AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #1 Skrevet 16. august 2021 Jeg har en venninne som har et spesielt forhold til sex og til mannen sin. De kan være sammen med på badet, nakne. Hun kan sitte på do (!) mens han pusser tenner ved siden av. Begge uten klær. I tillegg - fortalte hun nylig - hendte det at hun tok på ham (mellom bena) mens hun satt på do. Hun hadde til og med tatt ham i munnen mens han pusset tenner!! Og mens hun satt på do!! Spesielle, jeg tror de gikk på steinerskole begge to. Synes det er på grensen til hva som er greit å vite om, men heldigvis trenger ikke alle å være så grenseløse. De har ikke barn enda, men en dag vil jo kanskje det skje og hva gjør de da med særhetene sine? Anonymkode: c6d5f...561
Blue81 Skrevet 16. august 2021 #3 Skrevet 16. august 2021 Sånn har jeg og min mann det også. Kan ikke se at det skulle være noe problem for noen? De fleste voksne mennesker skjermer da virkelig sine barn fra de voksnes seksualliv,så kan ikke se hvordan det skal være et problem heller? Det som er naturlig ovenfor partneren,er ikke det samme som er naturlig ovenfor familie og venner. Hva er ditt problem,egentlig? 10
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #4 Skrevet 16. august 2021 Vet ikke om jeg vil kalle dét grenseløs akkurat… Anonymkode: b0dd3...380 6
Gjest Dævendøtte Skrevet 16. august 2021 #5 Skrevet 16. august 2021 Blue81 skrev (5 minutter siden): Sånn har jeg og min mann det også. Kan ikke se at det skulle være noe problem for noen? De fleste voksne mennesker skjermer da virkelig sine barn fra de voksnes seksualliv,så kan ikke se hvordan det skal være et problem heller? Det som er naturlig ovenfor partneren,er ikke det samme som er naturlig ovenfor familie og venner. Hva er ditt problem,egentlig? Samme her! Og du så deilig det er å ha et sånt forhold. Totalt avslappet, fri for alt av hemninger og komplekser, hos oss er alt normalt og naturlig. Digg!!
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #6 Skrevet 16. august 2021 Temmelig frisinnet jeg også, men å se mannen min sitte på do å drite med lydene og luktene som hører til det ærendet, aldri i livet. Anonymkode: bc8b0...22c 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2021 #7 Skrevet 16. august 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vet ikke om jeg vil kalle dét grenseløs akkurat… Anonymkode: b0dd3...380 Det grenseløse er å utlevere mannen sin sånn. Anonymkode: 56588...1ee 1
so_what Skrevet 16. august 2021 #8 Skrevet 16. august 2021 BJ og beføling mellom beina sorterer vel under ting jeg personlig helst ikke multitasker under toalettbesøk og tannpuss, men helt ærlig skjønner jeg ikke hvorfor det skal være noen andres sak enn deres egen. Slik innlegget er formulert virker det som om TS ser på dem som sosiale avvikere kun fordi de er komfortable med å være to stk nakne på badet i eget hjem. At det eksisterer mennesker som ikke har et hinsides anstrengt forhold til nakenhet er vel egentlig bare et sunnhetstegn. AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Spesielle, jeg tror de gikk på steinerskole begge to. Hjelpes. 4
Mezzosoprena Skrevet 16. august 2021 #9 Skrevet 16. august 2021 Det grenseløse her er jo at hun forteller deg om det, jeg reagerer ikke spesielt på det de faktisk gjør. 6
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #10 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har en venninne som har et spesielt forhold til sex og til mannen sin. De kan være sammen med på badet, nakne. Hun kan sitte på do (!) mens han pusser tenner ved siden av. Begge uten klær. I tillegg - fortalte hun nylig - hendte det at hun tok på ham (mellom bena) mens hun satt på do. Hun hadde til og med tatt ham i munnen mens han pusset tenner!! Og mens hun satt på do!! Spesielle, jeg tror de gikk på steinerskole begge to. Synes det er på grensen til hva som er greit å vite om, men heldigvis trenger ikke alle å være så grenseløse. De har ikke barn enda, men en dag vil jo kanskje det skje og hva gjør de da med særhetene sine? Anonymkode: c6d5f...561 Hva er det som er grenseløst med det ? alt du skriver kunne vært skrevet om meg og typen min. Sitter ofte på toalettet når typen min barberer seg eller pusser tenna og tar gjerne ett godt sug på tissen hans,hender også at jeg styrer strålen når han tisser, han kan også tisse mellom mine ben når jeg tisser, romatikk og livsglede kalles det. Og Jaaaaaaaaaaa jeg snakker om sånt med mine beste venninner. Er nok bare du som er prippen og kjedelig. Anonymkode: 3d2e0...a1c 5
Fioljenta Skrevet 17. august 2021 #11 Skrevet 17. august 2021 Tror vi må bytte «grenseløs» med «vi har forskjellige grenser». 😉 Ut fra din definisjon er jeg grenseløs, men jeg vet at jeg er både prippen og sær på andre områder. Jeg synes egentlig det er spennende at vi mennesker er forskjellige. 💜 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #12 Skrevet 17. august 2021 Jeg kan godt gå på do å tisse mens mannen min er på badet, uten at jeg føler at det gjør meg grenseløs.. Anonymkode: cb9b4...1bc 1
Blomsterpotta Skrevet 17. august 2021 #13 Skrevet 17. august 2021 Visste ikke at jeg hadde gått på Steinerskolen 😳 Kanskje det heller er at du og din mann er kjedelige? 2
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #14 Skrevet 17. august 2021 Fioljenta skrev (25 minutter siden): Tror vi må bytte «grenseløs» med «vi har forskjellige grenser». 😉 Ut fra din definisjon er jeg grenseløs, men jeg vet at jeg er både prippen og sær på andre områder. Jeg synes egentlig det er spennende at vi mennesker er forskjellige. 💜 så sant så sant, forskjellige grenser stemmer . Og så må vi bare akseptere det 😉 Anonymkode: 3d2e0...a1c
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #15 Skrevet 17. august 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kan godt gå på do å tisse mens mannen min er på badet, uten at jeg føler at det gjør meg grenseløs.. Anonymkode: cb9b4...1bc Det gjør vi begge, men begge vil helst være alene om man skal gjøre andre ting på do. Elsker for øvrig å være naken. Det er så befriende og naturlig. Dessverre har hun litt sperrer for dette og jeg vil ikke påtvinge min nakenhet på henne så dermed blir det mer sjelden (bortsett fra når vi er på Playa del Ingles. Da velger vi et hotell som har nudistterrasse på taket og i tillegg ligger nærme nakenstranden). Anonymkode: 53248...0c6
Laraa Skrevet 17. august 2021 #16 Skrevet 17. august 2021 Grenseløse? Jeg trodde først de prøvde å lokke deg med noe du ikke har lyst til, siden du reagerer så sterkt. Det finnes ikke noe grenseløst i å se kjæresten uten klær på badet. Man håndhilser eller gir hverandre høflighetfraser som samboere. Det går lenger enn som så 😉 Jeg og vennene mine har et helt naturlig forhold til nakenhet og har sett hverandre uten klær når vi bader eller er på spa hvor det er lov å ikke ha klær. Hvis du synes det er flaut og vanskelig at de snakker om det, vil de nok respektere det hvis du gir beskjed. Ellers er dere kanskje ikke kompatibele hvis dere har et så forskjellig syn på hva som er ok å snakke om 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2021 #17 Skrevet 17. august 2021 De er ikke grenseløse, du er prippen og konservativ. Anonymkode: 812d2...5c1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå