Gå til innhold

Bekkenbunnstrening.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende. Hørtes nesten for god ut til å være sann.

Anonymkode: 68550...482

Skrevet

Nemlig. Det er derfor jeg tviler litt.

Anonymkode: d0edf...b3b

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

https://www.sinful.no/itouch-sure-pelvic-floor-exerciser

Noen som har testet denne eller har andre tips?

Jeg sliter ikke med urinlekkasje, men ønsker å kunne knipe bedre under sex.

Er ikke det enkleste bare å knipe mens du har sex? Multitaske litt og bruke et hvert samleie til knipeøvelse? Alternativt kan du supplere  med å knipe rundt egen finger, passer sikker bra under onani. :)

Skrevet

Jeg har testet en perifit som bygger på litt av det samme prinsippet, men trådløst og uten de elektriske impulsene. Og selv om jeg har trent bekkenbunnen både alene og under sex i mange år, lærte jeg noen triks av den. For eksempel ble jeg flinkere til å lokalisere de riktige musklene i stedet for å bare spenne alt jeg har av muskler. Altså, større effekt med mindre innsats.

Jeg aner ikke om iTouch fungerer. Enig i at det høres nesten for godt ut til å være sant, men jeg er ganske sikker på at det er noe å hente i treningen. 😉

• Liker 2
Skrevet
blaffen skrev (10 timer siden):

Er ikke det enkleste bare å knipe mens du har sex? Multitaske litt og bruke et hvert samleie til knipeøvelse? Alternativt kan du supplere  med å knipe rundt egen finger, passer sikker bra under onani. :)

Jeg vet ikke med deg, men jeg stikker aldri fingrene inn i skjeden når jeg onanerer. 

Har ingen erfaring med akkurat den som er linket opp her, men har prøvd lignende utstyr. Kan ikke si det er verdt pengene. Tradisjonelle kegeløvelser er like bra. 

Anonymkode: 2a7ce...4d7

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg vet ikke med deg, men jeg stikker aldri fingrene inn i skjeden når jeg onanerer. 

Har ingen erfaring med akkurat den som er linket opp her, men har prøvd lignende utstyr. Kan ikke si det er verdt pengene. Tradisjonelle kegeløvelser er like bra. 

Da får du prøvd noe nytt. ;)

1 finger, 2 finger, 3 fingre, alt etter hvor tykk pikk du trener for.

Skrevet
Fioljenta skrev (14 timer siden):

Jeg har testet en perifit som bygger på litt av det samme prinsippet, men trådløst og uten de elektriske impulsene. Og selv om jeg har trent bekkenbunnen både alene og under sex i mange år, lærte jeg noen triks av den. For eksempel ble jeg flinkere til å lokalisere de riktige musklene i stedet for å bare spenne alt jeg har av muskler. Altså, større effekt med mindre innsats.

Jeg aner ikke om iTouch fungerer. Enig i at det høres nesten for godt ut til å være sant, men jeg er ganske sikker på at det er noe å hente i treningen. 😉

Men er perifit verdt prisen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Men er perifit verdt prisen?

Og hvordan er det med toll og avgifter hvis man kjøper gjennom den siden du linker til? Var jo mye billigere der enn på Sinful..

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og hvordan er det med toll og avgifter hvis man kjøper gjennom den siden du linker til? Var jo mye billigere der enn på Sinful..

Jeg mener å huske at det er ca. 25% i moms og rundt 100,- i avgift. Et Google søk vil nok gi mer nøyaktig svar enn min husk. 🥴

Om den er verd prisen kommer helt an på hvor mye du bruker den og hvor stort behovet er. Personlig likte jeg Perifit’en veldig godt. Spille mobilspill med skjeden! Hvor kult er ikke det? 🤪

Men jeg er litt gjerrig, så jeg ville nok brukt Kegel-øvelser (bekkenbunnstrening) først. Hvis det ikke var nok, hadde jeg absolutt vurdert en dippedutt.

(Jeg fikk en vareprøve direkte fra produsent og derfor lenker jeg til dem. De har forresten et helt fantastisk imøtekommende og ryddig kundeservice.)

Endret av Fioljenta
Skrevet
On 8/17/2021 at 8:24 AM, AnonymBruker said:

•  

Liker du å være tissetrengt når du onanerer eller har sex?

Skrevet

Fikk den i posten idag og har prøvd den. Det var faktisk gøy😅😅😅 

Og veldig enkelt å komme igang.

Skrevet

Noen som vet hva det symbolet nederst i venstre hjørne når du spiller det drage spillet betyr?

Ser ut som perifiten med en grønn og en rød prikk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...