Gå til innhold

Samlivsbrudd som jeg tror har ødelagt alt fremover..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Opplevde et samlivsbrudd etter 10 år for 3 år siden. Jeg ser at det gjorde så skade at jeg ikke vet om jeg kommer over det. Han hadde gjeld jeg ikke var klar over, og jeg klarte ikke å gå videre (Ble dårlig av det også) Det er ikke sikkert vi uansett var ment for hverandre, men jeg klarer ikke å komme over tanken om at jeg skulle ha visst og gjort det slutt tidligere. Nå er jeg 37 år gammel, og alt er for sent :( 

Jeg er ikke sint, bare så utrolig lei meg. Han har funnet en ny, enkelt og greit. Og vi er venner idag. Jeg vil ikke ha han tilbake, men jeg er bare så lei meg for at dette har ødelagt alt for meg. Hvilket liv skal jeg nå få fremover, er så lei meg for at jeg kanskje ender opp alene. Han lovet jo å alltid ta vare på meg.. 

Jeg kjenner ingen som er i min situasjon, og de som jeg hører om blir skilt har jo allerede barn i livet sitt og dermed har et "mål og mening" i livet. Min skilte venninne med barn er også lei seg for at hun  ikke har noen, men hun er jo ikke alene i livet slik som meg. (Forskjellen er vel at hun har lite familie, mens jeg har en god og støttende familie og venner, kollegaer - hvorfor klarer jeg ikke å sette nok pris på det :) :(

Anonymkode: 8babc...371

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette gjør deg trist å tenke på, og han gjør deg trist. Likevel er dere venner?! Forstår du virkelig ikke at for å komme deg videre i livet og få det bedre med deg selv så må du kutte kontakten med han? 

Blir så irritert når jeg leser ting som dette her. Du har seigpinet deg selv ved å holde kontakten og vært venn med han, det har gått tre år og du er fremdeles trist over dette her og trist over å se hvor fint han har det. Det sier seg jo selv at du må KUTTE KONTAKTEN. Uansett hva han har gjort mot deg så er det du selv som gjør dette her mot deg selv. GÅ VIDERE OG LUKK DØRA. 

Anonymkode: b09f4...c04

• Liker 6
Skrevet

Jeg ble aleine mot slutten av 30-årene etter 10+ år, vi fikk ingen barn. Og jeg kjenner som du at "alle andre" ihvertfall fikk unger ut av sine forhold og brudd. Jeg hadde også gått videre mye tidligere om jeg hadde visst hva eksen dreiv med. Men vi er flere enn vi tror. 

Målet mitt var å stable livet mitt på beina uten ham. Jeg har tatt videreutdanning og kommet meg noenlunde helskinna gjennom det, og å ikke ha tett kontakt med eksen, både fordi han ikke var så konstruktiv og fordi han blanda seg i mi dating. Nå er målet barn. Kjæreste har jeg også fått. Synes bare det er skummelt å planlegge framtida med en ny. Eksen lovde meg jo alt som ikke blei.

Anonymkode: de3c7...74e

• Liker 1
Skrevet

1. Han løy til deg. 2. Du har i ettertid skjønt at det burde ha blitt slutt tidligere. 3. Du vil ikke ha ham tilbake.

Likevel er du lei deg og mener dette bruddet har ødelagt fremtiden din? Eller er du kun lei deg for at det ikke ble slutt tidligere?

Uansett: det er ikke for sent å få seg ny kjæreste selv om du er 37 år. Kanskje blir det ikke barn på deg, og det er jo veldig leit dersom du ønsker deg barn, men du kan jo få et rikt liv likevel.

Anonymkode: a6424...f7e

Skrevet

Jeg vil snu det, og si at bruddet har reddet framtiden din.  Enig med dem som sier at du må kutte all kontakt. Nullstill deg selv. M50

Anonymkode: d8c0c...3b4

• Liker 3
Skrevet

Kan du få et donorbarn og finne kjæreste etterpå?

Anonymkode: 01c7e...009

• Liker 3
Skrevet

Du sier det selv - du må sette pris på alt du har! En ny mann er ikke løsningen på alt. Og det er på tide å kutte bagasjen og kontakten med eksen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...