Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en bror som har begynt på BI i dag (i Bergen)

Han blir så sur når jeg spør hva som skjer denne uken, Så jeg gidder faktisk ikke å spørre han.

Derfor tenkte jeg at jeg kunne spørre her inne🙂

Anonymkode: bbda5...a6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øl øl og mere øl. Og trolig en god dose corona eller klamydia. 

• Liker 2
Skrevet

Første uka går som kjent til Øl og knulling. De litt tøffere tar seg gjerne en joint eller litt cola. Har man ikke fått kjøtt på kølla første uka, så er man en looser.

Anonymkode: d0dfa...620

Skrevet

Hadde satt pris på litt seriøse svar 🙂

Dessuten så har broren min dame.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hadde satt pris på litt seriøse svar 🙂

Dessuten så har broren min dame.

Ts

Hva får deg til å tro at dette ikke er seriøse svar? Har du virkelig aldri hørt om fadderuken? 

Anonymkode: 42386...46b

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva får deg til å tro at dette ikke er seriøse svar? Har du virkelig aldri hørt om fadderuken? 

Jo selvfølgelig vet jeg godt at det er masse bråk, fest og fyll, men til meg sa han at det var "bli kjent aktiviteter".

Jeg tenkte først og fremst på hva som skjer på skolen. Begynner de med forelesninger?

Møter de lærerne?

Broren min spiller fotball på litt høyt nivå, og jeg ønsker ikke at han skal droppe alle treninger og alt denne uken.

Han drikker sjeldent og lite alkohol fordi han skal være i form til å prestere.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jo selvfølgelig vet jeg godt at det er masse bråk, fest og fyll, men til meg sa han at det var "bli kjent aktiviteter".

Jeg tenkte først og fremst på hva som skjer på skolen. Begynner de med forelesninger?

Møter de lærerne?

Broren min spiller fotball på litt høyt nivå, og jeg ønsker ikke at han skal droppe alle treninger og alt denne uken.

Ts

Synes det høres litt kontrollerende ut, at du driver og sjekker sånt... Kan forstå at du bekymrer deg litt, kanskje, men tenker det holder å spørre ham. Vil han ikke fortelle så mye, så vil han ikke. Og hva folk svarer her inne gir jo absolutt ikke noe svar på hva akkurat broren din gjør i fadderuka.

Anonymkode: b091b...a2c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Møter de lærerne?

Ts

Du finner sikkert timeplaner eller lignende hvis du søker. Jeg går ikke på BI så vet ikke konkret hva som skjer der. 

Hvorfor er det så viktig for deg å få konkret informasjon fra fremmede? Hvis ikke broren din vil fortelle deg hva han gjør så er det vel en grunn til det. 

• Liker 2
Skrevet

Er det sånn at man blir ekskludert hvis man ikke drikker alkohol? Jeg synes det er helt idiotisk at alle aktiviteter er lagt opp rundt det å drikke seg mest mulig drita

Ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er det sånn at man blir ekskludert hvis man ikke drikker alkohol? Jeg synes det er helt idiotisk at alle aktiviteter er lagt opp rundt det å drikke seg mest mulig drita

Ts

Ja.

Anonymkode: d0dfa...620

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ts

Nei, man kan såklart være med på festene selv om man er edru.

Skrevet

Knulling.

Anonymkode: d9d3b...047

Skrevet

Fadderukene ved så og si alle skolene i Norge er like. 

På dagtid er det stort sett bare informasjon og orientering, easy start på forelesninger, o.l. aktiviteter. 

På kveldstid er det fest og happenings. Og som nevnt over, så kan det bli mye rus og sex. 

Dette varer i ca. 1-2 uker. 

Anonymkode: e5d92...e9b

Skrevet

Han har sikkert vært her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...