Gå til innhold

STOR OG GIFTEKLAR?

Anbefalte innlegg

Gjest stordame
Skrevet

:D HER KOMMER EN GOD NYHET TIL DERE STORE DAMER.

Jeg er en av dere, og skal gifte meg sommeren -03, har så vidt begynt å se etter kjoler, men alle har stort sett for syltynne kvinner.

Derimot KRISTINSBRUDESALONG har str. helt opp til 58, og de har godt utvalg. Har 500 kjoler inne til enhver tid.

Jeg kunne faktisk prøve 10-12 kjoler der, som passet meg. Andre steder har jeg ikke fått igjen glidelåset, eller andre ting. Det er lite moro.

Jeg anbefaler dere store damer til å ta turen til LIllestrøm. Hjelpsomme og ærlige er de også. Sier ifra hvis modellen ikke passer til deg. Sender derfor en hjertlig takk til Kristin og hennes ansatte. :P .

Hvis det er av interesse kan dere gå inn på Kristinsbrudesalong.no

Hilsen en lykkelig stor dame :blunke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

:roll:

Hvor lang ventetid er det der på kjole ?

Får du gratis tilpasning like før du skal gifte deg ?

Hvis ikke, hva vil tilpasningen koste ?

Skrevet

En annen mulighet er å få sydd en kjole

- og det trenger slett ikke bli dyrere enn å kjøpe eller leie! :briller:

Gjest stordame
Skrevet
:roll:  

Hvor lang ventetid er det der på kjole ?

Får du gratis tilpasning like før du skal gifte deg ?

Hvis ikke, hva vil tilpasningen koste ?

Det koster ikke noe for tilpassing, det er inkl. i prisen. Du kan få kjolen på dagen hvis de har den inne. hvis ikke tar det 4-6 uker venting.

Gratis tilpassing. Lykke til. :D

Gjest Olse (ikke innlogget)
Skrevet

Jeg var å så på kjoler hos Kristin's. Syntes ikke utvalget var så stort. Er selv en 46 str. og de hadde mer der enn andre brudesalonger, men hadde faktisk forventet meg enda litt mer. Spesielt med kjoler med lengre ermer. Men jeg har da nå fått vite av den lokale brudesalongen at det var ikke moten nå.....

Men de virket veldig hyggelige på Kristin's så det er verdt turen innom!

Skrevet

Jeg er enig i at det ikke alltid er like enkelt for oss som ikke er små og nette....

Kan anbefale Solgunns Boutique som også ligger i lillestrøm. Jeg er selv en 46/48 og de hadde mange kjoler i min str. De har gratis tilpassing av kjole og super service.

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare til opplysning: Kristins har gratis tilpasning hvis du leier kjole - ikke hvis du kjøper ! Da koster det som regel ca. 1000 kr.

Skrevet

Jeg er en 48 str. Og fant kjole hos Kristins. Det var deilig å komme til en butikk som faktisk har størrelsen.

Nå skal kjolen selges, og den har lange ermer. Se dagboka mi.

Jeg var heldig og slapp tilpassing, da dette koster ekstra.

Skrevet

Har de stort lekkert undertøy også der ? For DET sliter jeg virkelig med å finne ! :(

Skrevet

Jepp, jeg kjøpte 90 F. Og det er bra torelet'er, som holder godt inn (slik at ikke kjolen strammer noe sted.) (de hadde større størrelser enn dette også)

Men truser var det verre med.

Da kan jeg anbefale undertøysbutikken på Paleet. Meget god service, og mye i store størrelser. Dritdyrt, men det er jo denne en gangen da!!! :D

Skrevet
Jepp, jeg kjøpte 90 F. Og det er bra torelet'er, som holder godt inn (slik at ikke kjolen strammer noe sted.) (de hadde større størrelser enn dette også)

Men truser var det verre med.

Da kan jeg anbefale undertøysbutikken på Paleet. Meget god service, og mye i store størrelser. Dritdyrt, men det er jo denne en gangen da!!! :D

Hvor fikk du tak i 90 F?

Kristins eller Paleet?

Skrevet

Torseleet fikk jeg hos Kristins. De hadde flere modeller i denne størrelsen.

På Paleet viste hun meg en hel skuff i min størrelse (av "vanlige" bh-er). Hun klagde litt på at det var litt få farger den dagen!!! :D

Jeg ble faktisk veldig glad, da jeg endelig fant en butikk med noe utvalg. Også så lekkert da!!! Men det er nok litt dyrt til at jeg kan handle inn mye!

Skrevet

På Brudespesialisten i Drammen har de også et godt utvalg i store størrelser.

Når det gjelder undertøy vet jeg at Christiane i Oslo har store størrelser, og de har flotte torseletter!

Gjest Anonymous
Skrevet

tourslette er veldig greitt å kjøpe kvalitet og da gjerne på brudesalong slik at man ser om det passer til kjolen. Sånn gjorde jeg også det, men så var jeg innom faktisk kapp ahl og kjøpte meg kjempelekker string i krem farge og de så ut som om de hørte sammen, trusa og trousletten. Til våren/sommeren er det hvertfall stort utvalg i flotte trusen også i store str. til under 150,- ! Så lykke til jenter

Gjest Anonymous
Skrevet

For dere som trenger litt større bh'er kan jeg anbefale nettbutikken Bravissimo.com. De har helt fantastisk utvalg og ok priser, utrolig god service og rask levering. Har bestilt derfra flere ganger, og alltid blitt like fornøyd. Størrelsene begynner på D-cup og slutter på J, så vidt jeg husker. Undertøyet er vanvittig flott; sofistikert, sexy, enkelt hvis man ønsker det... Dere bør sjekke det, for meg åpnet det seg en helt ny verden etter at jeg oppdaget Bravissimo.

Moderator; håper ikke innlegget slettes fordi det er for mye reklame! Å finne riktig bh har også helsemessige fordeler, og folk bør derfor få vite om de mulighetene man faktisk har :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...