Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk en svak positiv test tirsdag morgen, negativ på kvelden og jeg fikk en tidlig blodprøve onsdag morgen som i dag kom tilbake som "uklar"? Noen som har hørt om dette før? Tipper jeg var et sted mellom 10-13 dpo da jeg tok blodprøven. De ba meg komme tilbake og ta en ny prøve på mandag. 

Høres det ut som kjemisk eller tidlig sa? 

Anonymkode: 01da1...143

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn går det når man absolutt skal teste så tidlig.. Om det er en normal graviditet ville uansett ofte hcg være under 25 på dette tidspunkt, noe som gir et usikkert svar. Det er ikke annet å gjøre enn å vente å se.

Anonymkode: 71cb3...c96

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.8.2021 den 19.41):

Sånn går det når man absolutt skal teste så tidlig.. Om det er en normal graviditet ville uansett ofte hcg være under 25 på dette tidspunkt, noe som gir et usikkert svar. Det er ikke annet å gjøre enn å vente å se.

Anonymkode: 71cb3...c96

Merkelig svar, du vet da ingenting om hvorfor jeg testet så tidlig eller om situasjonen rundt. Jeg er også klar over at man får vite mer med tiden 🙄🙄 ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Merkelig svar, du vet da ingenting om hvorfor jeg testet så tidlig eller om situasjonen rundt. Jeg er også klar over at man får vite mer med tiden 🙄🙄 ts

Uansett dumt å teste så tidlig da man ofte blir stående igjen like usikker som før. 

Anonymkode: 8b4a9...457

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det er jo du som kommer med et merkelig svar. En person svarer at det hverken høres ut som enten kjemisk eller tidlig spontanabort, men kun at du tester for tidlig. Hva er merkelig med det? Det er et svar på det du spør om, og et helt relevant sådan. 

Anonymkode: 76600...e0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...