsats. Jeg aner ikke om iTouch fungerer. Enig i at det høres nesten for godt ut til å være sant, men jeg er ganske sikker på at det er noe å hente i treningen. 😉 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #6 Skrevet 17. august 2021 blaffen skrev (10 timer siden): Er ikke det enkleste bare å knipe mens du har sex? Multitaske litt og bruke et hvert samleie til knipeøvelse? Alternativt kan du supplere med å knipe rundt egen finger, passer sikker bra under onani. Jeg vet ikke med deg, men jeg stikker aldri fingrene inn i skjeden når jeg onanerer. Har ingen erfaring med akkurat den som er linket opp her, men har prøvd lignende utstyr. Kan ikke si det er verdt pengene. Tradisjonelle kegeløvelser er like bra. Anonymkode: 2a7ce...4d7
blaffen Skrevet 17. august 2021 #7 Skrevet 17. august 2021 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vet ikke med deg, men jeg stikker aldri fingrene inn i skjeden når jeg onanerer. Har ingen erfaring med akkurat den som er linket opp her, men har prøvd lignende utstyr. Kan ikke si det er verdt pengene. Tradisjonelle kegeløvelser er like bra. Anonymkode: 2a7ce...4d7 Da får du prøvd noe nytt. 1 finger, 2 finger, 3 fingre, alt etter hvor tykk pikk du trener for.
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #8 Skrevet 17. august 2021 Fioljenta skrev (14 timer siden): Jeg har testet en perifit som bygger på litt av det samme prinsippet, men trådløst og uten de elektriske impulsene. Og selv om jeg har trent bekkenbunnen både alene og under sex i mange år, lærte jeg noen triks av den. For eksempel ble jeg flinkere til å lokalisere de riktige musklene i stedet for å bare spenne alt jeg har av muskler. Altså, større effekt med mindre innsats. Jeg aner ikke om iTouch fungerer. Enig i at det høres nesten for godt ut til å være sant, men jeg er ganske sikker på at det er noe å hente i treningen. 😉 Men er perifit verdt prisen? Anonymkode: d0edf...b3b
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #9 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Men er perifit verdt prisen? Anonymkode: d0edf...b3b Og hvordan er det med toll og avgifter hvis man kjøper gjennom den siden du linker til? Var jo mye billigere der enn på Sinful.. Anonymkode: d0edf...b3b
Fioljenta Skrevet 17. august 2021 #10 Skrevet 17. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Og hvordan er det med toll og avgifter hvis man kjøper gjennom den siden du linker til? Var jo mye billigere der enn på Sinful.. Anonymkode: d0edf...b3b Jeg mener å huske at det er ca. 25% i moms og rundt 100,- i avgift. Et Google søk vil nok gi mer nøyaktig svar enn min husk. 🥴 Om den er verd prisen kommer helt an på hvor mye du bruker den og hvor stort behovet er. Personlig likte jeg Perifit’en veldig godt. Spille mobilspill med skjeden! Hvor kult er ikke det? 🤪 Men jeg er litt gjerrig, så jeg ville nok brukt Kegel-øvelser (bekkenbunnstrening) først. Hvis det ikke var nok, hadde jeg absolutt vurdert en dippedutt. (Jeg fikk en vareprøve direkte fra produsent og derfor lenker jeg til dem. De har forresten et helt fantastisk imøtekommende og ryddig kundeservice.) Endret 17. august 2021 av Fioljenta
Gabriel85 Skrevet 21. august 2021 #11 Skrevet 21. august 2021 On 8/17/2021 at 8:24 AM, AnonymBruker said: Jeg vet ikke med deg, men jeg stikker aldri fingrene inn i skjeden når jeg onanerer. Har ingen erfaring med akkurat den som er linket opp her, men har prøvd lignende utstyr. Kan ikke si det er verdt pengene. Tradisjonelle kegeløvelser er like bra. Anonymkode: 2a7ce...4d7 Liker du å være tissetrengt når du onanerer eller har sex?
roxy80 Skrevet 26. august 2021 #12 Skrevet 26. august 2021 Jeg endte opp med å kjøpe direkte fra https://eu.perifit.co/?gclid=EAIaIQobChMI3PaIo4jO8gIVC893Ch1rGwjHEAAYASAAEgK2avD_BwE Fikk en rabattkode der de jeg gir den til får 20% avslag og jeg får noen fordeler. Hvis noen er interessert så send meg en melding så skal jeg sende linken. Hvis det ikke er lov, så må admin bare slette innlegget mitt 😊 1
roxy80 Skrevet 26. august 2021 #13 Skrevet 26. august 2021 Fikk den i posten idag og har prøvd den. Det var faktisk gøy😅😅😅 Og veldig enkelt å komme igang.
roxy80 Skrevet 29. august 2021 #14 Skrevet 29. august 2021 Noen som vet hva det symbolet nederst i venstre hjørne når du spiller det drage spillet betyr? Ser ut som perifiten med en grønn og en rød prikk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå