Gå til innhold

Er det helt vanlig i de fleste forhold at menn slikker på puppene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv i forhold med "vanlig" sex og ikke noe bdsm greier?

Anonymkode: b0cef...1e3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Det er noe av det deiligste som fins!

Anonymkode: eb9e7...7f9

• Liker 8
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Ehhh...ja,å slikke på puppen har da ingenting med bdsm å gjøre. 

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, alle jeg har ligget med har gjort det.

Anonymkode: a8941...7a7

Skrevet

Nei. Det er bare raringer som slikker pupper! 

Anonymkode: b00b8...195

Skrevet

Slikke pupper? Mener du suge på brystknoppene? 

Anonymkode: 9648a...e28

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei. Det er bare raringer som slikker pupper! 

Anonymkode: b00b8...195

Alle har jo gjort det på et tidspunkt i livet da... 

Anonymkode: 4103b...941

• Liker 1
Skrevet

Slikke, bite, kysse, kna. Jeg gjør alt med brystene. Sex er mer enn bare penetrering. 

• Liker 17
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, alle jeg har ligget med har gjort det.

Anonymkode: a8941...7a7

Herregud da er du heldig. De fleste jeg har ligget med har kun såvidt touchet puppene mine. De suger kanskje litt på brystvortene og så er de ferdige. Jeg har medium store bryster og er stolt av de så skulle noen kunne elsket de litt 😔 type kna, bite, slikke, daske ❤

Anonymkode: 0753e...258

• Liker 4
Skrevet

Selvfølgelig!

Anonymkode: 3880c...8cf

Skrevet

Det er helt nødvendig for at jeg skal komme. Det skjer ikke at vi har sex uten at han gjør det.

• Liker 2
Skrevet

Selvsagt. Kvinnekroppen er som skapt for å nytes. Fra øverste hårstrå til nederste tå. Alle deler av den kan og skal slikkes, kysses, beføles og kjærtegnes.

Det aller beste er pirrende kjærtegn over hele kroppen hennes der man unngår både bryster og mus til langt uti oppvarmingen. 

Langsom mørning kalles det, hun blir myk, medgjørlig og helt fra seg av opphisselse. Flere ganger underveis nærmest trygler hun om å bli tatt, knullet, pult. Men det kommer først senere.

• Liker 6
Skrevet

Ja. Suging, slikking, klyping. Hadde begynt å lure om mannen ikke var besatt av dem. 

Skrevet
A-hunter skrev (57 minutter siden):

Selvsagt. Kvinnekroppen er som skapt for å nytes. Fra øverste hårstrå til nederste tå. Alle deler av den kan og skal slikkes, kysses, beføles og kjærtegnes.

Det aller beste er pirrende kjærtegn over hele kroppen hennes der man unngår både bryster og mus til langt uti oppvarmingen. 

Langsom mørning kalles det, hun blir myk, medgjørlig og helt fra seg av opphisselse. Flere ganger underveis nærmest trygler hun om å bli tatt, knullet, pult. Men det kommer først senere.

Åh fantastisk. Kan du komme til meg?

Anonymkode: 33732...19e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud da er du heldig. De fleste jeg har ligget med har kun såvidt touchet puppene mine. De suger kanskje litt på brystvortene og så er de ferdige. Jeg har medium store bryster og er stolt av de så skulle noen kunne elsket de litt 😔 type kna, bite, slikke, daske ❤

Samme her, få som gjør det nok uten at man må fortelle dem at de skal gjøre det. Har ganske små jeg da så vet ikke om det er derfor 😑 men er ganske fornøyd med de ellers.

Anonymkode: a3c31...1da

Gjest Dustete
Skrevet
2 hours ago, Trøst said:

Ja. Suging, slikking, klyping. Hadde begynt å lure om mannen ikke var besatt av dem. 

Right?!

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hva er nummeret ditt? 😚

Anonymkode: 5c0be...ee8

• Liker 1
Skrevet
Trøst skrev (4 timer siden):

Lure på hva? Det er ikke alle menn som tenner på pupper. Mannen min er lite interessert i pupper, han sier han er ferdig fullammet og ferdig med fascinasjonen. 

Anonymkode: 98201...5a8

Skrevet

Jeg synes ærlig talt det er litt kleint. Jeg liker det ikke spesielt godt. Men jeg lar ham holde på likevel. Er jeg rar? 

Anonymkode: 0b877...643

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...